Hangei?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:36 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
in het hangei chaggarijnen dat hun plek boven weg is
Ik denk eerder vervelingquote:Op maandag 27 februari 2023 22:46 schreef Thorelf het volgende:
mss toch wat opgelucht dat iemand die heel anti hem was/is..... nu weg is
Isaac heeft alle spullen verwijderd en niemand die er iets van zegt of aan doetquote:Op maandag 27 februari 2023 22:36 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
in het hangei chaggarijnen dat hun plek boven weg is
Ze wil ene rozenkrans om te biddenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Moraima weer met een camera in de weer ....
Ze kan er om lachen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit wordt een leuk filmpje van jou of van @:Hoempah?![]()
En allemaal gierenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:03 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff had een goeie smoes om dat bed weg te halen:'hoe krijg ik u in mijn bed"![]()
hoe zou onze lieve sociale wanda gereageerd hebben?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gelukkig heeft Morrie een goed gevoel voor humor, ze ligt in een deuk![]()
Owwww......dat willen we niet meemaken. Die smeert iedereen een rode kaart aanquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoe zou onze lieve sociale wanda gereageerd hebben?
In het Papiaments.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als men Mora wil elimineren dan hoeft ze alleen maar alle twaalf de provincies van Nederland op te noemen
Vervolgens staat GJ te schuimbekken voor de televisiequote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als men Mora wil elimineren dan hoeft ze alleen maar alle twaalf de provincies van Nederland op te noemen
ben benieuwd hoe ver zoe en kim zouden komenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef Kakadylo het volgende:
Je gaat het je bij sommigen wel afvragen jaquote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ver zoe en kim zouden komen
en wendy tegen esther rustig maar we hebben je vandaag gesavedquote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef spapaars het volgende:
Moraima's bed zomaar weg
https://streamable.com/ax6p4x
[ afbeelding ]
Die had iedereen de tyfus en de rest gescholdenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoe zou onze lieve sociale wanda gereageerd hebben?
wat make up wel niet kan doenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
Babs ziet er opeens tien jaar ouder uit
Alsof er wat te zien valt johquote:Op maandag 27 februari 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim met ontbloot bovenlijf en direct een streamwissel .....
ja die boeit dat niet. Zie het wel vaker gebeurenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ieder zo z'n smaakquote:Op maandag 27 februari 2023 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar ik vind het een leuke en mooie vrouw ....
Komt door dat gejank de hele dagquote:Op maandag 27 februari 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
Babs ziet er opeens tien jaar ouder uit
maar qua IQ hoort ze toch wat meer in het soort programma's waar ze eerder in zat.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:16 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja die boeit dat niet. Zie het wel vaker gebeuren
Ja, maar wel respect voor zijn aktie, zie het niemand anders nog doen nu ....quote:Op maandag 27 februari 2023 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
Was het een domme actie? Ja! Maar is GJ genaaid door FEBO? Ja!
vind haar hier ook goed bijpassen zij brengt veel positieve energie in de groep en houdt het op haar manier ook levendig allemaal van die saaien mensen erin is voor ons niks aanquote:Op maandag 27 februari 2023 23:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar qua IQ hoort ze toch wat meer in het soort programma's waar ze eerder in zat.
Niets anders dan lof dat ie standvastig bleef tot het bittere eind en geen krimp gaf maar tegelijk te achterlijk voor woordenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar wel respect voor zijn aktie, zie het niemand anders nog doen nu ....
Soms een bijna oepsquote:Op maandag 27 februari 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom? Ze hebben allemaal een IQ test moeten doen en waarom zou zij in jou ogen hier niet thuis horen dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar qua IQ hoort ze toch wat meer in het soort programma's waar ze eerder in zat.
Wat xit ie te doen. Luisteren naar buiten.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Nu Isaacstreams ipv Erikstreams, tja dat komt ervan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat je dgk erik bedoelde. Die deed rare dingen in de hottub.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Nu Isaacstreams ipv Erikstreams, tja dat komt ervan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben allemaal een IQ test moeten doen en waarom zou zij in jou ogen hier niet thuis horen dan?
Voor kaarten en de hele dag niets doen, heb je geen hoog IQ nodig, fysiek is ze sterk en haalt geld binnen, Ik vind haar een toppertje, alleen haar taalgebruik zou soms wat aangepast moeten worden, verder is ze een vrouw met een goed hart en lief voor iedereen.
Was ook heel moeilijk, maar hij deed het wel erg traag.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die opdracht was niet te halen denk ik, en zeker niet zoals GJ het probeerde ....![]()
Kortom, genaaid door de FEBO ....
Ik denk bewust een bal eraf rijden en hiermee meer ruimte creeeren ...quote:Op maandag 27 februari 2023 23:29 schreef spapaars het volgende:
Was ook heel moeilijk, maar hij deed het wel erg traag.
Misschien had hij niet op de millimeter moeten passen, maar kortere en snellere
heen en weertjes moeten doen.
ik zeg niet dat ze hier niet thuis hoort....maar dat ze meer daar wat meer thuis hoort. en ja ze is zeker aardig,maar ik erger mij soms aan haarquote:Op maandag 27 februari 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben allemaal een IQ test moeten doen en waarom zou zij in jou ogen hier niet thuis horen dan?
Voor kaarten en de hele dag niets doen, heb je geen hoog IQ nodig, fysiek is ze sterk en haalt geld binnen, Ik vind haar een toppertje, alleen haar taalgebruik zou soms wat aangepast moeten worden, verder is ze een vrouw met een goed hart en lief voor iedereen.
Je had het over haar IQ. Weet jij wat haar IQ is? En wat heeft een hoog IQ te maken of je hier wel of niet thuis zou horen? Martin en Erik zouden volgens hun zelf (hoogbegaafd) een hoog IQ hebben, maar wat voor extra's voegen zij dan toe in dit spelprogramma?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze hier niet thuis hoort....maar dat ze meer daar wat meer thuis hoort. en ja ze is zeker aardig,maar ik erger mij soms aan haar
Het is dat je natuurlijk niet getest wordt want je speelt alleen af en toe kermisspelletjes of diegene hoeft niet deel te nemenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je had het over haar IQ. Weet jij wat haar IQ is? En wat heeft een hoog IQ te maken of je hier wel of niet thuis zou horen? Martin en Erik zouden volgens hun zelf (hoogbegaafd) een hoog IQ hebben, maar wat voor extra's voegen zij dan toe in dit spelprogramma?
En toch kan ik Ruppie wel hebben, het valse is minder leuk, maar vond de uurtjes in de keuken met hem en Ima altijd leuk om naar te kijken en hij heeft ook wel een leuk gevoel voor humor.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef Harry het volgende:
Babette overweegt om op Rupert te stemmen, om meer met de anderen (de eerdere vijand) te bonden.
Wendy, met wie ze praat, is niet tegen.
'Het valse' vindt Babette niet leuk aan Rupert. En we maken hem groter.....
Ik heb meerderen horen praten over de IQ test die ze hebben moeten doen bij de casting.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat je natuurlijk niet getest wordt want je speelt alleen af en toe kermisspelletjes of diegene hoeft niet deel te nemen
Niet mee eens, Moraima presteert bijvoorbeeld slecht, maar vind haar humor onmisbaar in de loods. Anders wordt het echt een bejaardensoos daar.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
Beter werken ze met puntensystemen icm verdienopdrachten of af en toe eliminaties waarbij de allerslechtste eruit ligt
Mora hadden ze er probleemloos kunnen uitstemmen ipv GJquote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet mee eens, Moraima presteert bijvoorbeeld slecht, maar vind haar humor onmisbaar in de loods. Anders wordt het echt een bejaardensoos daar.
Jazeker, maar denk dat de FEBO ook de stemmingen van tevoren afstemt met de key players ....quote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
Mora hadden ze er probleemloos kunnen uitstemmen ipv GJ
GJ moet eerst al die nederlagen van Groningen nog terugkijken en daarna wederom zijn eigen nederlaag moeten terugzienquote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef Harry het volgende:
Dat Babette zo snel en zo makkelijk een beloofte aan GJ om zeep helpt vind ik nogal wat. Wat zal GJ hier straks thuis ziek van zijn!! Maar ook de 'loyalen' JW, Sasha, enz.
Hebben we met Babette te maken met een niets ontziende masterplayer?
Isaac, die lacht zich in zijn vuistje, en dat stoort mij nog het meest.
ze horen eerst de challenge ik denk zonder stem afspraak had de meeste stemmen... het persoon het ook niet gehaald!quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar denk dat de FEBO ook de stemmingen van tevoren afstemt met de key players ....
Zeker. Babette speelt t goed.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:45 schreef Harry het volgende:
Dat Babette zo snel en zo makkelijk een beloofte aan GJ (bij elkaar blijven en op Sasha stemmen) om zeep helpt vind ik nogal wat. Wat zal GJ hier straks thuis ziek van zijn!! Maar ook de 'loyalen' JW, Sasha, enz.
Hebben we met Babette te maken met een niets ontziende masterplayer?
Isaac, die lacht zich in zijn vuistje, en dat stoort mij nog het meest.
Babs kan heel erg goed lullen en daardoor een persoonlijke band met mensen creërenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
[..]
Zeker. Babette speelt t goed.
Direct toen gj weg was vloog ze naar isaak.
Ze is een van de finalisten
Wanda is pas vals en Sasha ookquote:Op maandag 27 februari 2023 23:39 schreef Harry het volgende:
Babette overweegt om op Rupert te stemmen, om meer met de anderen (de eerdere vijand) te bonden.
Wendy, met wie ze praat, is niet tegen.
'Het valse' vindt Babette niet leuk aan Rupert. En we maken hem groter.....
Het mag daar allemaal wel wat losser ipv al dat gezeik op elkaar want lig je er straks uit dan kijk je weemoedig terugquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:01 schreef Harry het volgende:
Zoe, Babette en Wendy vieren een feestje in de keuken. Ze zijn een half jaar in de Loods.
Kort daarna komen Wanda en Jasper er ook bij.
Ze zijn stiekem brood en broodjes aan het eten.
Ze heeft de gunfactor want zeker op dit soort momenten is ze telkens heel erg oprecht (lees: geen agenda) in haar emotiesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond Kim ook wel heel erg begaan met het vertrek van GJ, ze was echt heel verdrietig ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol met Jeffrey deel 2 - 27 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol met Jeffrey deel 3 - 27 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die Wanda![]()
Etos is in ieder geval alvast binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind die Jasper saaier en saaier worden en zie hem helemaal niet als icespeedway coureur. Hoe kan hij nou sponsoren aantrekken als je je al zo laat afblaffen door een nono als die WandaWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Etos is in ieder geval alvast binnen![]()
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbiedingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
really ik zou naar kruidvat gaan! zeker als zij voor Etos staat!
if it's meant to be, it will be![]()
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Etos is in ieder geval alvast binnen![]()
![]()
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze weer bij Etos zou gaan werken, een keer als klant door de winkel schreeuwen, hey tyfusmongool, waar staat die fakking aanbieding![]()
![]()
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.if it's meant to be, it will be![]()
Eigenlijk is Jeff het andere uiterstequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
De beste sponsor heeft Jappie laten lopen namelijk Jeff want daar heb je in de buitenwereld veel aan denk ik. Al helemaal als je hele goede maten bent geworden die misschien wel twaalf maanden afgesloten van alles en iedereen samen doorbrengen.![]()
Hij moet smoorverliefd zijn en weten dat het wederzijds is waarna je vervolgens alleen nog maar bij die persoon wil zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze ivor heeft.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
In het begin bakte Jappie nog heel stoer snachts een ei gewoon omdat het kon zei hij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar moet je slim voor zijn en dat kan ik niet van Jappie zeggen. Een man die zo achter een vrouw aanloopt, zich door haar laat afblaffen waar je ook nog eens geen relatie mee hebt en zal krijgen, want Ivor. die zet zich allesbehalve slim neer, maar als een sneu figuur.
Nu durft hij nog niet naar ern ei te wijzen als Wanda in de buurt staat.![]()
Kom wel eens bij de Etos en daar werken allemaal van die Wanda-achtige. Worden ze op aangenomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de Etos niet geassocieerd wil worden met die scheldende tyfus haat heks en ze Wanda niet meer aannemen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat was van een hele korte duur want daarna kwam Isaac op hem afstappen en moest ie mee naar buiten komenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In het begin bakte Jappie nog heel stoer snachts een ei gewoon omdat het kon zei hij.
Nu durft hij nog niet naar ern ei te wijzen als Wanda in de buurt staat.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Weet nog dat Jeff toen wilde ingrijpen omdat ie zag dat z'n beste maat zich liet kleinerenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
als wanda thuis komt staan haar spullen waarschijnlijk bij ouders!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
ik vraag mij echt af ..wat hem zo triggerd aan wanda?en zeker om jezelf zo neer te zetten terwijl hij weet dat ze![]()
GJ werd ook onherkenbaar en een schim van zichzelf toen ie helemaal in de ban was van AliciaWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
oke het laatste wat ik kwijt wil vannacht is wanda eruit en we krijgen weer een open look in alles... min gedachte![]()
![]()
Eigenlijk zou je bij de eerstvolgende verdiendopdracht dezelfde opdracht moeten neerzetten en laat het maar zien als je het achteraf altijd zo goed weet. Niet dat het zal gebeuren want dan halen ze geen ene cent binnen en verraadt FEBO zichzelf.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Je kunt er zelfs een terugkerend fenomeen van maken en geeft onderling weer veel discussievoer en iets waar je naar uitkijkt. Kan namelijk begrijpen dat je wilt weten hoe jij het zou hebben gedaan. Maar zoiets gaat logischerwijs dus niet plaatsvinden.
[ Bericht 23% gewijzigd door Kakadylo op 28-02-2023 01:55:49 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Nou nou, Sasha is al wakker, en aan het douchen.
Ook Martin is wakker. Hij praat korte tijd plat Engels met Sasha.
Martin helpt Sasha heel lief met een armbandje, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Sasha gaat vervolgens koffie zetten.
[ Bericht 17% gewijzigd door Harry op 28-02-2023 07:23:45 ]Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Is Jeff nog altijd de laatste die een eliminatie won en iemand anders mocht wegsturen? Wat eigenlijk een leuk element aan het programma lijkt gebeurd dus eigenlijk nooit.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
goede morgen
wat gaat er gebeuren in de loods vandaag , denk roddelen , manipuleren ,ice zijn oorlog verderzetten tegen bepaalde personen![]()
sas is regelmatig vroeg wakker, armbandje is eigenlijk kettinkje wat ze van bern heeft gekregen voor valentijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:15 schreef Harry het volgende:
Nou nou, Sasha is al wakker, en aan het douchen.
Ook Martin is wakker. Hij praat korte tijd plat Engels met Sasha.
Martin helpt Sasha heel lief met een armbandje, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Sasha gaat vervolgens koffie zetten.![]()
schuld van kamer 5quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:23 schreef engine het volgende:
Is Jeff nog altijd de laatste die een eliminatie won en iemand anders mocht wegsturen? Wat eigenlijk een leuk element aan het programma lijkt gebeurd dus eigenlijk nooit.![]()
Sasha: ik was 05.00 uur al wakker, en ben er 06.30 uur uit gegaan.
Marciano: vandaag Half Jaar he?
Sasha: ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
Marciano: wat vond je van je tweede plek?
Sasha: ik vond het wel een compliment. Maar ik stel me er altijd op in, dan ben je klaar als je iets moet doen.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Sas vindt het een compliment dat er op haar gestemd is en ze op de tweede plaats stond![]()
Ze is er vroeg bij vanmorgen
Vandaag zitten ze er een half jaartje inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zie haar niet vaak zo vroeg in de morgen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas is regelmatig vroeg wakker, armbandje is eigenlijk kettinkje wat ze van bern heeft gekregen voor valentijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja daar zat ik net over te denken. Wat hier gisteren ook al gezegd is, heel vreemd dat GJ eigenlijk niet mocht oefenen gisteren. Hem een uur met dat karretje zien klooien was ook leuke stream geweest.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Het had gisteren leuk kunnen zijn. GJ wilde Isaac wegsturen helaas was de eliminatie opdracht zo goed als onmogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:23 schreef engine het volgende:
Is Jeff nog altijd de laatste die een eliminatie won en iemand anders mocht wegsturen? Wat eigenlijk een leuk element aan het programma lijkt gebeurd dus eigenlijk nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij mag Babs wel wat langer in bed blijvenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Babette heeft zere ogen. Ze doet er een handdoek met ice-pack tegenaan.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
van mij ook hoor , sneaky persoon vind , en dan dat gehinnik van haar , brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Babs wel wat langer in bed blijven![]()
Van al dat gejank van gisteren zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:40 schreef Harry het volgende:
Babette heeft zere ogen. Ze doet er een handdoek met ice-pack tegenaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die lach ook al zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij ook hoor , sneaky persoon vind , en dan dat gehinnik van haar , brrrrrrrrrrrrrrrrr
Had gehoopt dat ze zoals ze zei ook de poort uit zou lopen als GJ zou gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was gistermiddag nog weinig van te zien , ze mist gj zo.................... notquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van al dat gejank van gisteren zeker![]()
noppe die gaat nu helemaal de snitch spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die lach ook al zoiets
Had gehoopt dat ze zoals ze zei ook de poort uit zou lopen als GJ zou gaan.![]()
Ze was gelijk al bij Isaac toen GJ nog niet eens weg was. Dat vond ik al heel vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gistermiddag nog weinig van te zien , ze mist gj zo.................... not
Eunice is zo klein die is amper te zien als ze onder de douche staat
Erik torent er hoog boven uit die moet zo in de andere douche kunnen kijken zo lang is hijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee Babs en Martin samen op de blauwe stoelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt wel of het sneeuwt daarbuiten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
babel en wendy overwegen om op rupi te stemmen voor manager .................................. oh ja het zijn rokers hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was gelijk al bij Isaac toen GJ nog niet eens weg was. Dat vond ik al heel vreemd.
Eunice is zo klein die is amper te zien als ze onder de douche staat
Erik torent er hoog boven uit die moet zo in de andere douche kunnen kijken zo lang is hij![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
babel en wendy overwegen om op rupi te stemmen voor manager .................................. oh ja het zijn rokers he
Hij heeft ook voor hun zijn hoofd op het hakblok gelegd omdat ze allemaal Isaac er uit wilde hebben,
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij mag Rupi wel winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmen
Hij heeft ook voor hun zijn hoofd op het hakblok gelegd omdat ze allemaal Isaac er uit wilde hebben,
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
juist en vlak wendy ook niet af vind haar meeloperquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt van GJ gehouden. DIe heeft ze toch duidelijk gevraagd om voor hem op Sascha te stemmen
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denken![]()
Mattin Selleck.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
omg.. Martin is een snorretje aan het kweken?
[ afbeelding ]
Esther wil graag met Babbel praten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Babette : gevoelsmatig staan jij [Martin] en Ice en ik dichter bij als dat...
Babette : gister ook, hij is weg, de eliminatie is geweest en dan voelt hij zich weer vrolijk en fruitig, zingen en gek doen en rondrennen, terwijl als hij er op komt te staan, hij een week depressief is, bedoel ik met J.![]()
ALweerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Esther wil graag met Babbel praten.
Die gejaagde blik van Esther vind ik zo engWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat gefriemel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer
Die gejaagde blik van Esther vind ik zo eng“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Esther gaat een gesprek aanvragen,nog meer slachtofferrol aannemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze vraagt aan Babette hoe het nu met haar gaat
Babette zegt wel goed ze heeft geslapen en ziet alles er anders uit
Het is wat het is zegt Esther zo is het bij mij ook
Ze gaat een gesprek aanvragen ze vindt dat ze op de stip had moeten staan
Ze is blij dat ze haar weer zo hebben opgenomen
Zender doet het ze weet niet wat er is Babs denk misschien of ze zegt GesprekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Esther : Rupie dreigt me om op hem te stemmen, anders word ik geelimineerd.
Esther : Maar dat maakt me niet uit .... maar ik kan mezelf niet zijn.![]()
Esther merkt dat ze zichzelf niet meer kan zijn dat is een stukje wat ze niet ingezien heeft
Ze vraagt hoe Babette er naar kijktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Ik heb toch de vertrouwen van de mensen geschaad", zegt Esther
Het zit er in dat ze volgende maand op de stip komt. Maar ze vind een maand lang
Kortom Esther zit er aan te denken om zelf te gaan en vraagt Babette om advies ( haal ik er uit)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Esther : Ik kan niet mezelf zijn, dat heeft een impact.. misschien is het wel laf, dat ik denk, huppakee ik ga, maar het zou wel fijn zijn als ik een stuk mezelf kan blijven, wat ik niet meer kan.![]()
Het vertrouwen gaat alleen over JW. De rest boeit haar geen ene zak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat kreeg ik niet goed mee hoorde wel dat ze zei dat iemand haar dreigde maar niet wiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Rupie dreigt me om op hem te stemmen, anders word ik geelimineerd.
Esther : Maar dat maakt me niet uit .... maar ik kan mezelf niet zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Esther wil gaan om de actie die ze gedaan heeft. Had ze dat niet gedaan dan was ze niet gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei Babette ook alquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
Estertjes zender werkt prima, ze moet blijkbaar haar kop houwe
Maar ze laten haar nu zonder onderbrekingen door praten dus ik denk dat dit niet het geval was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Babette blijft als excuus voor Esthers gedrag het weinige slapen aanvoeren
Dat vind ik zo grote onzin
Babette zegt dat ze geen boetedoening moet doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 28-02-2023 08:36:36 (a te veel :P ) ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gesprek aanvragen triggert blijkbaar irritatie Achterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei Babette ook al
Maar ze laten haar nu zonder onderbrekingen door praten dus ik denk dat dit niet het geval was.![]()
Vriendschappen zijn onherstelbaar beschadigd en dan duurt 6 maanden lang
Ze moet niet gaan voor de groepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Eerst ruiste hij heel erg, dat is over na wat geprutst van haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
Estertjes zender werkt prima, ze moet blijkbaar haar kop houwe![]()
Ja, ze denken dat wij nog niet weten dat het gebeurdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gesprek aanvragen triggert blijkbaar irritatie Achter![]()
Esther heeft een stof tot bezinking![]()
Ze vindt het zo fijn dat Erik Jw en Babs zo lief voor haar zijn, maar het is niet meer zoals het was
Komt door haar sjaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst ruiste hij heel erg, dat is over na wat geprutst van haar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Babette : Maar wat is beter voor jezelf?
Esther : Beter voor mezelf is weggaan denk ik.
Babette : Daar moet je naar kijken, niet wat beter is voor de groep, maar wat beter is voor jou.![]()
Gadverdamme die sneaky Babette nu weer lief doen tegen Esther en straks in de groep weer Esther zwart maken🤮![]()
Morgen.
Esther is babette aan t manipuleren.
Ze weet inderdaad dat de 'vriendschappen ' die ze had kapot zijn.
Jw die haar niets meer verteld over strategieën.
Nu proberen om zielig te zijn en zo weer mensen aan haar kant te krijgen.
Ze gaat echt d'r 24 uur niet aan vragen hoor, geloof mij.![]()
quote:Ze is best wel oud geworden in dat half jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, vind ik ook. Ze blijft in iemands schaduw staan en spreekt zich nooit uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist en vlak wendy ook niet af vind haar meeloperAaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Babbel zei een uur geleden in de keuken nog Ik denk dat er niemand meer weggaat...zit ze nu Estertje over het hek te lullenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Maar wat is beter voor jezelf?
Esther : Beter voor mezelf is weggaan denk ik.
Babette : Daar moet je naar kijken, niet wat beter is voor de groep, maar wat beter is voor jou.![]()
![]()
Esther wederom dat ze wilde kijken of Isaac betrouwbaar was zegt ze. Ze heeft niet door dat ze zelf een vertrouwen van een beste vriend heeft beschaamd
Tja die beste vriend houdt zich zelf niet aan de stemafspraken omdat hij zg de opdracht niet begreep.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Esther wederom dat ze wilde kijken of Isaac betrouwbaar was zegt ze. Ze heeft niet door dat ze zelf een vertrouwen van een beste vriend heeft beschaamdAaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Blijkbaar zit Estertje te vissen naar absolutie van de groep "Of Anders..." gaat ze wel weg boehoehoeee![]()
![]()
Heeft ze echt wel door hoor, maar zal dat niet zo hardop zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Esther wederom dat ze wilde kijken of Isaac betrouwbaar was zegt ze. Ze heeft niet door dat ze zelf een vertrouwen van een beste vriend heeft beschaamd
ook Esther heeft gegokt en verloren en probeert nu met zielig doen nog wat mensen aan haar kant te krijgen, maar dat gaat niet meer lukken. Ze kotsen haar allemaal uit.![]()
Zijn de werktijden bij de febo vervroegd dat we nu alweer drama te zien krijgen zo vroeg op de dag..?![]()
Die gaat heus niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk niet, die is babette aan t manipuleren zodat babette anderen weer kan ompraten om normaal tegen haar te doen.quote:![]()
Wat een vies mannetje die Rupert eigenlijk
KLopt mijn idee over hem tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ze wel rap zijn met haar 24 uur aanvragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze wel gaat hoeft ze niet voor Rupie te stemmen..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan stemt ze op sas maarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze wel gaat hoeft ze niet voor Rupie te stemmen..![]()
Ze wil het spel eerlijk spelen.![]()
![]()
dat gaat niet meer gebeuren, Babette heeft die invloed helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die is babette aan t manipuleren zodat babette anderen weer kan ompraten om normaal tegen haar te doen.
ze zullen haar tolereren, meer niet.![]()
Ja zoiets ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
was toch iets met esther dat ze niet weg kon in febr of zo![]()
Mattin erbij,Babs rent bijna weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is ook maar net hoe zij het brengt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vies mannetje die Rupert eigenlijk
KLopt mijn idee over hem toch
Wie weet heeft Rupert het lachend gezegd
Ze had hem gewoon ook uit kunnen lachen en kunnen zeggen dat hij daar helemaal niets over te zeggen heeft. Maar ze doet liever zielig en probeert liever rupi in een kwaad daglicht te zetten![]()
Goedemorgen...
Is Babette nou zo naïef dat ze in de leugens van Esther trapt..Gewoon omdat het kan!![]()
Ik bemerkte wel enige gereserveerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Is Babette nou zo naïef dat ze in de leugens van Esther trapt..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Babbel zit haar eigen Ego te trippen, ze hoort zichzelf graagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Is Babette nou zo naïef dat ze in de leugens van Esther trapt..![]()
![]()
Weet je wat ik "eng " vind aan Esther, ze laat geen enkele emotie zien, niet huilen, niet echt verdrietig, niet echt lachen , boos? ( of ik moet dat gemist hebben)Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ik denk ook dat het voor Esther beter is als ze naar huis gaat, voor haar eigen best wil.
Ze zal dit gesprek ook nog wel met Erik en JW gaan voeren heb ik zo het ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
@:FreshFruit
Deze is wel heftig van mijn vriendin..
Ja dat absoluut.. maar ik schat Babette hoger in, Babette weet toch ook dat ze dit gedaan heeft om GJ en hak te zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bemerkte wel enige gereserveerd.Gewoon omdat het kan!![]()
Mattin: "Waarom lach je Bro?"
Tiano: "Lach ik met jou? "
Die vrouw moet echt bij het toneel, die gaat nu nooit meer naar huis natuurlijk..(Esther)
Gewoon omdat het kan!![]()
GJ kan alles goed volgens Babbel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Esther jankt bij Isaac.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GJ heeft dat vooral gedaan om de geweldige te zijn, hij zou wel even Isaak eruit spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien hoe vals ze in elkaar zit. Gisteren beloven aan GJ om het te doen en nu anders denken
Babs en wendy hebben meerdere malen aangegeven het niet te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
And the Oscar goes to.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu bij Isaac huilen, en dit had ik zo nodig.
Isaac speelt dit goed . Hij heeft haar vergeven. Hahaha.
En zo heeft ze de volgende ingepalmd.
JW die een giga hekel aan Isaac , die ze nu weer een schop na geeft.
Hoe kan JW hier nog in blijven trappen.
En ach ze trappen er allemaal in.![]()
Je hebt eva gemist jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:58 schreef schizolientje het volgende:
Weet je wat ik "eng " vind aan Esther, ze laat geen enkele emotie zien, niet huilen, niet echt verdrietig, niet echt lachen , boos? ( of ik moet dat gemist hebben)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
Of Isaac kan haar goed gebruiken momenteelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:15 schreef OmaJacky het volgende:
En nu bij Isaac huilen, en dit had ik zo nodig.
Isaac speelt dit goed . Hij heeft haar vergeven. Hahaha.
En zo heeft ze de volgende ingepalmd.
JW die een giga hekel aan Isaac , die ze nu weer een schop na geeft.
Hoe kan JW hier nog in blijven trappen.
En ach ze trappen er allemaal in.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar uiteindelijk deden ze het tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft dat vooral gedaan om de geweldige te zijn, hij zou wel even Isaak eruit spelen
Babs en wendy hebben meerdere malen aangegeven het niet te doen![]()
Omdat hij het perse wildequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar uiteindelijk deden ze het toch
Want
WandaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tuurlijk,dit is geniaal bedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Isaac kan haar goed gebruiken momenteel
Erik vertrouwt het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Isaak ook slim want die kan nu en Esther en JW inpalmenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja dan zijn het mi meelopers , je doet niks waar je niet achter staatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat hij het perse wilde
Want
Wanda![]()
Eric tegen Esther das mooi voor jou maar ik vertrouw t niet. Maar Esther is daar Oost-Indisch doof voor.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.![]()
Dus was het zijn eigen keusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja dan zijn het mi meelopers , je doet niks waar je niet achter staat
Zijn time to shine dacht hijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Ja natuurlijk . Isaac gebruikt iedereen en hij heeft Esther weer in z'n groepje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Isaac kan haar goed gebruiken momenteel![]()
Heb het gesprek niet helemaal kunnen volgen, heeft ze ook tegen Isaac gezegd van Rupert?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hele Rupert verhaal kun je wel nagaan dag Rupie dat als grap heeft gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Heb het gesprek niet helemaal kunnen volgen, heeft ze ook tegen Isaac gezegd van Rupert?
En niet zoals Esther doet overkomenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wie volgt....effe kijke,..
[ afbeelding ]![]()
![]()
in rupi zijn zogenaamde grappen zit veel waarheid inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele Rupert verhaal kun je wel nagaan dag Rupie dat als grap heeft gezegd
En niet zoals Esther doet overkomen![]()
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
in rupi zijn zogenaamde grappen zit veel waarheid inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat magquote:
Rupie kan een slang zijn
Maar op die momenten is het vaak duidelijk dat hij een slang isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee Esther wel want ze ziet haar als haar 'zoon'.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
Isaak ook slim want die kan nu en Esther en JW inpalmen![]()
JW niet die heeft een hekel aan Isaac![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Rupie kan een slang zijn
Maar op die momenten is het vaak duidelijk dat hij een slang is![]()
Als JW denkt dat hij safe isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Esther wel want ze ziet haar als haar 'zoon'.![]()
JW niet die heeft een hekel aan Isaac
Gaat hij lekker meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij geeft het ook zelf toe.In zijn eigen woorden: "Ik kan een heel valse nicht zijn."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag
Rupie kan een slang zijn
Maar op die momenten is het vaak duidelijk dat hij een slang is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat Rupie maar lekker manager worden
Dan wordt het nog gezelligThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij speelt het spel retegoedquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij geeft het ook zelf toe.In zijn eigen woorden: "Ik kan een heel valse nicht zijn."
Als hij teveel opvalt trekt hij zich wat terug
Om er vervolgens weer te staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Dan wordt het nog gezellig![]()
![]()
![]()
Beter toch dan die Sas die met haar first lady Bern de boel gaat overnemen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind Sas interessant als ze niet bij Wanda zitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beter toch dan die Sas die met haar first lady Bern de boel gaat overnemen?
Bij Wanda is ze gewoon een meeloper
En dan weet je ook al wie weer alle boodschappen gaat bepalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan samen met Kenzi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Sas interessant als ze niet bij Wanda zit
En dan weet je ook al wie weer alle boodschappen gaat bepalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van mij mag hij. Dan is bijna die hele groep geweest en kunnen ze niet meer op een manager terugvallen. Of het slim voor hem is is een tweede.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Dan wordt het nog gezelligAaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Als ze bij Wanda in de buurt zijn lijkt iedereen 'anders' te worden/zijn! (kijk maar naar Jasper als het levende voorbeeld)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Sas interessant als ze niet bij Wanda zit
En dan weet je ook al wie weer alle boodschappen gaat bepalen![]()
Ik weet niet of hij dat als grap heeft gezegd, was er niet bijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hele Rupert verhaal kun je wel nagaan dag Rupie dat als grap heeft gezegd
En niet zoals Esther doet overkomen
Hoor alleen wat Esther zegt nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt niet wil die Rupert niet hele dagen aanhoren, vind het echt een heel naar mannetje hij moet eerst maar eens leren om verstaanbaar te pratenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beter toch dan die Sas die met haar first lady Bern de boel gaat overnemen?
Paperclip Jasper ligt weer bij wendy
Jeff en Kim liggen in kamer 2
Wat is zijn excuus nu ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Groot feest op komst, de ballonnen worden geblazen.. staat de champagne al klaar Kenzy...Gewoon omdat het kan!![]()
Je daarin wel 'de resultaten uit het verleden' meenemen van alles wat Esther al gezegd heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat als grap heeft gezegd, was er niet bij
Hoor alleen wat Esther zegt nu.![]()
Cola disco incomingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
Groot feest op komst, de ballonnen worden geblazen.. staat de champagne al klaar Kenzy...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tiano zit babbel aan te kijken of ze niet wijs isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is Babs irritant aanwezig zeg met haar geschreeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch kan ik me de tranen van Esther wel voorstellen... ze heeft volgens mij om Isaac te beschermen het briefje gegeven..... is daarom door de hele toko aangevallen..... en nu biedt hij haar zijn verontschuldigingen aan omdat hij (2 keer) bevestigd heeft gekregen dat het allemaal wel waar was..
Noem me maar naïef, in dit geval vond ik het geen toneelstukje (misschien is het wel om Esther aan zijn kant te krijgen) en ook de reactie van JW was lief naar Esther toe....![]()
Heerlijk, ik hou ervan..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Babs irritant aanwezig zeg met haar geschreeuw
Gewoon omdat het kan!![]()
Haar voornaamste reden was wraak nemen op GJ.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef xsaskiax het volgende:
Toch kan ik me de tranen van Esther wel voorstellen... ze heeft volgens mij om Isaac te beschermen het briefje gegeven..... is daarom door de hele toko aangevallen..... en nu biedt hij haar zijn verontschuldigingen aan omdat hij (2 keer) bevestigd heeft gekregen dat het allemaal wel waar was..
Noem me maar naïef, in dit geval vond ik het geen toneelstukje (misschien is het wel om Esther aan zijn kant te krijgen) en ook de reactie van JW was lief naar Esther toe....![]()
oh dat geloof ik zonder meer, maar dat ze Isaac echt wilde waarschuwen speelde volgens mij toch zeker meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar voornaamste reden was wraak nemen op GJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |