quote:Tv-makers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met het derde seizoen van hun mediaprogramma Media Inside, waarin ze met gasten de mediaweek fileren. Hard, maar met een humoristische ondertoon.
Televisiemakers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met Media Inside, waarin ze samen met tv-persoonlijkheden de mediaweek fileren. Meestal snoeihard, maar altijd met een humoristische ondertoon.
Gijs Groenteman
De humor is de reden dat Groenteman al vijftien jaar bevriend is met Van Roosmalen, vertelde hij bij Jinek. "De eerste keer dat ik hem ontmoette, zat ik al als een hinnikende lachzak tegenover hem." Hun gezamenlijke carrière verloopt inmiddels soepel. De podcast Weer een Dag is de best beluisterde van Nederland en de mannen trekken volle zalen met hun theatervoorstelling De Pannekoekencaravan. Toen ze in 2009 geen brood meer zagen in de journalistiek, runden ze twee jaar lang een foodtruck. Dát werd geen succes.
Vanaf zondag 3 april, 2022. NPO3 22:17 - 23:06
Die kookmuts nu bij K&S op NPO1quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermakelijke uitzending…betere gasten dan vorige week.
Hebben ze het rekje niet gewoon 180 graden gedraaid?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:41 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat ze dit seizoen dat wijnrekje gefixt hebben. Dat leidde me vorig seizoen zo af dat ik vaak de helft van Gijs niet meekreeg![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in meerdere items.quote:
Was weer leuk ja.quote:
Is die al in een gesloten inrichting opgenomen?quote:
Het moet wat meer weken constant op de buis blijven idd. Zo krijgen nooit genoeg mensen de kans het programma te leren kennen.quote:
Mede door alles wat een beetje mis ging.quote:
Ze hadden ook tafelgasten waar ze wat aan hadden.quote:
Dat lijkt me nou bij uitstek iemand waar de media lekker misbruik van kan maken.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Camilla van der Burgt volgend jaar samen met Wouke ofzo vaste aanschuiver bij Khalid en Sophie en Goedenmorgen Nederland.
heftigquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:20 schreef Paul het volgende:
TV / [SBS6] Marcel v Roosmalen & Gijs Groenteman krijgen zomershow
Dergelijke dingen denk ik dan weer vaak van van de programma's van Jan.quote:"Ik heb wel eens gezegd: als hij honderd is en dood, dan maken ze er slaappillen van."
Enge man.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:27 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)len-tot-slaappillen/
Jan Slagter over Gijs:
[..]
Dergelijke dingen denk ik dan weer vaak van van de programma's van Jan.
Wie?quote:Op maandag 18 september 2023 20:58 schreef Document1 het volgende:
Saaie gast en ik blijf dit een te vroeg tijdstip vinden.
Als hashtag werkt het iig niet.quote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Media Inside met een logo in de kleuren van Knevel & Van den Brink.
Leuk, maar de naamswijziging had niet gehoeven.
Die heb ik lang niet gehoord.quote:
Beetje ala podcast. Vond het wel prima.quote:
Martine deed wel leuk mee.quote:Op maandag 18 september 2023 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Blijft soms wel wat ongemakkelijk dat het cynisme van Marcel (en Gijs) niet per se opgepakt wordt door de gasten. Op de een of andere manier is de podcast veel minder cynisch.
Daar hadden ze nog bitterballen?quote:
Lijkt mij ook niet te kloppen, het is 12,50 per persoon:quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
¤28,50 entreedat is wel diefstal. Veel andere programma's zijn gratis.
Ah dank.quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet te kloppen, het is 12,50 per persoon:
https://www.bnnvara.nl/tickets/van-roosmalen-groenteman
Waarom?quote:
Dat doet hij in hun podcast ook vrijwel dagelijks.quote:
Daar is het gewoon niet te doen. Eerste 6min kan je standaard skippen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat doet hij in hun podcast ook vrijwel dagelijks.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, maar lijdt Harry Mens aan een of andere teruggang in zijn hersens? Die man moet gewoon verzorgd worden. Vond het bepaald niet grappig dat hij werd uitgelachen door Groenteman en Roosmalen.
Wierd is van niemand een vriend. De reactionaire rechtse lul.quote:
Lijkt mij ook niet de leukste idd, hij zit volgens mij wel vaak bij Derksen en co.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wierd is van niemand een vriend. De reactionaire rechtse lul.
Shit echt? Ik wou hem vanavond terug gaan kijken....quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:51 schreef the-eye het volgende:
Ineens is de aflevering van gisteravond alleen nog via NPO plus te kijken
Ik kan hem nu ook kijken. Zeker een foutje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:41 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Shit echt? Ik wou hem vanavond terug gaan kijken....
edit: zit hem gewoon via npo start te kijken nu.
Een duidelijke “christenslis”quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:28 schreef NoCigar het volgende:
Bontebal, lollig dat ie meedoet. Jammer van zijn accent.
Bedankt voor je vraag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef Bugno3 het volgende:
Wat voor accent is dit? Klinkt behoorlijk beperkt.
Bedankt voor je reactie op de vraag!quote:
Rotjeknorquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef Bugno3 het volgende:
je bent zelf beperktquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef Bugno3 het volgende:
Anna is leuk ja.quote:
Hij is weer bezig met Sibbel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:42 schreef Klepper272 het volgende:
Dolf kon 25 jaar geleden wel leuk zijn
Ouders hebben een vooruitziende blik gehad met zijn naam.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Dit slaan we over. Stoeptegels op Dolf. @:powerloungen
Met dit onderwerp hebben we al gehinnik genoeg!quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:47 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe hinnikt Groenteman iets minder dan vorige week.
Ik dacht hetzelfdequote:
Wat gezellig.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:58 schreef dexamfetamine het volgende:
Vond het een kut aflevering. Houding van groenteman en marcel was zuur
Star Wars muziekje.quote:
Gelukkig roept ie flink bij het aankondigen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:53 schreef golfer het volgende:
De stem van Gijs wordt met de minuut slechter.
komt daar al dat varkensvlees wat hij opsmikkeltquote:Op maandag 6 november 2023 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Gijs is echt niet gezond, dat gehoest het hele jaar door.
Wie?quote:
Govert denk ik?quote:
Wie???quote:Op maandag 6 november 2023 21:03 schreef Regilio_ het volgende:
Ja. Laat Anna Gimbrère dit maar doen.
Ik heb meer vertrouwen in Govert.quote:
Is het weer je vrouwenhaat uurtje?quote:Op maandag 6 november 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Anna zit er niet op basis van kennis nee.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 november 2023 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is het weer je vrouwenhaat uurtje?
Niet?quote:Op maandag 6 november 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 6 november 2023 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Astma is niet echt dodelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 20:39 schreef superniger het volgende:
Klinkt niet goed. Ik geef Gijs max 5 jaar.
Denk je dat?quote:Op maandag 13 november 2023 21:28 schreef hanskraaijjr het volgende:
Marcel vond het niet leuk dat Mona hem onderbrak en maar bleef doorlullen.
Hij valt erg mee.quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een dikke cavia heeft Bert op zijn hoofd
Met zijn toupetquote:Op maandag 27 november 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man is Bert van der Veer.
TV-Recensent/deskundige is sowieso een van de meest onnuttige beroepen.quote:Op maandag 27 november 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man is Bert van der Veer.
Hij is regisseur en programmamaker.quote:Op maandag 27 november 2023 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
TV-Recensent/deskundige is sowieso een van de meest onnuttige beroepen.
precies, geen onzinmaker, maar manoman wat heb ik gelachen. En ja, ik vind de uitslag van de verkiezingen heel zuur. Toch heb ik hoop als dit soort programma's mogen gemaakt worden.quote:Op dinsdag 28 november 2023 00:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij is regisseur en programmamaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |