JA21 is pas de 9e of 10e partij qua grootte in de peilingen, dat zou dus wel een bijzondere keus zijn. Sowieso is dit 100% oppositie en krijg je dus een "alles is de schuld van Rutte" debat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je dit goed had willen doen, had je PvdA-GL en vooruit, de SP, tegenover JA21 en de BBB moeten zetten.
Zegt ook wat over het niveau van de journalistiek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niemand kan op ze stemmen, maar laten we er wel een tv-debat van maken!
Dan moet je je debat geen 'linksom of rechtsom' noemen. Dat impliceert dat de coalitie straks moet gaan uitbreiden in de Eerste Kamer en die vier zijn de enige half-realistische oplossing nog los van dat ik me niet voor kan stellen dat D66 zich nog een keer zo laat foppen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
JA21 is pas de 9e of 10e partij qua grootte in de peilingen, dat zou dus wel een bijzondere keus zijn. Sowieso is dit 100% oppositie en krijg je dus een "alles is de schuld van Rutte" debat.
Deze kamer zit er natuurlijk ook nog minstens 2 jaar na Rutte IV.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moet je je debat geen 'linksom of rechtsom' noemen. Dat impliceert dat de coalitie straks moet gaan uitbreiden in de Eerste Kamer en die vier zijn de enige half-realistische oplossing nog los van dat ik me niet voor kan stellen dat D66 zich nog een keer zo laat foppen.
En dan moeten we nog maar afwachten hoe Rutte V eruit zietquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Deze kamer zit er natuurlijk ook nog minstens 2 jaar na Rutte IV.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat beide partijen even onrealistisch zijn en beide partijen vooral aan elkaar hangen van complotten. BBB ging nu weer beweren dat visserij nodig is om de zee gezond te houden. Als je zulke onzin uit kraamt ben je net zo hard de weg kwijt als FvD.
Ik zie weinig echte steekhoudende argumenten hier. Behalve een beetje geklankkast met het dedain van niveautje kaag. Maargoed, je onderschrift schrijft dan ook boekdelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De groep mensen die op partijtjes als Forum en BBB enzo stemt is al jaren zo'n 30%. Die mensen zijn niet goed snik, en rennen elke verkiezing achter de nieuwe grote boze rechtse Verlosser aan. Nu is het de BBB mevrouw, vorige keer was het Thierry en over vier jaar hebben we vast wel weer een andere charlatan die Het Nederlandsche Volk vertegenwoordigd.
Gaan we weer uit de EU, gaan de grenzen dicht, schaffen we belasting af en gaan de windmolens op de brandstapel, dat soort van flauwekul.
Hier zit totaal geen tegenstand in. vvd wil juist meer samenwerken met pvda/gl in de eerste kamer. Dit wordt een goednieuwshow met weinig vuur, weinig kritiek en veel napraterij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
JA21 is pas de 9e of 10e partij qua grootte in de peilingen, dat zou dus wel een bijzondere keus zijn. Sowieso is dit 100% oppositie en krijg je dus een "alles is de schuld van Rutte" debat.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zegt ook wat over het niveau van de journalistiek.
Inhoudelijk is het gewoon dat BBB behoorlijk op FvD lijkt en van complotten en een totaal gebrek aan oog voor de realiteit aan elkaar hangt. Dat jij dat geen leuk antwoord vindt, maakt het nog niet onwaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie weinig echte steekhoudende argumenten hier. Behalve een beetje geklankkast met het dedain van niveautje kaag.
Helaas jongens, probeer het nog een keer. Zonder veronderstellingen, aannames en eenzijdig gejankmuil.
Ik heb bbb op het moment niet echt rusland dingen zien aanhangen. Of een reptielen complot horen bezigen. Dus waar heb je het over...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het gewoon dat BBB behoorlijk op FvD lijkt en van complotten en een totaal gebrek aan oog voor de realiteit aan elkaar hangt. Dat jij dat geen leuk antwoord vindt, maakt het nog niet onwaar.
Welke knipsels van debatten kijk jijquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het gewoon dat BBB behoorlijk op FvD lijkt en van complotten en een totaal gebrek aan oog voor de realiteit aan elkaar hangt. Dat jij dat geen leuk antwoord vindt, maakt het nog niet onwaar.
Die grote, domme waffel van jou altijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:14 schreef Red_85 het volgende:
Helaas jongens, probeer het nog een keer. Zonder veronderstellingen, aannames en eenzijdig gejankmuil.
Ah verrassend, nog een uit de echokamerquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die grote, domme waffel van jou altijd
Ik kijk zeer veel complete debatten, moet jij misschien ook eens gaan doen. En dan niet alleen de lijsttrekkersdebatten die meestal nergens over gaan, juist ook de inhoudelijke commissiedebatten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Welke knipsels van debatten kijk jij
Dan kijk je de verkeerden. BBB in hetzelfde vakje als FvD plakken is achterlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik kijk zeer veel complete debatten, moet jij misschien ook eens gaan doen. En dan niet alleen de lijsttrekkersdebatten die meestal nergens over gaan, juist ook de inhoudelijke commissiedebatten.
Simplistisch conservatief-rechts dat geen rekening houdt met verdragen, rechters, grondwet en hoe dingen in de werkelijkheid uitpakken. Roepers van de zijlijn die totaal geen optie zijn voor een realistische regering. In dat rijtje hoort Verdonk, hoort Wilders, hoort Baudet en daar hoort Van der Plas ook gewoon bij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan kijk je de verkeerden. BBB in hetzelfde vakje als FvD plakken is achterlijk
Gefeliciteerd, je bent links geradicaliseerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Simplistisch conservatief-rechts dat geen rekening houdt met verdragen, rechters, grondwet en hoe dingen in de werkelijkheid uitpakken. Roepers van de zijlijn die totaal geen optie zijn voor een realistische regering. In dat rijtje hoort Verdonk, hoort Wilders, hoort Baudet en daar hoort Van der Plas ook gewoon bij.
Probeer het eens inhoudelijk te weerleggen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent links geradicaliseerd
Het grappige is dat ik ook vaak genoeg rechts ben genoemd hier... dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent links geradicaliseerd
Is Caroline een Putin versteher?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Probeer het eens inhoudelijk te weerleggen zou ik zeggen.
Is de houding tov Rusland het enige wat een partij definieert? Sowieso: is dat eigenlijk wel het meest relevante onderwerp?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is Caroline een Putin versteher?
Serieus?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB ging nu weer beweren dat visserij nodig is om de zee gezond te houden.
Geen grap:quote:
Het is dat ik gisteren weer de meest lachwekkende waanbeelden langs zag komen in nws, anders was dit het grappigste wat ik deze week hier had gelezen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen grap:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze ook wel van mening dat jagers essentieel zijn voor het dierenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |