Oh dat is balen!quote:Op maandag 27 februari 2023 15:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Vooral dat er al veel vol zit ja. Ik dacht altijd dat dat met campings wel mee zou vallen, maar dat lijkt haast nog wel erger dan een accommodatie
Ik was ook altijd in de veronderstelling dat je met alleen een staanplaats altijd wel iets kon vinden. Wat vervelend dat het zo moeilijk gaat.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Vooral dat er al veel vol zit ja. Ik dacht altijd dat dat met campings wel mee zou vallen, maar dat lijkt haast nog wel erger dan een accommodatie
Dan is het scoutingkampquote:Op maandag 27 februari 2023 15:30 schreef exode het volgende:
[..]
Oh dat is balen!
Kan je schuiven met je vakantiedagen? De eerste week van jullie (school dus) zomervakantie is nog net geen vol hoogseizoen.
Nou ik ben ook wel een beetje veeleisend denk ik. Ik wil geen camping aan het water ivm peuter, ik wil geen campings waar iedereen samen op 1 grote weide zonder beschutting staat en ik zou het liefst iets autoluws willen (ivm eerder genoemde peuter) maar dat laatste lijkt sowieso een illusie.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was ook altijd in de veronderstelling dat je met alleen een staanplaats altijd wel iets kon vinden. Wat vervelend dat het zo moeilijk gaat.
Waar lees je dat? Het is een feit dat hij nu niks kan betekenen in de zorg aangezien zijn zoon kennelijk nogal een wilde is. Als je niet mobiel bent, kun je er nu eenmaal niet achteraan. Dat heeft niks met liefdeloos te maken, maar met de feitelijke situatie zoals die nu is.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga hier niet verder op reageren. De compleet liefdeloze en empathieloze manier waarop je post over haar man vind ik stuitend. Bah. Verder weer op ignore.
Natuurcamping? Nudistencamping?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ik ben ook wel een beetje veeleisend denk ik. Ik wil geen camping aan het water ivm peuter, ik wil geen campings waar iedereen samen op 1 grote weide zonder beschutting staat en ik zou het liefst iets autoluws willen (ivm eerder genoemde peuter) maar dat laatste lijkt sowieso een illusie.
Nee hoor, gewoon een gezinscamping met een zwembad en een speeltuin en een restaurantje, zoiets.quote:
Mijn laatste reactie op jou: Heb je de topictitel gezien? "Op vakantie met (kleine) kinderen". Als je daar geen tips over hebt, kun je misschien beter met je offtopic opmerkingen vertrekken.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:37 schreef Avelie het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Het is een feit dat hij nu niks kan betekenen in de zorg aangezien zijn zoon kennelijk nogal een wilde is. Als je niet mobiel bent, kun je er nu eenmaal niet achteraan. Dat heeft niks met liefdeloos te maken, maar met de feitelijke situatie zoals die nu is.
Dat je niks meer voor jezelf mag doen, of willen, omdat je een kind hebt en ook nog een partner die hulpbehoevend is, is echt onzin. Juist dan heb je het driedubbel zo hard nodig om ook zelf weer op te laden. Ze hebben er niks aan als zij straks ook nog omvalt, omdat het haar te zwaar wordt.
Je wil niet ver weg, he? 300 km was het?quote:Op maandag 27 februari 2023 15:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een gezinscamping met een zwembad en een speeltuin en een restaurantje, zoiets.
Ja, maar krijg in Luxemburg niks gevonden dus ga mijn zoekpijlen nu maar op NL richtenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je wil niet ver weg, he? 300 km was het?
Misschien is camping Marveld in Groenlo iets? Ik weet alleen niet of ze echt privéplekken hebben daar.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar krijg in Luxemburg niks gevonden dus ga mijn zoekpijlen nu maar op NL richten
https://www.anwbcamping.n(...)rch/camping-neumuhlequote:Op maandag 27 februari 2023 15:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een gezinscamping met een zwembad en een speeltuin en een restaurantje, zoiets.
Thanks, ik ga eens kijken!quote:Op maandag 27 februari 2023 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
https://www.anwbcamping.n(...)rch/camping-neumuhle
https://www.anwbcamping.n(...)rch/camping-um-bierg
Of moest t in Nederland zijn?
Nee hoeft zeker niet prive, maar een kaal weiland is weer een ander uiterstequote:Op maandag 27 februari 2023 16:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Misschien is camping Marveld in Groenlo iets? Ik weet alleen niet of ze echt privéplekken hebben daar.
https://www.marveld.nl/
@SQ Neumuhle zijn wij geweest met een destijds 2 en 5 jarige. Is een redelijk kleine, overzichtelijke camping. Zwembad(je) heeft een hek eromheen. Animatie is aanwezig, Nederlandstalig, verwacht niks speciaals, wat knutselen en dansjes etc.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
https://www.anwbcamping.n(...)rch/camping-neumuhle
https://www.anwbcamping.n(...)rch/camping-um-bierg
Of moest t in Nederland zijn?
Ik vond familiecamping de Belten een fijne.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar krijg in Luxemburg niks gevonden dus ga mijn zoekpijlen nu maar op NL richten
Je hebt wel plekken met eigen sanitair, die zijn volgens mij wel redelijk beschut.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Thanks, ik ga eens kijken!
[..]
Nee hoeft zeker niet prive, maar een kaal weiland is weer een ander uiterste
Jup, en helemaal uitverkocht in juli en augustusquote:Op maandag 27 februari 2023 16:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je hebt wel plekken met eigen sanitair, die zijn volgens mij wel redelijk beschut.
Norgerberg?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, en helemaal uitverkocht in juli en augustus
Oh ik had verder niet gekeken naar de beschikbaarheid...quote:Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup, en helemaal uitverkocht in juli en augustus
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh ik had verder niet gekeken naar de beschikbaarheid...
Soms is de situatie er niet naar om op vakantie te gaan met je kind. Ze twijfelt, er worden allerlei opties genoemd om haar te helpen. Lijkt me prima ontopic.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie op jou: Heb je de topictitel gezien? "Op vakantie met (kleine) kinderen". Als je daar geen tips over hebt, kun je misschien beter met je offtopic opmerkingen vertrekken.
Als Seven alleen op vakantie wil en daar tips voor wil, gaat ze wel naar TRV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |