MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooit hij er wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt uit of smijt zijn goddelijke lijfje weer bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit.
Chiara en MA hebben al vanaf dag 1 een band. Flirten al die tijd.
Al lang voor Jason ineens belangstelling kreeg. In de normale wereld hou je dan afstand en ga je niet tussen een andere vriendschap of meer zitten.
Ik zie niet waarom dit nu ook weer de schuld van MA is.
Dit iddquote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooitbhijber wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt aan of smijt zijn goddelijke lijfje wee bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.
wel halal worstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe ff een plok .. klats Ali
worst in dr oog
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooit hij er wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt uit of smijt zijn goddelijke lijfje weer bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.
Kwam er niet nog een week dat er 2 tegelijk uit moesten??quote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijst
Langzaam hengelt ze alle kerels binnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
aandacht
dr is iets met dr lens
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam hengelt ze alle kerels binnen.snifje hier, aaitje daar, sporten
Ik zeg 8, opgelost, slotje eropquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwam er niet nog een week dat er 2 tegelijk uit moesten??
Cornuco brandt in oogquote:
Idd heb ik gehoord in veel gesprekken. Febo is ook beetje klaar met filmpjes maken heb ik het idee.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat FEBO probeert op iets aan te sturen, als je zo hoort wat er in de DBK gevraagd en gezegd wordt
Haha dat was mijn laatste zin, heb ik weer weggehaald, dank hiervoor😂😂quote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijst
dankewolquote:Op maandag 27 februari 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft een "hat" in haar broek (is west-vlaams voor gat).
Voor de nederlanders hier. Je gaat naa Bruhhe, en niet naar Brugge.
smoothquote:Op maandag 27 februari 2023 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali je oog make-up is weg
Chiara die heb ik er ook afgehaald
Sommige hebben die niet nodig volgens Ali
zeurron komt zo erbij zn trui brengenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Lot en lins ook al biggie brother...
Hoe origineel...
Zal zuster omaNijn even assisterenquote:
Ze hoeft er niks voor te doenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
Ze doet ook alles voor aandacht van de mannen
Ze hebben van allemaal een fotoquote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Charlotte gaat als Charlotte en Lindsey als Ali
Jason heeft meerdere keren aan Mimi gevraagd wat de relatie was. De laatste keer heeft hij Jason aangemoedigd om het te proberen. Dus ja het heeft met Mimi te maken.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit.
Chiara en MA hebben al vanaf dag 1 een band. Flirten al die tijd.
Al lang voor Jason ineens belangstelling kreeg. In de normale wereld hou je dan afstand en ga je niet tussen een andere vriendschap of meer zitten.
Ik zie niet waarom dit nu ook weer de schuld van MA is.
Geloof dat schakel ook niet erg enthousiast is...quote:
quote:
Wie met wie?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:48 schreef engine het volgende:
Roddelen over Jason zijn verliefdheid op Chiara.
Michelangelo en Jolien waren over Jason en Chiara aan het praten/roddelen. Daarna ben ik gaan eten maar volgens mij heeft Jolien er wel iets van gezegd tegen Chiara.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wie met wie?
En is Jason het weer wezen vragen aan Chiara? En wat had ze nu gezegd, was ze wat duidelijker nu?
Ja Jolien heeft het met Chiara besproken, Chiara gaat met Jason praten maar niet vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Michelangelo en Jolien waren over Jason en Chiara aan het praten/roddelen. Daarna ben ik gaan eten maar volgens mij heeft Jolien er wel iets van gezegd tegen Chiara.
Ali had ook muziek, dus hun ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:31 schreef Dragonbullet het volgende:
Ehm, is dit de act van Charlin? Ben niet zo onder de indruk eigenlijk. Weet iemand ook of ze er muziek bij krijgen? Of moeten ze zelf ook nog zingen.. dit is toch verschrikkelijk of ben ik nou gek
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat schakel ook niet erg enthousiast is...
[..]
En MA is niet verliefd hoor. Zei hij zelf daarstraks tegen Jolien.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooit hij er wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt uit of smijt zijn goddelijke lijfje weer bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.
MA met mama Jolientje. Jolientje vertelde aan MA dat Chiara duidelijker moet zijn in wat ze wil en de gevoelens niet voor het spel moet gebruiken. MA zei ook gevoelens te hebben wat hij later weer ontkendequote:Op maandag 27 februari 2023 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wie met wie?
En is Jason het weer wezen vragen aan Chiara? En wat had ze nu gezegd, was ze wat duidelijker nu?
O ik heb gisteren niet gekeken, thanksquote:Op maandag 27 februari 2023 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ali had ook muziek, dus hun ook wel.
Vond der af en toe wel snauwend antwoord geven aan Aliquote:Op maandag 27 februari 2023 19:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali je oog make-up is weg
Chiara die heb ik er ook afgehaald
Sommige hebben die niet nodig volgens Ali
Dat is wel een beetje haar MO bij Ali. Heel aardig en dan weer afsnauwen. Maar dan weet ze dat Ali dat pikt.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vond der af en toe wel snauwend antwoord geven aan Ali
Gaf Ali het antwoord wat hij zei over de eerste officiele foto van Chi: 35 jaar en 2 kinderen dacht hij. Kreeg hij nu weer in zijn gezicht als een boemerang.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vond der af en toe wel snauwend antwoord geven aan Ali
quote:
Jij had geloof 3x gezegd tegen jolien dat ze het niet hoefde te vragen dat hij daar zelf man's genoeg voor isquote:Op maandag 27 februari 2023 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja Jolien heeft het met Chiara besproken, Chiara gaat met Jason praten maar niet vandaag
Ze doet alsof het klein kind is af en toequote:Op maandag 27 februari 2023 19:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje haar MO bij Ali. Heel aardig en dan weer afsnauwen. Maar dan weet ze dat Ali dat pikt.
Het is meer de constante stream op bepaalde bewoners. We kijken naar iemand die zit te eten en er zijn gesprekken op de achtergrond gaandequote:
Zeker als ze mijn act nemenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
De act van Ali trok al op niks; Cha en Lins zal ook niet veel beter zijn zo te horen; idem Jason/Ias. Mich en Jolien verwacht ik ook niet veel van met hun twerken. Ik denk dat Bart en Chiara nog wel eens de beste act kunnen hebben.
Ja Bart kan volgens mij best goochelen. Chiara gaat we gewoon naast een beetje mooi zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
De act van Ali trok al op niks; Cha en Lins zal ook niet veel beter zijn zo te horen; idem Jason/Ias. Mich en Jolien verwacht ik ook niet veel van hun twerken. Ik denk dat Bart en Chiara nog wel eens de beste act kunnen hebben.
Nee, beetje lullig dat ze niet de nummers kregen die ze wilden.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze zijn zelf ook niet erg blij met de nummers geloof ik
De grote verdwijntruc of de doorzaagtruc..quote:Op maandag 27 februari 2023 19:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja Bart kan volgens mij best goochelen. Chiara gaat we gewoon naast een beetje mooi zijn.
Sommige nummers worden niet meer gedraaidquote:Op maandag 27 februari 2023 19:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, beetje lullig dat ze niet de nummers kregen die ze wilden.
MA heeft gewoon chronische jeukquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef jooba het volgende:
[..]
En MA is niet verliefd hoor. Zei hij zelf daarstraks tegen Jolien.
Het kwijl druipt van zijn gezicht.
Lekker wassen met een brilloquote:
Ali krijgt mijn stemquote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
De act van Ali trok al op niks; Cha en Lins zal ook niet veel beter zijn zo te horen; idem Jason/Ias. Mich en Jolien verwacht ik ook niet veel van hun twerken. Ik denk dat Bart en Chiara nog wel eens de beste act kunnen hebben.
I know for sure..😉quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
Die 2 hebben als enige hun act afgeplaktquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
I know for sure..😉
Bart laat iets aanrukken van buitenaf...
Hij heeft in het verleden veel entertainment acts gehad op festivals en discotheken!
Voor elke .tsjongejongejonge ¤100 uit de potquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Als die hard Jason fan blijf ik kijken![]()
Grote Baileys bij![]()
Maar tsjongejongejonge
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef suzi1 het volgende:
net op tijd wakker voor de act met ias
was lange slaap, alsof egel in de winter
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef suzi1 het volgende:
net op tijd wakker voor de act met ias
was lange slaap, alsof egel in de winter
Neequote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor elke .tsjongejongejonge ¤100 uit de pot
de tv sowieso al nietquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Whut? Volg de live niet meer ivm streamlockkkks!!
Zelfs Meneer Ireth loopt al te Sjongejongejonge-renquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef ben34567 het volgende:
Hoe aanstekelijk is die tsjongejongejonge ik begin het zelf te gebruiken in het dagelijks leven
Ik ook want dan kan hij er niet op gezet worden door 'm.a. en dan ias, Ali of lyndsey de pon zodat chiara er opkomtquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nog kleine hoop, dat Jason wint. Heel klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik bedoel de eindoverwinningquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook want dan kan hij er niet op gezet worden door 'm.a. en dan ias, Ali of lyndsey de pon zodat chiara er opkomt
Kijk hier maar: https://www.rtl.nl/progra(...)f0-8c27-30f4f1512cf9quote:
quote]quote:Op maandag 27 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kijk hier maar: https://www.rtl.nl/progra(...)f0-8c27-30f4f1512cf9
Rob van Big Brother voelde zich zombie: ‘Kwam door medicatie’
Rob heeft afgelopen weekend vrijwillig het huis van ‘Big Brother’ verlaten. In ‘Big Brother: Confessions’ doet hij een boekje over zijn vertrek en wordt hij geconfronteerd met beelden waarin Ali flink van leer trekt…
Schakel, neem een neutquote:
Zei hij dat echt ,nog gelijk ookquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
Beste samenvatting van heel BB2023
Jason over MA: "wat een lul van een vent..."
Ja, MA probeerde de aantekeningen van Ias te lezen in de gangquote:Op maandag 27 februari 2023 20:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zei hij dat echt ,nog gelijk ook
ik maak filmpjequote:Op maandag 27 februari 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Nou ff opschieten, over 20 minuten is de uitzending
Het doek is nog niet openquote:
Die kende de nummers helemaal nietquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
jason is wel stoer zo en bemoedigend
Tyf ff een pozza in de ovenquote:
Zeik niet doe gewoon leuk meequote:Op maandag 27 februari 2023 20:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik hoop dat die Jason hype snel over waait vindt het zelf maar een lul. Hoop praatjes heeft hiiij ook de laatste tijd
Jij staat ook een beetje op repeat.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik hoop dat die Jason hype snel over waait vindt het zelf maar een lul. Hoop praatjes heeft hiiij ook de laatste tijd
? op stream 1quote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder Maakt me niet aan het lachen maar we zien ze ook niet he
Op stream 1 welquote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder Maakt me niet aan het lachen maar we zien ze ook niet he
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Had je serieus anders verwacht dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:19 schreef ben34567 het volgende:
Als Jason (en Ias) hier de vrijstelling winnen weet je gewoon dat de mensen stemmen zonder rekning te houden met de act zelf
Dat van gister was ook puin.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:19 schreef ben34567 het volgende:
Als Jason (en Ias) hier de vrijstelling winnen weet je gewoon dat de mensen stemmen zonder rekning te houden met de act zelf
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:19 schreef ben34567 het volgende:
Maar wel beter dan ditquote:
Stem maar gewoon op de act die je het beste vond denk ik dan; niet op wie je wil redden; ga ik ook doen. Wat voor nut heeft het anders ?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Het was ruk, maar Ali had veel meer tijd, en ze hadden weinig steun.
Als je in de middag al hoort, dat ze Jason willen nomineren als ze de PON winnen...
Ja maar zat onder een lockquote:Op maandag 27 februari 2023 20:22 schreef Angelique61 het volgende:
Moesten ze ook stemmen bij Ali? Dat heb ik niet gezien iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat hebben we misdaan, dat hij ons dit 2 x wil laten zien
Je hebt weinig gemist eerlijk gezegd.quote:
Geen enkel nut, dit is toch ook gewoon bezigheidstherapie om leuke beelden te creëren...quote:Op maandag 27 februari 2023 20:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Stem maar gewoon op de act die je het beste vond denk ik dan; niet op wie je wil redden; ga ik ook doen. Wat voor nut heeft het dan ?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef Ireth het volgende:
Uiteraard gaan ze geen hoge cijfers geven, die willen ze zelf (Sjongejongejonge...)dan post je te snel 2 x iets achter elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef Ireth het volgende:
Uiteraard gaan ze geen hoge cijfers geven, die willen ze zelf (Sjongejongejonge...)Ja heb het ook regelmatig. Fok heeft het af en toe even moeilijk. We zijn ook zo enthousiast aan het posten over BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar bij Ali is dat charmantquote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ali deed niets nieuws. Liedjes die hij heel bb al zingt en alsnog verprutste.
Ja ze had wat pijn in haar oog maar Bart heeft het opgelost door wat water in het oog te laten vallenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee pijn heeft zij heb
ik gelezen
was iets met haar lens. is ammal voorbij. sjiara gaat weer primaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee pijn heeft zij heb
ik gelezen
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze had wat pijn in haar oog maar Bart heeft het opgelost door wat water in het oog te laten vallen
ik dacht ook iets anders, bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 27 februari 2023 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was iets met haar lens. is ammal voorbij. sjiara gaat weer prima
Inderdaad, effe de aandacht op hun. Egoisten.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
En waarom staan die 2 gluiperds daar. Rot op
oke tofe bartquote:Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze had wat pijn in haar oog maar Bart heeft het opgelost door wat water in het oog te laten vallen
Ha ha ha Befteckelquote:Op maandag 27 februari 2023 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Bart wordt net zo'n rat als die sufkut en haar befteckel
Hij zei ook tegen haar met een lach ‘ik hoorde Ja’quote:Op maandag 27 februari 2023 20:37 schreef Ireth het volgende:
Nu in de uitzending dat chiara Jason beantwoorde in de badkamer op zijn vraag of ze hem.leuk kon vinden. Ze zei geen "nee" dus het kon volgens Jason een "ja" worden..
Wellicht is dit een domme vraag....maar zit daar geen suiker in?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zou je pindakaas met suiker eten
Nee niet gelijk. Verschillende beelden nu.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:41 schreef ledn81 het volgende:
lopen stream 1 en stream 2 nog steeds gelijk ?
Ik zit ze steeds op pauze te zetten om te kunnen opnemen maar volgens mij lopen ze nog steeds gelijk ?
klonk wel goed vond ikquote:
denk niet dat dat terug komt op tvquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zien we binnenkort wel terug in de voice![]()
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht is dit een domme vraag....maar zit daar geen suiker in?
Had niks met Charlot te maken.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
dat wat MA net zei je bent beeldschoon je ziet er mooi uit was na mijn geheugen niet gericht aan chiara maar ze zaten charlotte in de maling te nemen dat hij dat tegen haar wilde zeggen om haar dus in de zeik te nemen voordat ze ophoepelde
uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |