Ja hoor,een stof die niet in Nederland verkocht wordt.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft iemand al uitgezocht wat er in die blijkbaar verslavende "Droomsap" zit?
Ik vind het een vreselijk persoon. Categorie Estherquote:Op maandag 27 februari 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat laat je je toch kennen door zo te drammen over alcohol op een feestje
Ik vind haar ook niets aan, ontwijk haar zoveel mogelijk, alleen dat wordt steeds moeilijker.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk persoon. Categorie Esther
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,een stof die niet in Nederland verkocht wordt.
Doxylamine.
Heel natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
De lijst was te lang voor de cap...
[ afbeelding ]
Ik ontwijk niemand in die loods. Vindt het per persoon wel boeiend. Gedragquote:Op maandag 27 februari 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niets aan, ontwijk haar zoveel mogelijk, alleen dat wordt steeds moeilijker.
Wow.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
De lijst was te lang voor de cap...
[ afbeelding ]
nee om allesquote:
Ga jij maar eens in een stapelbedje liggen waarbij er van alles is aan het gebeuren onder jequote:Op maandag 27 februari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
Dat zielige gedoe van Jappie dat hij bij Wendy slaapt om Jeff en Kim wordt ook een beetje![]()
![]()
Omdat GJ weg isquote:
dat is gewoon gelulquote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een stapelbedje liggen waarbij er van alles is aan het gebeuren onder je
Zo noemen ze GJ maar dan verbasterd in het Engels met vaak 'uncle' ervoorquote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Charmian het volgende:
babs noemt al een paar keer de naam van gerry...why?
GJquote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Charmian het volgende:
babs noemt al een paar keer de naam van gerry...why?
En omdat GJ weg isquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En omdat GJ weg is![]()
En ze kan het woord droomsap niet houden
EN hoppa daar jankt ze weer
ow hoor het vandaag voor het eerstquote:
Die jankt om de drank. Ze klaagt nu weer over Kenzy, omdat ze haar zin niet krijgt ten opzichte van de drank. Ik zie vergelijkingen met Jeffquote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee om alles
dit grijpt ze aan
maar het gaat om alles
neuhhhquote:Op maandag 27 februari 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die jankt om de drank. Ze klaagt nu weer over Kenzy, omdat ze haar zin niet krijgt ten opzichte van de drank. Ik zie vergelijkingen met Jeff
Ze wisselen nogal eens van kamer, maar Jappie ligt elke nacht bij Wendy. Onzin smoes van Jappie dusquote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een stapelbedje liggen waarbij er van alles is aan het gebeuren onder je
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Om dan maar toepasselijk met GJ te zeggen: "Die jankt al als het regent"
Over die andere Gerry (waar jij op doelt) hoor je ze nooit meerquote:Op maandag 27 februari 2023 14:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow hoor het vandaag voor het eerst
Ze hebben wel lol.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe lang ze nog blijft janken
Dat drumstel er in brengen is niet zo fijn dat getik de hele tijd
Vererop in de lijst staat dat borstvoeding wordt afgeraden bij Doxylamine gebruikersquote:
vorige week nogquote:Op maandag 27 februari 2023 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Over die andere Gerry (waar jij op doelt) hoor je ze nooit meer
Ze was gisteren al aan het drammen over drankquote:Op maandag 27 februari 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
wanda en jeff lijken in bepaalde opzichten op elkaar
babs is just being a woman
als je je al kut voelt is alles kut
Gratis?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Il snap trouwens niet dat Esther die al jaren lang niet slaapt nu pas met dromensap begint of het überhaupt kent.
Dat is waar, maar dat eentonige van die muziek en dat getik van dat drumstel is niet fijn om aan te horenquote:
Door JW.Hij deed zelfs de pitch voor haar.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef pingu66 het volgende:
Il snap trouwens niet dat Esther die al jaren lang niet slaapt nu pas met dromensap begint of het überhaupt kent.
dat was positiefquote:
Ik vind Jostibands ook altijd wel gezelligquote:Op maandag 27 februari 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat eentonige van die muziek en dat getik van dat drumstel is niet fijn om aan te horen
54 euro,halve liter.quote:
Ook dikke fake.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef pingu66 het volgende:
Wat deed ze nou weer sneu over dat ze het terug geeft als ze zakgeld heeft het is toch al van de prijzenpot af. "Huilie huilie, ik voel me zo schuldig"
Ia al gepitcht maar afgewezenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef mootie het volgende:
Begrijp ik nu dat Esther ineens het droomsap voor zichzelf wil?
Is al besteld zelfs.quote:
neequote:Op maandag 27 februari 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is Kim boos/ van slag omdat Jeff een stem heeft gekregen?
O hoe dan?quote:
Had ze kunnen weten,ik vertrouw Mattin zover ik hem kan gooien.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Matin
die schijnt/blijkt niet het plan te hebben gevolgd
O okequote:Op maandag 27 februari 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze krijgt droomsap is goed gekeurd
Goedgekeurd bij de stelling.quote:
Kenzi gaf de doorslagquote:Op maandag 27 februari 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke
Meende begrepen te hebben dat het afgekeurd was
Dan zat ik foutquote:
Volgens mijn man was het ook haalbaar, maar dan moet je een goede chauffeur zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:28 schreef Harry het volgende:
Isaac en Jeffrey vinden de proef "echt wel haalbaar".
Isaac: ik heb zo vaak ingeparkeerd!
Ik mag hopen dat Isaac over 2 weken dezelfde opdracht krijgt.. één karmaatje mag wel een keer van Achterquote:Op maandag 27 februari 2023 14:28 schreef Harry het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:28 schreef Harry het volgende:
Ze denken dat niemand nu meer op zich laat stemmen om een proef te gaan doen.
Als Caddy met golfwagentjes begreep ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tegen Babette zat ie straks juist te slijmen dat het niet te doen was.
Hij kon het weten want -zoals hij nu weer zegt- hij heeft als event manager heel veel met Caddy's gereden
is ook wel zoquote:Op maandag 27 februari 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Dus zowel Babette en Wendy (bleek straks) als Isaac en Jeff (blijkt nu) hebben de opvatting dat Wanda de lachende derde is.
Is zeker zo!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel zo
Als Kim W niet weg was gegaan had ze nooit samengewerkt met het groepje dat ze wel kon schieten
en nu heeft ze samengewerkt en er 1 uitgespeeld![]()
Drankkontquote:Op maandag 27 februari 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was gisteren al aan het drammen over drank
Het is gewoon een dramkont
En ging zelf op rood staanquote:Op maandag 27 februari 2023 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door JW.Hij deed zelfs de pitch voor haar.
Geregeld praten ze positief/negatief over ex-deelnemers omdat iedereen zo zijn/haar herinneringen heeft en je een community bent. Je denkt terug aan bepaalde fases en dus ook welke mensen er toen nog zaten. Zelfs Manuela op basis van de bus komt weleens voorbij. KimD en Jeff heb ik eens horen zeggen dat als ze mochten kiezen ze Johan terug zouden willen halen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was positief![]()
![]()
Kim en Mori
en op K2 hebben ze het er ook over gehad
Wat een BS.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt tegen Kim dat hij een tegenvoorstel gedaan heeft waardoor Kim niet meer op de schopstoel zat vandaag. Hij zegt dat ze genoemd was door een groep van 12/13 man omdat men haar als risico zien met drank op.
whuttttquote:Op maandag 27 februari 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt tegen Kim dat hij een tegenvoorstel gedaan heeft waardoor Kim niet meer op de schopstoel zat vandaag. Hij zegt dat ze genoemd was door een groep van 12/13 man omdat men haar als risico zien met drank op.
Jeff vooral geloof ikquote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geregeld praten ze positief/negatief over ex-deelnemers omdat iedereen zo zijn/haar herinneringen heeft en je een community bent. Je denkt terug aan bepaalde fases en dus ook welke mensen er toen nog zaten. Zelfs Manuela op basis van de bus komt weleens voorbij. KimD en Jeff heb ik eens horen zeggen dat als ze mochten kiezen ze Johan terug zouden willen halen.
Hij zegt haar wel dat ze te naïef is ten opzichte van Babette en co. Kim kan niet geloven dat zij op haar zouden stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:42 schreef greysbones het volgende:
Erik is dus gewoon aan het liegen
iets wat hij zelf zei dat hij dat niet deed
We hebben de filmpjes nog.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:42 schreef greysbones het volgende:
Erik is dus gewoon aan het liegen
iets wat hij zelf zei dat hij dat niet deed
Erik leeft in zijn eigen gelijk, maar dit begint werkelijk kinderlijke fantasie te wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |