quote:Tv-makers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met het derde seizoen van hun mediaprogramma Media Inside, waarin ze met gasten de mediaweek fileren. Hard, maar met een humoristische ondertoon.
Televisiemakers kunnen hun borst natmaken: Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen zijn terug met Media Inside, waarin ze samen met tv-persoonlijkheden de mediaweek fileren. Meestal snoeihard, maar altijd met een humoristische ondertoon.
Gijs Groenteman
De humor is de reden dat Groenteman al vijftien jaar bevriend is met Van Roosmalen, vertelde hij bij Jinek. "De eerste keer dat ik hem ontmoette, zat ik al als een hinnikende lachzak tegenover hem." Hun gezamenlijke carrière verloopt inmiddels soepel. De podcast Weer een Dag is de best beluisterde van Nederland en de mannen trekken volle zalen met hun theatervoorstelling De Pannekoekencaravan. Toen ze in 2009 geen brood meer zagen in de journalistiek, runden ze twee jaar lang een foodtruck. Dát werd geen succes.
Vanaf zondag 3 april, 2022. NPO3 22:17 - 23:06
Die kookmuts nu bij K&S op NPO1quote:Op maandag 27 februari 2023 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vermakelijke uitzending…betere gasten dan vorige week.
Hebben ze het rekje niet gewoon 180 graden gedraaid?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:41 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat ze dit seizoen dat wijnrekje gefixt hebben. Dat leidde me vorig seizoen zo af dat ik vaak de helft van Gijs niet meekreeg![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in meerdere items.quote:
Was weer leuk ja.quote:
Is die al in een gesloten inrichting opgenomen?quote:
Het moet wat meer weken constant op de buis blijven idd. Zo krijgen nooit genoeg mensen de kans het programma te leren kennen.quote:
Mede door alles wat een beetje mis ging.quote:
Ze hadden ook tafelgasten waar ze wat aan hadden.quote:
Dat lijkt me nou bij uitstek iemand waar de media lekker misbruik van kan maken.quote:Op zondag 12 maart 2023 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Camilla van der Burgt volgend jaar samen met Wouke ofzo vaste aanschuiver bij Khalid en Sophie en Goedenmorgen Nederland.
heftigquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:20 schreef Paul het volgende:
TV / [SBS6] Marcel v Roosmalen & Gijs Groenteman krijgen zomershow
Dergelijke dingen denk ik dan weer vaak van van de programma's van Jan.quote:"Ik heb wel eens gezegd: als hij honderd is en dood, dan maken ze er slaappillen van."
Enge man.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:27 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)len-tot-slaappillen/
Jan Slagter over Gijs:
[..]
Dergelijke dingen denk ik dan weer vaak van van de programma's van Jan.
Wie?quote:Op maandag 18 september 2023 20:58 schreef Document1 het volgende:
Saaie gast en ik blijf dit een te vroeg tijdstip vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |