dat kanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik kan het topic achter de schermen zetten voor een week
Zo gemeeeenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Bolk jij mijquote:
Deze maand kun je nog maar 1600 puntjes halen. Dus helaas, winnen gaat niet meer lukken. Maar volgende maand ...quote:Op maandag 27 februari 2023 21:06 schreef murp het volgende:
[..]
Hoe doe ik precies?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:05 schreef murp het volgende:
[..]
nee, moet je maar niet doen zoals je doet.
magquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
of ik verander je naam in murp, krijg ik ook punten
ik zou je drol van je gewoon even doorslikken. Ga lekker irl moeilijk lopen doenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe doe ik precies?
Ik probeer normaal te doen.
Dotteke is gewoon een user hier toch. Kan toch niet werken dat ik de hele tijd een bepaalde user moet negeren die hier aan de lopende band aan het posten is
ik ga gewoon 4 weken posts wissenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze maand kun je nog maar 1600 puntjes halen. Dus helaas, winnen gaat niet meer lukken. Maar volgende maand ...
nee, of misschien welquote:Op maandag 27 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag
krijg ik dan ook het vinkje
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd weer even duidelijk.
Bedankt @:Dotteke
ik kan heel snel wissenquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoop posts die weg moeten. Ben je wel een paar dagen mee zoet
hij heeft van je sterretje een rondje gemaakt?quote:
mn endeldarm krijgt er wel een beetje epilepsie vanquote:Op maandag 27 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft van je sterretje een rondje gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |