Hier ook.quote:
Ik was net op tijd op kantoor, wel al wat sneeuw in mijn gezicht gehad maar nu is het "losgebarsten"... Hier is het door de vakantie super rustig trouwens.quote:
Ik werk thuis. Straks de verwarming een graadje hoger, denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was net op tijd op kantoor, wel al wat sneeuw in mijn gezicht gehad maar nu is het "losgebarsten"... Hier is het door de vakantie super rustig trouwens.
Leuk, veel plezier! Waar treden ze op?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
2 nachten achter elkaar wat minder goed geslapen. Mogelijk komt het door het noorderlicht.
Vanavond naar Electric Callboy
Tilburg, dus ik blijf daar overnachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Waar treden ze op?
Naar @Strani ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef Meke het volgende:
Hier ook sneeuw, gelukkig straks op zakenreis naar het zonnige zuiden
"Ik dacht niet dat ik hem zou raken, of dat de luchtbuks dodelijk was"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
WTF is dit verhaal dan weer...
Nee dat zou natuurlijk puur plezier zijnquote:
Haha zeker, zo doe ik datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:34 schreef Arizona het volgende:
Hier ook zonnig maar heel koud.
@:Meke ook gewoon weer nét op tijd beter om op snoepreisje te gaan he!
Jeumigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tilburg, dus ik blijf daar overnachten
Vanuit Leeuwarden welquote:
Geen sneeuwquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier sneeuw. Ik dacht dat we daar wel van af zouden zijn.
Liever niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou , je mag het hebben hoor.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:51 schreef Yesse het volgende:
De sneeuw is hier over gegaan in miezer. Volgens de voorspellingen wordt het vanaf nu weer wat beter. Hopen maar.
Ik val overigens half in slaap achter mijn bureau, ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |