Maar zo slim is @FreshFruit niet. Die kijkt daar nooitquote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou als ik de status van pagina 1 kijk mag je nog wel even doorposten.
Ik stalk helemaal niemand. Iemand zit mij zwart te makenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie loop je nu weer te stalken? En tips mogen gewoon in DM
Nee die slaapt gewoon een maand niet, dat werkt t beste.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zo slim is @:freshfruit niet. Die kijkt daar nooit
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stalk helemaal niemand. Iemand zit mij zwart te maken
Thnx voor de tipquote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dm @:haags of @:FreshFruit even voor een link naar het botje wat hij gebruikt. Dan heb je het inde pocket!
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef murp het volgende:
iedereen die geen ban wil hebben moet mij laten winnen
je doet het niet goedquote:
Je bedoelt: "iedereen die geen ban wil hebben moet @murp nu keihard de moeder, de vader, de hont, de kad en het konijn BOLKEN als nooit tevoren"quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef murp het volgende:
iedereen die geen ban wil hebben moet mij laten winnen
dan kun je wel een FA zijnquote:
nee, moet je maar niet doen zoals je doet.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is zo.
Maar goed niemand die mij gelooft uiteraard.
nouzegquote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt: "iedereen die geen ban wil hebben moet @:murp nu keihard de moeder, de vader, de hont, de kad en het konijn BOLKEN als nooit tevoren"
ik kan het topic achter de schermen zetten voor een weekquote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je wel een FA zijn
maar dat betekent niet dat er puntjes worden weggegeven
dat kanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan het topic achter de schermen zetten voor een week
Zo gemeeeenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Bolk jij mijquote:
Deze maand kun je nog maar 1600 puntjes halen. Dus helaas, winnen gaat niet meer lukken. Maar volgende maand ...quote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Hoe doe ik precies?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef murp het volgende:
[..]
nee, moet je maar niet doen zoals je doet.
magquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
of ik verander je naam in murp, krijg ik ook punten
ik zou je drol van je gewoon even doorslikken. Ga lekker irl moeilijk lopen doenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe doe ik precies?
Ik probeer normaal te doen.
Dotteke is gewoon een user hier toch. Kan toch niet werken dat ik de hele tijd een bepaalde user moet negeren die hier aan de lopende band aan het posten is
ik ga gewoon 4 weken posts wissenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze maand kun je nog maar 1600 puntjes halen. Dus helaas, winnen gaat niet meer lukken. Maar volgende maand ...
nee, of misschien welquote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag
krijg ik dan ook het vinkje
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd weer even duidelijk.
Bedankt @:Dotteke
ik kan heel snel wissenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoop posts die weg moeten. Ben je wel een paar dagen mee zoet
hij heeft van je sterretje een rondje gemaakt?quote:
mn endeldarm krijgt er wel een beetje epilepsie vanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft van je sterretje een rondje gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |