Maar zo slim is @FreshFruit niet. Die kijkt daar nooitquote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou als ik de status van pagina 1 kijk mag je nog wel even doorposten.
Ik stalk helemaal niemand. Iemand zit mij zwart te makenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie loop je nu weer te stalken? En tips mogen gewoon in DM
Nee die slaapt gewoon een maand niet, dat werkt t beste.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zo slim is @:freshfruit niet. Die kijkt daar nooit
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stalk helemaal niemand. Iemand zit mij zwart te maken
Thnx voor de tipquote:Op maandag 27 februari 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dm @:haags of @:FreshFruit even voor een link naar het botje wat hij gebruikt. Dan heb je het inde pocket!
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef murp het volgende:
iedereen die geen ban wil hebben moet mij laten winnen
je doet het niet goedquote:
Je bedoelt: "iedereen die geen ban wil hebben moet @murp nu keihard de moeder, de vader, de hont, de kad en het konijn BOLKEN als nooit tevoren"quote:Op maandag 27 februari 2023 21:03 schreef murp het volgende:
iedereen die geen ban wil hebben moet mij laten winnen
dan kun je wel een FA zijnquote:
nee, moet je maar niet doen zoals je doet.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is zo.
Maar goed niemand die mij gelooft uiteraard.
nouzegquote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt: "iedereen die geen ban wil hebben moet @:murp nu keihard de moeder, de vader, de hont, de kad en het konijn BOLKEN als nooit tevoren"
ik kan het topic achter de schermen zetten voor een weekquote:Op maandag 27 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je wel een FA zijn
maar dat betekent niet dat er puntjes worden weggegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |