1000m mannen is toch gewoon spannend?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:12 schreef Remco het volgende:
Wel leuk op de 1000 meters na hebben we best wel wat concurrentie en spannende races.
Programma zo uitgeschreven is wel wat matig.
Aan het weer te zien zal de luchtdruk wel erg hoog zijn.
Klopt ben benieuwd naar Stolz vorige keer was hij in Thialf niet top. Stiekem hoop ik dat Hein hem pakt verdient die wel na al die jaren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1000m mannen is toch gewoon spannend?
Ik ben wel benieuwd hoe de combinatie 1500 en 5k/10k gaat verlopen voor hen die hem wel rijden. Met name voor Roest, Wiklund en Eitrem die op beide afstanden medaillekandidaat zijn
Stolz rijdt hele vreemde schema's, met name op de 1500m. Volgens mij omdat ie z'n eigen kwaliteiten nog niet goed kent en de omstandigheden niet altijd goed inschat. Als ie zo rijdt zoals in januari in Milwaukee is ie favoriet voor de 1000m en 1500m.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt ben benieuwd naar Stolz vorige keer was hij in Thialf niet top. Stiekem hoop ik dat Hein hem pakt verdient die wel na al die jaren.
Wat een extreme flopshow. Ik had me echt verheugd op de driestrijd Eitrem, Roest, Ghiotto.quote:
Godverquote:
Pedersen is de vervanger van Eitrem, die zal wel een plichtmatige 6.25 afleveren. Mag Pedersen dan ook tegen Ghiotto of schuift alles op? Zou voor Ghiotto lekker zijn als ie de altijd zichzelf opblazende Ichinohe krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Aguero het volgende:
Matige slotrit trouwens met Fish en Tsuchiya.
https://live.isuresults.e(...)etition/2/start-list
Enorm zonde.quote:
Het is al lang een mentaal dingetje. Zeker tegenover Van der Poel op de OS bleek dat. Maar goed, daar was ie ook meteen weer van verlostquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Na het afzeggen Eitrem mag het eigenlijk niet misgaan voor Roest; als hij er weer niet in slaagt om wereldkampioen te worden, dan zal het ook wel een mentaal dingetje worden.
Wel jammer, een echt duel was een stuk leuker geweest. Vandaag is een redelijk flopprogramma wat dat betreft. Al ben ik ook niet zeker dat Wiklund hier de boel even sloopt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Na het afzeggen Eitrem mag het eigenlijk niet misgaan voor Roest; als hij er weer niet in slaagt om wereldkampioen te worden, dan zal het ook wel een mentaal dingetje worden.
De afstanden kunnen zeker spannend worden, maar we hebben weinig echt spannende ritten van favorieten tegen elkaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer, een echt duel was een stuk leuker geweest. Vandaag is een redelijk flopprogramma wat dat betreft. Al ben ik ook niet zeker dat Wiklund hier de boel even sloopt.
Fluitje klinkt!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe veel ze te laat gaan zijn.
Werken bij de NOSquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe veel ze te laat gaan zijn.
Ik snap dat je het nieuws er voor plempt, maar dat er vervolgens allerlei schijtlol uitgezonden moet worden vind ik weer minachting van de kijker. Lekker een koffietje geven aan Ragne terwijl er wat mensen al aan het schaatsen zijn.quote:
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat je het nieuws er voor plempt, maar dat er vervolgens allerlei schijtlol uitgezonden moet worden vind ik weer minachting van de kijker. Lekker een koffietje geven aan Ragne terwijl er wat mensen al aan het schaatsen zijn.
Ja, dat lijkt me ook dat ze dat gewoon zouden moeten kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?
Zou die deze schijtlol nou leuk vinden of gewoon irritant?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
Wiklund dit aandoen is minachting op zich
Wat denk je zelf, maar ze zal ook denken dat Nederland een grote markt voor het schaatsen is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die deze schijtlol nou leuk vinden of gewoon irritant?
Er moet toch iemand zijn die denkt dat dit leuk/vermakelijk is? Anders komt zo'n item er niet bij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, maar ze zal ook denken dat Nederland een grote markt voor het schaatsen is.
Ja die hadden tegen de starter moeten zeggen: Ho even, wij willen ook op tvquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
"De eerste 2 zijn alvast begonnen" alsof het aan de schaatsers ligt
De redactie van de NOS. Die vinden ook dat ze vooral moeten duiden ipv live sport uitzenden. Blijkbaar boeit het ze niet dat echte liefhebbers vaak andere kanalen zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die denkt dat dit leuk/vermakelijk is? Anders komt zo'n item er niet bij.
Minachting van de schaatsliefhebber en de schaatssters.quote:
Sportliefhebber, tijdens de OS is het helemaal tenenkrommendquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minachting van de schaatsliefhebber en de schaatssters.
Tenzij je fan bent van Ragne Wiklund die cappuccino drinkt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Felagund het volgende:
Ik heb dus niets gemist omdat ik zelf wat later thuis was?
Ja nou dat exact, het programma wordt gewoon gemaakt voor de NOS, 18:20 lekker na het journaal. En dan nog de eerste rit missen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?
Ik wel fan van en Ragne en cappuccino drinken, de combinatie vind ik wat minder interessant.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij je fan bent van Ragne Wiklund die cappuccino drinkt.
Nou wat Atletiek misschienquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Felagund het volgende:
Ik heb dus niets gemist omdat ik zelf wat later thuis was?
Dat kijk ik later integraal terug (zaterdagochtend ofzo), heb de sessies op de Beeb opgenomen. Al ben ik bang dat daar ook veel gelul tussendoor zit..quote:
Dat zou alleen kunnen als de NPO niet aan reclames deedquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lollo
Maar doe dit op een ander moment ofzo.
Gewoon Erben in de kast laten staan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou alleen kunnen als de NPO niet aan reclames deed
4:02 dat is helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:39 schreef hhh38 het volgende:
Dit ziet er goed uit trouwens
Zou leuk zijn als we een Japanse topper op de lange afstanden krijgen, eindelijk een opvolger voor Tabata
Dat is wel heel erg hard schroeien.quote:
Heeft NOCNSF al een bouwvergunning ingediend voor een oranje hotel op de Teide?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:41 schreef hhh38 het volgende:
Nou, eens kijken hoe Schouten van de vulkaan komt
Ze gaat in ieder geval heel snel van startquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat ze richting 3:57 ofzo moet voor goud
Ze moet wel redelijk vlak naar huis rijden als ze echt kans wil makenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:44 schreef hhh38 het volgende:
Wiklund gaat echt geen 3.55 rijden of lager, dus baanrecord is niet nodig
Het mag zelfs gewoon letterlijk niet volgens de mediawet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat je het nieuws er voor plempt, maar dat er vervolgens allerlei schijtlol uitgezonden moet worden vind ik weer minachting van de kijker. Lekker een koffietje geven aan Ragne terwijl er wat mensen al aan het schaatsen zijn.
Dat lijkt ze te doen; al vraag ik me af of het voldoende isquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moet wel redelijk vlak naar huis rijden als ze echt kans wil maken
Dit toernooi moet integraal worden uitgezonden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mag zelfs gewoon letterlijk niet volgens de mediawet.
Of mag er alleen filterkoffie worden geschonken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit toernooi moet integraal worden uitgezonden?
Er heeft in ieder geval iemand met invloed bepaald dat de 500 dames na de team pursuit plaatsvindt bijvoorbeeld, waardoor Takagi geen TP rijdt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat rijdt ze. Nu maar hopen dat het genoeg isquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat ze richting 3:57 ofzo moet voor goud
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit toernooi moet integraal worden uitgezonden?
quote:De volgende evenementen moeten volledig en rechtstreeks worden uitgezonden op een openbaar kanaal:
Sport
(...)
2. Schaatsen (dames en heren):
a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: allround, sprint en afstanden;
b. Elfstedentocht.
Gelukkig zijn ze daarvoor de hoofdrechten kwijtgeraaktquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sportliefhebber, tijdens de OS is het helemaal tenenkrommend
Daar mag niet gebouwd worden, dat is het probleem juistquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft NOCNSF al een bouwvergunning ingediend voor een oranje hotel op de Teide?
Daar blijkbaar ook al stikstofproblemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar mag niet gebouwd worden, dat is het probleem juist
Daar gaat een goudmijn voor Tenerifequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar mag niet gebouwd worden, dat is het probleem juist
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze daarvoor de hoofdrechten kwijtgeraakt
Nouja Jumbo Visma zal vast de komende 5 winters alle hotelkamers hebben opgekocht die lachen zich rot.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar gaat een goudmijn voor Tenerife
Erger zelfs.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijk
Weidemann schaatst al het hele seizoen geen deuk in een pakje boter.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Nober het volgende:
Wydeman, Wiklund en Sablikova gaan het doen aldus NOS.
Ik zie die laatste twee nog wel onder Rijpma - De Jong duiken, maar niet onder Schouten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:55 schreef Nober het volgende:
Wydeman, Wiklund en Sablikova gaan het doen aldus NOS.
Ja. De streams die te pauzeren en terug te kijken zijn is wel een ruime verbetering trouwens.quote:
Beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar blijkbaar ook al stikstofproblemen
Komt vast door de cappuccino.quote:
De lineaire uitzending is voor het dagjesvolk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Eurosport op TV is natuurlijk ook gewoon vreselijk
Viel heel erg mee nu, dan moet Beune het maar doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij haar is het wel altijd de vraag of ze een Pedersen-slotronde heeft of niet.
Alle spanning wegquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef SilverEyes het volgende:
Echt, die live tussenstanden, zo irritant.
Eitrem heeft hem ook, dat is echt een Noors euvelquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij haar is het wel altijd de vraag of ze een Pedersen-slotronde heeft of niet.
Ik heb liever een Noorse wereldtitel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel heel erg mee nu, dan moet Beune het maar doen.
Ik doelde op een Pedersen-slotronde.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb liever een Noorse wereldtitel.
Ze ligt op schemaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doelde op een Pedersen-slotronde.
Maar dat gold ook voor de NOS?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
De lineaire uitzending is voor het dagjesvolk.
Dat was met de streep ook zo verschrikkelijk.quote:
Allebei mensonterend. Minachting voor de kijker.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat gold ook voor de NOS?
Podium zou nog kunnen als het een vlakke rit wordt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de winnende rit op deze manier.
Als?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Noorse ging haar voor dan?
Niemand toch op de 3000 meter?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Noorse ging haar voor dan?
Wereldkampioenquote:
Alleen Ragne op de 1500 meter in 2021 idd:quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Alleen zij zelf dan denk ik inderdaad.
Nee, Ragne heeft zelf al een keer goud gewonnen 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit was de eerste medaille voor Noorwegen bij de vrouwen op de WK Afstanden.
Vooruit de tweede medaille ooit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, Ragne heeft zelf al een keer goud gewonnen 2 jaar geleden.
Jaartje jonger dan Wüst. Maar nu Wüst gestopt is wordt ze ineens afgeschilderd als omaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie net dat Sablikova 'pas' 35 is.
Ik dacht eigenlijk altijd dat ze flink ouder was dan Wustquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaartje jonger dan Wüst. Maar nu Wüst gestopt is wordt ze ineens afgeschilderd als oma
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef franklop het volgende:
We gaan tijdens het journaal nergens de 5k op tv kunnen volgen?
Ik acht dan Ragne de topfavoriet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Met die matige vorm van Antwanet ligt de 1500m helemaal open trouwens, Groenewoud zou best wel eens favoriet kunnen zijn. Of zou ze gewoon steeds slechter zijn geworden op de lange afstanden?
Misschien wordt er dan precies gedweild?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:34 schreef franklop het volgende:
We gaan tijdens het journaal nergens de 5k op tv kunnen volgen?
Nee, want dan had ze geen extra trainingskamp kunnen doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:25 schreef Nober het volgende:
Stelling: Als Schouten na Wiklund mocht had ze gewonnen
5x7 minuten is 35 en dan zit je op 20.10 voor het eerste deel op zijn vroegst klaar is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wordt er dan precies gedweild?
Vergane glorie/Verdorde bloemen?quote:
Op de 3000 meter had die afstandsmeting ook al constant kuren.quote:
Dat juich ik toe.quote:
Wel ruim sneller dan Koss in 1994!quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:40 schreef hhh38 het volgende:
Bloemen langzamer dan in Tomaszow, wat een enigma
Wel gespaard in de openingquote:
Dan zijn alle bejaarden helemaal in de war.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Het journaal kan niet gewoon een keer naar Ned 2?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zijn alle bejaarden helemaal in de war.
Of het schaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Het journaal kan niet gewoon een keer naar Ned 2?
Die kan ik hier niet krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:50 schreef hhh38 het volgende:
Waarom verwijzen ze niet naar NPO1 extra? Dat is beter dan een streampje
Moet volledig uitgezonden worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:48 schreef Starflyer het volgende:
Tot zover dus het integraal uitzenden van het schaatsen
Wat zegt de mediawet hierover?
Ik heb ook Ziggy en ik heb het welquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Kanaal 81 zit niet in het basispakket van Ziggy
Ik ookquote:
Zou wel kunnen idd, dan is het wel erg sneu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:55 schreef wimderon het volgende:
Ach, Loubinaud.
Misschien ook wel afhankelijk hiervan, qua financiering?
Ik niet meer (volgens mij onderdeel van Movies en Series XL). Maar gelukkig wel de NPO app op mijn tv.quote:
Gelachen jaquote:
Oh dat abonnement heb ik als cadeau gekregen maar dat loopt binnenkort afquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik niet meer (volgens mij onderdeel van Movies en Series XL). Maar gelukkig wel de NPO app op mijn tv.
Mooie 4e of 5e plaats dit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Degelijke rit; denk niet dat het voldoende is voor een plak.
Verkortte tochquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:59 schreef Felagund het volgende:
Dat vervroegde journaal is trouwens fake news, het is nog steeds niet begonnen.
En dat zonder Orie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Bosker die ineens de middelmaat ontstijgt, vreemd gezicht
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:
En TPquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:59 schreef hhh38 het volgende:
Giovannini rijdt alleen nog maar in dienst van de massastart
Dat record staat op naam van Ghiotto in Calgaryquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:00 schreef wimderon het volgende:
Giovannini gaat voor het record minste slagen op het rechte eind.
Waar is Malfatti eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En TP![]()
Het wachten is op de nieuwe Sanfratello.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |