abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208168168
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:17 schreef SQ het volgende:
thanks voor de tips, zal er straks eens even in duiken :)
Eventueel camping Leijland. Die hebben een Lego-tent, twee speeltuintjes, koken af en toe gezamenlijk, opzetzwembad, dat soort dingen, maar geen beschutte plekken. Wel lekker linksdraaiend ecologisch etc.
pi_208168344
Belgische ardennen een optie? Daar is vaak wel plek nog. Of noord- Frankrijk?
pi_208169310
De eerder genoemde Lemeler Esch hebben wij ook goede ervaringen mee met onze peuter. Veldjes van verschillende formaten, speeltuintjes genoeg ^O^

Wij gaan dit jaar naar een natuurkampeerterrein, hebben een plek gereserveerd op het kindvriendelijke veld (aka je hebt de speeltuin in zicht ^O^ ). Verder is er vrij weinig, maar veel hebben we ook niet nodig.
pi_208169378
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Norgerberg?

https://www.norgerberg.nl/

Hadden mijn schoonouders een caravan en is dochter wel eens gaan logeren. Was ook een leuke.
Goed om te lezen, we gaan hier met Hemelvaart kamperen. :)

@SQ wij waren vorig jaar meivakantie een weekje op camping nommerlayen in luxemburg. Was prima voor een week, meteen vanaf de camping wandelroutes.
Wij houden niet zo van volledig door Nederlanders bestormde campings en dat is deze wel verwacht ik in de zomer. In de meivakantie was het relatief rustig.
Nog geen kampeerervaring in NL.
Wij belanden snel in Luxemburg / Schwarzwald en houden enorm van Oostenrijk en Italië.

Deze zomer is het plan om 3,5 week door Noorwegen te trekken. O+
  maandag 27 februari 2023 @ 19:57:21 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208170301
Ik weet niet meer wat ik je wel en niet al gestuurd had SQ, maar rabbit hill (ook camping), beerze bulten, heldense bossen en de paal had je vast al gecheckt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208170358
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:04 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja, maar krijg in Luxemburg niks gevonden dus ga mijn zoekpijlen nu maar op NL richten ;)
De Berekuil in Grollo? Heeft een zwemmeertje, maar als je aan de andere kant van de camping staat is dat een heel eind en volledig onzichtbaar. Veel gedeeltes met bomen en struiken. Daarnaast een zwembad en tig speeltuintjes.
  maandag 27 februari 2023 @ 20:03:33 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208170445
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Avelie het volgende:
Dat een kind van 1,5 jaar het verschil ziet tussen een zandbak/ zwembad/ speeltuin op 500 meter afstand, of op 50, of 500 km afstand, daar geloof ik niet zo in.

Op deze leeftijd maakt dat echt allemaal niet uit en zou ik vooral doen waar jij je zelf prettig bij voelt en waar je enigszins van uitrust, want je klinkt oververmoeid.

Dat je man allerlei dingen wil is logisch, maar het moet voor jou ook te doen zijn, want jij zal al het werk moeten doen in de zorg voor je zoontje en de zorg voor je man.
Ik ben niet oververmoeid, zelfs niet in de buurt van. Maar evengoed: een mantelzorgvakantie gaat sowieso niet gebeuren.

Als we een huisje vinden met omheinde tuin en jacuzzi/sauna, dan is dat de gulden middenweg. Lekker samen chillen, Colin de hele dag buiten, waar mogelijk met z'n drieën op stap en lekker veel mama en Colin tijd. Daar wil ik best mijn vakantie budget voor aanspreken. ^O^
Resistance is futile.
  maandag 27 februari 2023 @ 20:06:12 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208170496
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hoeft niet op een vakantiepark te zitten, maar een park geeft wel het een en ander aan mogelijkheden die je elders wellicht moeilijker kunt vinden.

Een kind van bijna 3 zal zich best op veel plekken vermaken, maar het gaat nu om de combi kind vermaken, ouders vermaken en dat in een omgeving waar kind niet al te veel kwaad kan en ouders dus ook een stukje rust kunnen vinden.

Ik weet dat volgens jouw idee van hoe het hoort Seven alleen op vakantie MOET gaan, want anders klopt het allemaal niet, maar dat is nu helemaal niet het gesprek. Dat kan alsnog. Het gaat er nu om of een gezinsvakantie uberhaupt iets is en zo ja, hoe je dat dan in zou kunnen vullen. De drang om Seven alleen op vakantie te sturen kun je even parkeren.
Seven. laat zich sowieso niet de wet voorschrijven.
Resistance is futile.
pi_208170710
Misschien zijn de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek iets? Mooie huisjes, sommigen zelfs met bedstee voor Colin. Park heeft verder geen faciliteiten, maar er zit een hek om de tuin en de huisjes hebben sauna en jacuzzi of hot tub.

Zelf drie keer geweest, altijd fijn gehad!
pi_208170750
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Nou ik ben ook wel een beetje veeleisend denk ik. Ik wil geen camping aan het water ivm peuter, ik wil geen campings waar iedereen samen op 1 grote weide zonder beschutting staat en ik zou het liefst iets autoluws willen (ivm eerder genoemde peuter) maar dat laatste lijkt sowieso een illusie.
Ik heb gekeken naar de Lemeler Esch. Voldoet in principe aan al je wensen. Lekker in het bos O+ Er is wel een klein vijvertje, maar die ligt echt op een apart stuk van de camping. Ik ben in de zomervakantie hoogzwanger, maar we denken er aan om daar onze vouwwagen een paar weken neer te zetten.

Edit: spuit 11. Maar meerdere malen genoemd, dus de moeite waard ;) Weet niet voor welke periode je zoekt, maar in augustus was er nog plek. Omgeving is ook echt prachtig (ons huis staat er :9 )
pi_208170913
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik ben niet oververmoeid, zelfs niet in de buurt van. Maar evengoed: een mantelzorgvakantie gaat sowieso niet gebeuren.

Als we een huisje vinden met omheinde tuin en jacuzzi/sauna, dan is dat de gulden middenweg. Lekker samen chillen, Colin de hele dag buiten, waar mogelijk met z'n drieën op stap en lekker veel mama en Colin tijd. Daar wil ik best mijn vakantie budget voor aanspreken. ^O^
Wat bedoel je met een "mantelzorgvakantie"?
  maandag 27 februari 2023 @ 20:28:57 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208170971
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:15 schreef Jentin het volgende:
Misschien zijn de huisjes van Onthaasten in de Achterhoek iets? Mooie huisjes, sommigen zelfs met bedstee voor Colin. Park heeft verder geen faciliteiten, maar er zit een hek om de tuin en de huisjes hebben sauna en jacuzzi of hot tub.

Zelf drie keer geweest, altijd fijn gehad!
Ik ga checken, klinkt als een paradijsje! Als we dan nog zoiets iets verder weg kunnen vinden (Achterhoek is mijn geboortegrond). Drenthe, Limburg, België, een stukje Deutschland in, Noord-Frankrijk. Een halve dag rijden vanuit Apeldoorn trekt Colin wel (hij is helaas geen autosloper).
Resistance is futile.
  maandag 27 februari 2023 @ 20:36:11 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208171053
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef Avelie het volgende:

[..]
Wat bedoel je met een "mantelzorgvakantie"?
Een vakantie waarin voor mij slechts een zorgrol weggelegd is.
Resistance is futile.
pi_208171116
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Toen wij nog met zijn drieën waren en ik hoogzwanger en dus niet heel mobiel hebben we een huisje gehuurd in België met een enorm bubbelbad. We hebben toen een hele week slecht weer gehad, maar een week lang met z’n drietjes in bad gezeten. Echt O+

Ik heb voor je gekeken, maar dat huisje is helaas niet meer te huur. Dat was echt fantastisch.
pi_208171172
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:06 schreef Seven. het volgende:

[..]
Seven. laat zich sowieso niet de wet voorschrijven.
Daar was ik al van overtuigd:Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208171278
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik ga checken, klinkt als een paradijsje! Als we dan nog zoiets iets verder weg kunnen vinden (Achterhoek is mijn geboortegrond). Drenthe, Limburg, België, een stukje Deutschland in, Noord-Frankrijk. Een halve dag rijden vanuit Apeldoorn trekt Colin wel (hij is helaas geen autosloper).
Wij zaten in huisje Roodborstje volgens mij. Echt fijn.

In Zeeland heb je ook een klein, nieuw park met huizen met jacuzzi en omheinde tuinen. Kan wel even zoeken hoe die heette.
pi_208171297
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:28 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hier heb ik ook een topvakantie gehad met kind. Misschien iets te klein voor comfort/rust? Sauna en jacuzzi zijn wel goddelijk.
pi_208171378
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:36 schreef Seven. het volgende:

[..]
Een vakantie waarin voor mij slechts een zorgrol weggelegd is.
Lees anders even je eerdere berichten terug waarin je het gedrag van je zoontje omschrijft. Waarom denk je dat het op vakantie anders zal zijn? Een kind trekt zich niks aan van het feit dat het vakantie is.
  maandag 27 februari 2023 @ 21:01:51 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208171427
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:54 schreef Jentin het volgende:

[..]
Hier heb ik ook een topvakantie gehad met kind. Misschien iets te klein voor comfort/rust? Sauna en jacuzzi zijn wel goddelijk.
Zoiets zou echt perfect zijn! Straks maar eens overleggen met m'n man.
Resistance is futile.
  maandag 27 februari 2023 @ 21:19:44 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208171793
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef Avelie het volgende:

[..]
Lees anders even je eerdere berichten terug waarin je het gedrag van je zoontje omschrijft. Waarom denk je dat het op vakantie anders zal zijn? Een kind trekt zich niks aan van het feit dat het vakantie is.
Hij hoeft ook niet anders te zijn op vakantie. Als hij gewoon lekker de tuin in kan zonder zorgen, dan is dat prima. Dan hebben we allebei ook nog genoeg energie om er met hem op uit te gaan.
Resistance is futile.
pi_208177103
ik heb niet helemaal teruggescrollt, maar @Seven.: heb je gekeken bij natuurhuisje? daar kun je al die opties aanvinken en heb je vaak ook een omheinde tuin.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 17:57:03 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208180621
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:58 schreef Avelie het volgende:

[..]
Kap nou toch eens met iedereen de wet voor te schrijven. Je mening is al lang duidelijk en er is meerdere keren aangegeven dat je kan stoppen met je adviezen. Door meer te drammen wordt er niet opeens naar je geluisterd hoor :')
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 17:58:25 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208180633
Tevens ook het verzoek om deze user zoveel mogelijk te negeren, het is duidelijk dat ze geniet van negatieve aandacht. Voed dit dus niet teveel.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_208181115
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:19 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hij hoeft ook niet anders te zijn op vakantie. Als hij gewoon lekker de tuin in kan zonder zorgen, dan is dat prima. Dan hebben we allebei ook nog genoeg energie om er met hem op uit te gaan.
Ik hoop dat het voor jullie allemaal de vakantie wordt waarop je hoopt en hoe je het verwacht. Veel plezier!
  woensdag 1 maart 2023 @ 19:58:35 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_208195740
Dit wordt 'm waarschijnlijk voor een midweek. Ardennen, speelwei + omheinde tuin, infrarood sauna, hottub. Kan ik er lekker op uit met Colin voor wandelingen of zoiets, en als die kleine ligt te tukken lekker samen met mijn man en een drankje de hottub in.

https://www.natuurhuisje.nl/vakantiehuisje/57014
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')