abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208203154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
BBB ging nu weer beweren dat visserij nodig is om de zee gezond te houden.
Serieus?
Incelfrikandel
pi_208203209
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Serieus?
Ongetwijfeld, BBB laat nooit feiten in de weg staan van hun uitlatingen.
pi_208203263
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Serieus?
Geen grap:

:')
Waarschijnlijk zijn ze ook wel van mening dat jagers essentieel zijn voor het dierenrijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208203325
Als je de stelling voorhoudt dat een akker natuur is dan kun je verder de gekste dingen verwachten natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_208203759
quote:
13s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen grap:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze ook wel van mening dat jagers essentieel zijn voor het dierenrijk.
Het is dat ik gisteren weer de meest lachwekkende waanbeelden langs zag komen in nws, anders was dit het grappigste wat ik deze week hier had gelezen.
Incelfrikandel
pi_208203888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Is de houding tov Rusland het enige wat een partij definieert? Sowieso: is dat eigenlijk wel het meest relevante onderwerp?
Het is in elk geval een van de belangrijkere onderwerpen wat mij betreft. Ook in de provincie en EK kun je behoorlijk wat schade aanrichten tegen de hulp aan Oekraïne. Nou is BBB op het gebied van voedselvoorziening erg, uh, bijzonder zal ik maar zeggen, maar lafhartig en rattig Poetin te hulp schieten zoals bij FvD of regelmatig de PVV heb ik nog niet gezien.
Incelfrikandel
pi_208204777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, BBB laat nooit feiten in de weg staan van hun uitlatingen.
En het grappige is dat ik hier hele fatsoenlijke mensen spreek, van links tot rechts die overwegen BBB te stemmen. Ze onderkennen dat allemaal. Maar dan krijg je een redenering in de trant van 'het zijn wel idioten, maar wel ónze idioten'. De gedachte dat de gevestigde partijen onvoldoende opkomen voor het belang van de regio zit hier echt heel diep.

Groet vanaf 20 kilometer van de Bundesgrenze
zie email 27 oktober
pi_208204890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En het grappige is dat ik hier hele fatsoenlijke mensen spreek, van links tot rechts die overwegen BBB te stemmen. Ze onderkennen dat allemaal. Maar dan krijg je een redenering in de trant van 'het zijn wel idioten, maar wel ónze idioten'. De gedachte dat de gevestigde partijen onvoldoende opkomen voor het belang van de regio zit hier echt heel diep.

Groet vanaf 20 kilometer van de Bundesgrenze
Onze idioten in meerderheid afkomstig van de VVD, de partij van Rutte. Dan vraag je je soms toch wel af hoe stupide de kiezer is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 13:38:49 ]
pi_208204892
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het is in elk geval een van de belangrijkere onderwerpen wat mij betreft. Ook in de provincie en EK kun je behoorlijk wat schade aanrichten tegen de hulp aan Oekraïne. Nou is BBB op het gebied van voedselvoorziening erg, uh, bijzonder zal ik maar zeggen, maar lafhartig en rattig Poetin te hulp schieten zoals bij FvD of regelmatig de PVV heb ik nog niet gezien.
Dat het onderwerp niet onbelangrijk is, ben ik met je eens. Maar in feite volgt Nederland gewoon de NAVO. En volgens mij heeft de Eerste Kamer niks te zeggen over wapenleveranties aan Oekraïne zelf, al kunnen ze wel moeilijk doen bij (supplementaire) begrotingen.

Maar het grootste deel van het werk van de Kamer gaat gelukkig helemaal niet over Rusland. Veel vervelender zijn in de dagelijkse praktijk partijen die uitspraken van rechters, internationale verdragen en de grondwet naast zich neer leggen en wetenschappelijk bewijs ontkennen. En in dat laatste rijtje, daar sluit BBB gewoon heel behoorlijk aan bij FvD en PVV. Dat ze dan over Oekraïne gelukkig niet naast FvD staan, maakt niet dat ze plots niet meer in dat rijtje horen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208205162
quote:
13s.gif Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen grap:
[ afbeelding ]
Damn, ze zeggen het nog echt ook:

pi_208205216
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Damn, ze zeggen het nog echt ook:
[ afbeelding ]
Hoe idioot moet je zijn om zulke posters te maken...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 14:16:32 #132
375570 crew  Cyan9
pi_208205293
Ik hoop heel hard dat BBB niet de grootste gaat worden in Drenthe.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:17:42 #133
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208205305
quote:
9s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoop met je mee, ook voor Overijssel.
Maar ik reed afgelopen weekend toevallig nog wat door beide provincies heen en dan heb ik wel een hard hoofd in ;(
pi_208205361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:17 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Ik hoop met je mee, ook voor Overijssel.
Maar ik reed afgelopen weekend toevallig nog wat door beide provincies heen en dan heb ik wel een hard hoofd in ;(
Nu zit ik hier ook echt in de kern van wat dan BBB-gebied zou moeten zijn (Twente, buiten de grote stad, p10-gemeente) dus wellicht enigszins in een bubbel maar ik twijfel er eerlijk gezegd totaal niet aan. Het straatbeeld, de mensen die je spreekt...

Maar goed, dat zal in de kop van Overijssel en in de regio Borne-Hengelo-Enschede misschien anders zijn en daar wonen wel de meeste mensen natuurlijk.
zie email 27 oktober
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:28:06 #135
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_208205399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nu zit ik hier ook echt in de kern van wat dan BBB-gebied zou moeten zijn (Twente, buiten de grote stad, p10-gemeente) dus wellicht enigszins in een bubbel maar ik twijfel er eerlijk gezegd totaal niet aan. Het straatbeeld, de mensen die je spreekt...

Maar goed, dat zal in de kop van Overijssel en in de regio Borne-Hengelo-Enschede misschien anders zijn en daar wonen wel de meeste mensen natuurlijk.
Hier in Almelo zelf valt het nog relatief mee, her en der zie je nog wel een omgekeerd vlaggetje of een zakdoek aan een auto. Maar op het moment dat je de stad uit gaat, is het BBB voor, achter en na. Zag op mijn ritje afgelopen weekend welgeteld één boerderij die nog ouderwets een CDA-banner in het weiland had staan :s)
pi_208205401
quote:
Aan de andere kant, laten ze het maar waar maken dan. Als de burgers van deze provincie hier heil in zien dan moeten ze dat vooral doen en dan mag BBB gaan uitleggen hoe ze de stikstof reductie gaan uitvoeren want veel keuze gaan ze niet hebben, als de Rijksoverheid ze niet dwingt dan doet de rechter het wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 14:29:13 ]
pi_208205424
quote:
Dit ziet er idd wel heel verschrikkelijk uit: https://eenvandaag.avrotr(...)g-provincie-drenthe/

BBB 9, PVV 7, VVD 5, de rest 4 of kleiner. En met 22 zetels heb je al een meerderheid, dus dat zal echt superrechts beleid worden, met ook JA21 nog een zetel en FvD 2 zetels.

In Groningen is BBB ook de grootste in de peilingen, maar daar zie je toch een heel andere verdeling: https://eenvandaag.avrotr(...)provincie-groningen/

8 zetels BBB, maar daarna 5 zetels PvdA en 5 zetels SP. Ook hier heb je 22 zetels nodig. Op dit moment zit hier GL, PvdA, CU, VVD, D66 en CDA. Dat verliest wel een meerderheid, maar rechts (BBB, VVD, PVV, CDA, FvD) komt ook maar aan 19. GroningerBelang (1 zetel) is wel ook vrij rechts, maar Partij vh Noorden is veel linkser. Dus geen rechtse meerderheid, er zal met deze peiling in Groningen altijd een middencoalitie komen. En dan zie ik BBB nog best aan de zijlijn staan.
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:32:13 #138
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208205434
Zou er nu iemand op het partijkantoor van de VVD of het CDA zijn die zich afvraagt hoe er toch zo veel mensen op de flanken terecht zijn gekomen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 2 maart 2023 @ 14:33:19 #139
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208205443
We hebben dus straks een stuk of 8-10 BBB-senatoren nodig. Bestaan die überhaupt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_208205463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
Zou er nu iemand op het partijkantoor van de VVD of het CDA zijn die zich afvraagt hoe er toch zo veel mensen op de flanken terecht zijn gekomen?
Dat is dan de schuld van links en D66 en doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')