MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooit hij er wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt uit of smijt zijn goddelijke lijfje weer bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit.
Chiara en MA hebben al vanaf dag 1 een band. Flirten al die tijd.
Al lang voor Jason ineens belangstelling kreeg. In de normale wereld hou je dan afstand en ga je niet tussen een andere vriendschap of meer zitten.
Ik zie niet waarom dit nu ook weer de schuld van MA is.
Dit iddquote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooitbhijber wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt aan of smijt zijn goddelijke lijfje wee bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.
wel halal worstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe ff een plok .. klats Ali
worst in dr oog
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijstquote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
MA en Chiara doen precies hetzelfde met elkaar, nét alsof ze elkaar leuk vinden maar gebruiken elkaar voor het spel. Jason doet dat niet en is oméén of andere reden echt geïnteresseerd in Chiara en laat dat blijken op zijn manier, rustig en duidelijk. MA, sportman die hij is kan géén verlies op zijn naam aan, hoorde ik hem net met touwtjespringen (serieus) ook zeggen huilen. Dus, als hij ziet dat Jason geïnteresseerd is, gooit hij er wat bovenop en doet weer eens een keer zijn shirt uit of smijt zijn goddelijke lijfje weer bovenop haar gezicht. Alles voor de winst, hij wil winnen, maar hij wil háár niet.
Kwam er niet nog een week dat er 2 tegelijk uit moesten??quote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijst
Langzaam hengelt ze alle kerels binnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
aandacht
dr is iets met dr lens
quote:Op maandag 27 februari 2023 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam hengelt ze alle kerels binnen.snifje hier, aaitje daar, sporten
Ik zeg 8, opgelost, slotje eropquote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwam er niet nog een week dat er 2 tegelijk uit moesten??
Cornuco brandt in oogquote:
Idd heb ik gehoord in veel gesprekken. Febo is ook beetje klaar met filmpjes maken heb ik het idee.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat FEBO probeert op iets aan te sturen, als je zo hoort wat er in de DBK gevraagd en gezegd wordt
Haha dat was mijn laatste zin, heb ik weer weggehaald, dank hiervoor😂😂quote:Op maandag 27 februari 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar...onder aan de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |