1000m mannen is toch gewoon spannend?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:12 schreef Remco het volgende:
Wel leuk op de 1000 meters na hebben we best wel wat concurrentie en spannende races.
Programma zo uitgeschreven is wel wat matig.
Aan het weer te zien zal de luchtdruk wel erg hoog zijn.
Klopt ben benieuwd naar Stolz vorige keer was hij in Thialf niet top. Stiekem hoop ik dat Hein hem pakt verdient die wel na al die jaren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1000m mannen is toch gewoon spannend?
Ik ben wel benieuwd hoe de combinatie 1500 en 5k/10k gaat verlopen voor hen die hem wel rijden. Met name voor Roest, Wiklund en Eitrem die op beide afstanden medaillekandidaat zijn
Stolz rijdt hele vreemde schema's, met name op de 1500m. Volgens mij omdat ie z'n eigen kwaliteiten nog niet goed kent en de omstandigheden niet altijd goed inschat. Als ie zo rijdt zoals in januari in Milwaukee is ie favoriet voor de 1000m en 1500m.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt ben benieuwd naar Stolz vorige keer was hij in Thialf niet top. Stiekem hoop ik dat Hein hem pakt verdient die wel na al die jaren.
Wat een extreme flopshow. Ik had me echt verheugd op de driestrijd Eitrem, Roest, Ghiotto.quote:
Godverquote:
Pedersen is de vervanger van Eitrem, die zal wel een plichtmatige 6.25 afleveren. Mag Pedersen dan ook tegen Ghiotto of schuift alles op? Zou voor Ghiotto lekker zijn als ie de altijd zichzelf opblazende Ichinohe krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Aguero het volgende:
Matige slotrit trouwens met Fish en Tsuchiya.
https://live.isuresults.e(...)etition/2/start-list
Enorm zonde.quote:
Het is al lang een mentaal dingetje. Zeker tegenover Van der Poel op de OS bleek dat. Maar goed, daar was ie ook meteen weer van verlostquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Na het afzeggen Eitrem mag het eigenlijk niet misgaan voor Roest; als hij er weer niet in slaagt om wereldkampioen te worden, dan zal het ook wel een mentaal dingetje worden.
Wel jammer, een echt duel was een stuk leuker geweest. Vandaag is een redelijk flopprogramma wat dat betreft. Al ben ik ook niet zeker dat Wiklund hier de boel even sloopt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Na het afzeggen Eitrem mag het eigenlijk niet misgaan voor Roest; als hij er weer niet in slaagt om wereldkampioen te worden, dan zal het ook wel een mentaal dingetje worden.
De afstanden kunnen zeker spannend worden, maar we hebben weinig echt spannende ritten van favorieten tegen elkaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer, een echt duel was een stuk leuker geweest. Vandaag is een redelijk flopprogramma wat dat betreft. Al ben ik ook niet zeker dat Wiklund hier de boel even sloopt.
Fluitje klinkt!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe veel ze te laat gaan zijn.
Werken bij de NOSquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe veel ze te laat gaan zijn.
Ik snap dat je het nieuws er voor plempt, maar dat er vervolgens allerlei schijtlol uitgezonden moet worden vind ik weer minachting van de kijker. Lekker een koffietje geven aan Ragne terwijl er wat mensen al aan het schaatsen zijn.quote:
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat je het nieuws er voor plempt, maar dat er vervolgens allerlei schijtlol uitgezonden moet worden vind ik weer minachting van de kijker. Lekker een koffietje geven aan Ragne terwijl er wat mensen al aan het schaatsen zijn.
Ja, dat lijkt me ook dat ze dat gewoon zouden moeten kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?
Zou die deze schijtlol nou leuk vinden of gewoon irritant?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
Wiklund dit aandoen is minachting op zich
Wat denk je zelf, maar ze zal ook denken dat Nederland een grote markt voor het schaatsen is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die deze schijtlol nou leuk vinden of gewoon irritant?
Er moet toch iemand zijn die denkt dat dit leuk/vermakelijk is? Anders komt zo'n item er niet bij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, maar ze zal ook denken dat Nederland een grote markt voor het schaatsen is.
Ja die hadden tegen de starter moeten zeggen: Ho even, wij willen ook op tvquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
"De eerste 2 zijn alvast begonnen" alsof het aan de schaatsers ligt
De redactie van de NOS. Die vinden ook dat ze vooral moeten duiden ipv live sport uitzenden. Blijkbaar boeit het ze niet dat echte liefhebbers vaak andere kanalen zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet toch iemand zijn die denkt dat dit leuk/vermakelijk is? Anders komt zo'n item er niet bij.
Minachting van de schaatsliefhebber en de schaatssters.quote:
Sportliefhebber, tijdens de OS is het helemaal tenenkrommendquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minachting van de schaatsliefhebber en de schaatssters.
Tenzij je fan bent van Ragne Wiklund die cappuccino drinkt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:28 schreef Felagund het volgende:
Ik heb dus niets gemist omdat ik zelf wat later thuis was?
Ja nou dat exact, het programma wordt gewoon gemaakt voor de NOS, 18:20 lekker na het journaal. En dan nog de eerste rit missen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel invloed de NOS op het programma heeft als belangrijkste uitzendgerechtigde, je kan het programma ook 10 minuten later laten beginnen?
Ik wel fan van en Ragne en cappuccino drinken, de combinatie vind ik wat minder interessant.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij je fan bent van Ragne Wiklund die cappuccino drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |