quote:Op zondag 26 februari 2023 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle 19 fragmenten staan nu ook in het filmpjestopic, makkelijk terug te vinden voor iedereen ....![]()
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
[ afbeelding ]
Stemoverleg Wendy en Gert-Jan - 25 februari 2023.Jemig, wat veel filmpjes. Druk mee geweest. Bedankt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Zit Zoe er wel bij?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
grappig gesprek over hotelfeesten
Wanda denkt een orgie
Jaspoer hoopvol: zonder camera's?
HC heeft ook stukjes gemistquote:
ik luister naar Erik en Mirthe, die nu op Morrie willen als GJ niet kan. Mirthe gaat er in meequote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HC heeft ook stukjes gemist
ze hebben het over seks
en over swingkamers![]()
oh dat stukje heb ik gemistquote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HC heeft ook stukjes gemist
ze hebben het over seks
en over swingkamers![]()
zal wel rietenkap zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 20:08 schreef freaky40 het volgende:
De brandweer blijft maar aanrukken...
Er zijn nooit giftige stoffen bij een brand, nooit opgelet? wel alle ramen en deuren sluiten...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:10 schreef Harry het volgende:
Kim vD: Wajoo, het zou leip zijn als we moeten evacueren als er giftige stoffen zijn!!
niet te doen toch...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:12 schreef woxxel het volgende:
Hoezo gaan ze ineens niet meer voor isaak?
Geen evacuatie dus, ik denk dat sommigen wel teleurgesteld zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
mededeling van kenzi dat er ergens verderop een brand is, geen paniek
Er wordt elke dag een andere speculatie ingegooid door de Febo.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet te doen toch...
ik denk... zal ik het zeggen?
febo
gaan ze welquote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet te doen toch...
febo
Er worden hier iedere dag speculaties ingegooid OVER de Feboquote:Op zondag 26 februari 2023 20:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er wordt elke dag een andere speculatie ingegooid door de Febo.
dat is het commentaar-deelquote:Op zondag 26 februari 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Er worden hier iedere dag speculaties ingegooid OVER de Febo
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet te doen toch...
febo
GJquote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Het is wel duidelijk dat eerst alle sukkels, nixnutten en nono's vertrekken... lastig voor Febo om te kiezen wie van hun "Edelfiguranten" er nu vertrekken moet
Joh, leer mij hoe je TV moet maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Er worden hier iedere dag speculaties ingegooid OVER de Febo
Nee dat is het niet want het is niet op de streamsquote:
Misschien een andere keer, nu richt ik me liever op de streamsquote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, leer mij hoe je TV moet maken.
Als het op het vliegveld zou zijn , dan is er wel meer kans dat er brandbare stoffen liggen, die gevaarlijk kunnen zijn. Dus zo dom is die gedachte nu ook weer nietquote:Op zondag 26 februari 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn nooit giftige stoffen bij een brand, nooit opgelet? wel alle ramen en deuren sluiten...
Nee freak had al een een cap gedeeld met de meldingenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het op het vliegveld zou zijn , dan is er wel meer kans dat er brandbare stoffen liggen, die gevaarlijk kunnen zijn. Dus zo dom is die gedachte nu ook weer niet
en kijk jappie enthousiast kijken en de anderen NAAR hem kijken..quote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
Als Wanda er uit gaat
gaat ze wel haar horizon verbreden
het ene na het andere sexfeestje
oh nee toch niet
of toch wel
dat weet mirthe natuurlijk niet dat freaky al een cap had gedeeldquote:Op zondag 26 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee freak had al een een cap gedeeld met de meldingen
Toen had Martin toch helemaal geen vrienden?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Matin
je moet kijken naar het begin van het spel
wie toen je vrienden waren
Maar die zien ze in de loods nietquote:Op zondag 26 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee freak had al een een cap gedeeld met de meldingen
ik reageerde ook niet op Mirthequote:Op zondag 26 februari 2023 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet mirthe natuurlijk niet dat freaky al een cap had gedeeld
het was ook Kim die dat zei toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik reageerde ook niet op Mirthe
GJ was er buiten al achter dat het een boerderijtje was en geen boerderijquote:Op zondag 26 februari 2023 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die zien ze in de loods niet
Nope, al staat er een ouwe autobanden opslag, een olietanker, een chemische fabriek in de hens.. er zijn nóóit giftige stoffen in de lucht.. ga er maar op letten...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het op het vliegveld zou zijn , dan is er wel meer kans dat er brandbare stoffen liggen, die gevaarlijk kunnen zijn. Dus zo dom is die gedachte nu ook weer niet
Sashaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
het was ook Kim die dat zei toch?
maar wie dan ook, in de loods zien ze de screenshots van freaky niet
schone rook bestaat nietquote:Op zondag 26 februari 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, al staat er een ouwe autobanden opslag, een olietanker, een chemische fabriek in de hens.. er zijn nóóit giftige stoffen in de lucht.. ga er maar op letten...( Als je het ziet dan weet je het.. Cruijff ..)
in zo'n spel kun je niemand vertrouwenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
wat fijn dat zoveel mensen elkaar vertrouwen he
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
in zo'n spel kun je niemand vertrouwen
Het ratelt en het ratelt maar het zegt nietsquote:
Dat kind is echt niet goed hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 20:10 schreef Harry het volgende:
Kim vD: Wajoo, het zou leip zijn als we moeten evacueren als er giftige stoffen zijn!!
Mirthe denk aan een placebo effect![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
vind het ook zwaar vermoeiend worden
ze zitten in een game show
maar een aantal wil er een love peace en seks loods van maken
Jeffquote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef Harry het volgende:
Babette zegt, dat iemand (Isaac??) midden in de nacht haar bij de arm heeft gepakt, met de woorden "Als ik nog 1x te horen krijg dat ik niet te vertrouwen ben...... Vergeet dit niet".
Bizar!!
ik durfde het niet te herhalen...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier niet kan meelezen
lekker vaak met Matin pratenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel blijft maar schichtig om zich heen kijken... zielig hoor
roepen ze al maandenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snap je wat ik bedoel? Waar kennen we dat van? Hoor het in de loods nu ook steeds
Natte aliequote:Op zondag 26 februari 2023 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snap je wat ik bedoel? Waar kennen we dat van? Hoor het in de loods nu ook steeds
Wanda is nu een dinnetje geworden hè?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat Wanda er niet op afrekenen
want het plan is nooit doorgegaan
Hoe boos was ze op Jeff
dat hij een plan tegen Babs zou hebben![]()
babs is redelijk para jaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette is af en toe net zo obsessed als KimD met het hele nominatiegebeuren.
Je hoort Babbel hele dagen speculeren en roddelen. Kim hoor je er niet veel overquote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu niet nee, ik heb het over andere momenten van KimD.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoort Babbel hele dagen speculeren en roddelen. Kim hoor je er niet veel over
Maar Babette is ooit doelwit geweest, Kim nog niet, dus bij Babette kan ik het me voorstellenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
FOCUSquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu niet nee, ik heb het over andere momenten van KimD.
Kim kan er niet goed tegen, maar praat er niet vele over, wordt ze para. Babet is ook para, maar praat er hele dagen overquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu niet nee, ik heb het over andere momenten van KimD.
Kim ookquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette is ooit doelwit geweest, Kim nog niet, dus bij Babette kan ik het me voorstellen
Kim wordt regelmatig genoemd, maar wel los vast (nog wel)quote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette is ooit doelwit geweest, Kim nog niet, dus bij Babette kan ik het me voorstellen
Kim doelwit?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim ook
dus die vlieger gaat niet op
Scheitbenauwd of ze ergens bij een club in de gevarenzone zit.. ze heeft zich een slag inde rondte geslijmd met haar "Sociale betrokken coaching" bij iedereenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim kan er niet goed tegen, maar praat er niet vele over, wordt ze para. Babet is ook para, maar praat er hele dagen over
Preciesquote:Op zondag 26 februari 2023 20:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wordt regelmatig genoemd, maar wel los vast (nog wel)
volgens mij heb je een stukje gemistquote:Op zondag 26 februari 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kim doelwit?
Alleen laatst, maar dat weet ze zelf helemaal niet
Ja, dat heb ik soms, da's de leeftijd denk ikquote:Op zondag 26 februari 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heb je een stukje gemist
Ja wordt regelmatig gebruik van gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2023 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dacht dat die muziek niet over de boxen mocht, alleen via de koptelefoon. je hoort nu steeds muziek in kamer 4
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat de tattooschets voor Erik?
Het kwartje is gevallen bij Marcie dattie niet eerder een tattoe masjiene krijgt al 'ie geen tekeningen maakt?quote:
ja zag en hoorde ik, maar moest toch via de koptelefoon?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt regelmatig gebruik van gemaakt
hij is bezig met de tattoo machinequote:Op zondag 26 februari 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen bij Marcie dattie niet eerder een tattoe masjiene krijgt al 'ie geen tekeningen maakt?
blijkbaar nietquote:Op zondag 26 februari 2023 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zag en hoorde ik, maar moest toch via de koptelefoon?
Jeutje.. nu al? Wie is de lul?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is bezig met de tattoo machine
de nephuidquote:Op zondag 26 februari 2023 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeutje.. nu al? Wie is de lul?
kijk eens goedquote:Op zondag 26 februari 2023 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is geen tattoe masjiene...
[ afbeelding ]
Ik heb die set nog.. alleen de 0.5 zit verstoptquote:Op zondag 26 februari 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die moest ik vroeger voor school kopen.
Beter zoeken dan...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die set nog.. alleen de 0.5 zit verstopt
Misschien een rotring 2.0 maar never een tattoe masjine.. die moet diep de huid in en maakt een tyfusherrie ...quote:
wat verwacht je dan voor 800 pleuriquote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien een rotring 2.0 maar never een tattoe masjine.. die moet diep de huid in en maakt een tyfusherrie ...
Maar leuk speelgoed
Whût?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat verwacht je dan voor 800 pleuri
Regie zorgt morgen wel voor een debiel simpel spelletje waar ¤2000 mee te verdienen is... einde ½jaar probleemquote:Op zondag 26 februari 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Kim lekker stoer aan het doen bij Jeff over dat er geen drank is met het half jaar feest
veelquote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet Sjanet maar oprotten.. wat doet 'ie eigenlijk voor de groep
Het opblazen van ballonnen en toch presteerden sommigen het om er geen eentje te laten knappenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie zorgt morgen wel voor een debiel simpel spelletje waar ¤2000 mee te verdienen is... einde ½jaar probleem
Jeff is gewoon z'n beste maat Jappie kwijtquote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef Harry het volgende:
Jeffrey wordt helemaal doodziek van de mensen op die kussens daarboven....
Janet gaat op Sasha, voor manager.
Jeffrey: iedereen toch?
Neeetoch. Ik wil rupi als managerquote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef Harry het volgende:
Jeffrey wordt helemaal doodziek van de mensen op die kussens daarboven....
Janet gaat op Sasha, voor manager.
Jeffrey: iedereen toch?
Verrék ja, die is flink buitenbeeld al een tijdjequote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef woxxel het volgende:
Ik heb jw en Esther al een tijdje niet gezien
Sasha heeft de uitstraling van een starre boekhouderquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha heeft de uitstraling van een boekhouder
Rupi doet denken aan de uitbater van een louche seksclub
Zou zomaar kunnen, hij is nogal onopvallend aanwezig, dus die mag weg.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Wil je een leuke tijd dan stem je op Rupi
Janet is altijd bezig, kookt ook bijna altijd is echt een bezig bijtjequote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet Sjanet maar oprotten.. wat doet 'ie eigenlijk voor de groep
Het ging over de managersverkiezingquote:Op zondag 26 februari 2023 21:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is nogal onopvallend aanwezig, dus die mag weg.
ImieDieDieDiemagookweg.. nog nooit zo'n vage schaduwnixnut gezien in een RLSquote:Op zondag 26 februari 2023 21:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, hij is nogal onopvallend aanwezig, dus die mag weg.
Je ziet anderen gewoon denken:quote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef Harry het volgende:
Het extra drankje wat Kim vD zo graag wil betreft de dinsdag. Niet het grote feest op vrijdag.
Kim vD is nog steeds aan het lobbyen / zeuren.
Kenzy: ik ga kijken wat mogelijk is.
Isaac weer meelullen en zo dadelijk hetzelfde bij KimDquote:
Kenzi ook een mutsquote:Op zondag 26 februari 2023 21:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac weer meelullen en zo dadelijk hetzelfde bij KimD
Ziet er niet naar uit... "Brown skin girl" zingen als je een dik wit meisje zoent...quote:Op zondag 26 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wordt niet zo opgewonden van Kenzi
(vrijvertaald)
ze valt meer op mannen
tis wel leuk
anders doet ze het niet
Aliciaquote:Op zondag 26 februari 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de absolute kenners hier! Hoezo heeft GJ tig keer de letter A op z'n drinkfles staan?
Laat Kenzi het niet horenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
(vrijvertaald)
ze valt meer op mannen
tis wel leuk
anders doet ze het niet
Kenzi is niet wit hoor ...quote:Op zondag 26 februari 2023 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit... "Brown skin girl" zingen als je een dik wit meisje zoent...![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dat ook zo communiceert naar Kenzy is daar niks mis mee, maar die indruk heb ik eigenlijk niet. Al zie en hoor je niet alles natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
(vrijvertaald)
ze valt meer op mannen
tis wel leuk
anders doet ze het niet
je kunt ook kijken naar ZOequote:Op zondag 26 februari 2023 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
Esther die tafelvoetbal speelt en dart... enkel en alleen omdat JW...
![]()
Als Sasha net zo reageert als ze soms tegen Bern doet,kunnen we nog lachen..quote:Op zondag 26 februari 2023 21:18 schreef woxxel het volgende:
Sasja zou misschien leuk kunnen worden, omdat ze graag stoer wil doen voor jeff fn een feestje/drank gaat geven.
Maar met rupi hebben we de zekerheid dat t gaat gebeuren
Ben onderhand al die mensen eigenlijk meer dan zatquote:Op zondag 26 februari 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook kijken naar ZOe
die vind weer iets geil
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben onderhand al die mensen eigenlijk meer dan zat
ik ben ze niet allemaal zatquote:Op zondag 26 februari 2023 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben onderhand al die mensen eigenlijk meer dan zat
Als Sasha net zo reageert als ze soms tegen Bern doet,kunnen we nog lachen..quote:Op zondag 26 februari 2023 21:18 schreef woxxel het volgende:
Sasja zou misschien leuk kunnen worden, omdat ze graag stoer wil doen voor jeff fn een feestje/drank gaat geven.
Maar met rupi hebben we de zekerheid dat t gaat gebeuren
quote:
Dat uiteindelijk Wendy maar mag winnen en nieuwe tieten kan gaan aanschaffen!quote:
En een scooter voor haar zoon!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat uiteindelijk Wendy maar mag winnen en nieuwe tieten kan gaan aanschaffen!
Niets mis met de tieten van Wendyquote:Op zondag 26 februari 2023 21:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat uiteindelijk Wendy maar mag winnen en nieuwe tieten kan gaan aanschaffen!
![]()
Het gaat niet om de grootte maar om de verhoudingen met je lichaamsbouwquote:Op zondag 26 februari 2023 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best lastig zoeken met ¤900.000 op haar rekening.. hoe groot die tieten moeten worden
Verdomd lastig idd, om die veel te dikke reet te compenseren... liposuctie misschienquote:Op zondag 26 februari 2023 21:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte maar om de verhoudingen met je lichaamsbouw
Kenzi is niet dik en ook niet wit?quote:Op zondag 26 februari 2023 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit... "Brown skin girl" zingen als je een dik wit meisje zoent...![]()
[ afbeelding ]
Ze waren al vervangen, ze hadden een opfrisbeurt nodigquote:Op zondag 26 februari 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Na zoveel jaar zijn ze aan vervanging toe
Welquote:Op zondag 26 februari 2023 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kenzi is niet dik en ook niet wit?
en we starten met Isaac en GJ en Erik en Kenzi en ....quote:Op zondag 26 februari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ze niet allemaal zat
maar van mij mag de FEBO beginnen met uitdunnen
Niemand is 'wit'quote:Op zondag 26 februari 2023 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kenzi is niet dik en ook niet wit?
Wandaquote:Op zondag 26 februari 2023 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en we starten met Isaac en GJ en Erik en Kenzi en ....
Dat is wat ik zeiquote:Op zondag 26 februari 2023 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze waren al vervangen, ze hadden een opfrisbeurt nodig
surinaamse rootsquote:Op zondag 26 februari 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op mijn monitor wel, samen met Mirtje zie ik geen "brown Girl."
Of het nou siliconen zijn zoals bij Wendy of een natuurlijke boezem maar beiden hebben uiteindelijk een houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 26 februari 2023 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is ook totaal niks mis mee
maar dit is wat ze zelf zegt
of zit dat in Zoe;s hoofdquote:Op zondag 26 februari 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
Wat gedraagt Isaac zich als een walgelijke gast met allerlei seksuele toespelingen richting Zoe
probleem?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Flink verdunt dat er niets van over is.. blijft altijd een "probleem"
Als je zulke dingen gaat verzinnen dan spoor je niet en Zoe is veel maar toch echt geen Mexxquote:
nouquote:Op zondag 26 februari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je zulke dingen gaat verzinnen dan spoor je niet en Zoe is veel maar toch echt geen Mexx
Feit is dat FEBO meekijkt en bepaalde belangen heeftquote:Op zondag 26 februari 2023 22:08 schreef Harry het volgende:
JW denkt dat de eliminatie heel anders wordt als dat ze denken. Omdat de productie weet wat er allemaal speelt.
JW moet het denken over laten aan Esther die heeft pas goede ideeën!quote:Op zondag 26 februari 2023 22:08 schreef Harry het volgende:
JW denkt dat de eliminatie heel anders wordt als dat ze denken. Omdat de productie weet wat er allemaal speelt.
Zometeen ontkent Esther de Holocaust nogquote:Op zondag 26 februari 2023 22:09 schreef Aggie46 het volgende:
JW denkt dat het heel anders gaat dan wij denken.
En Esther is het helemaal met hem eens.
JW ze zetten alles op het verkeerde been.
Denk je?
Esther is het wéér met hem eens.
Sjoh...
Ai, das wel hard.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen ontkent Esther de Holocaust nog
Welk plan? Dat heeft Esther toch al verteld? Of ste.men op Moraima?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:09 schreef juul. het volgende:
GJ wil niet dat Erik, Kim vertelt over het plan, ze vertelt het direct door aan Jeff, volgens GJ
Beetje jammer dat Zoë dat al heeft gedaan, Zoë houdt wijselijk haar mond, domme domme griet
Dat ze de dag erna maar meteen weer gaan elimineren en Esther erachteraan gaatquote:Op zondag 26 februari 2023 22:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ai, das wel hard.
Maar als JW het zegt..je wéét het niet he
Ook in dat kamp een postduif dusquote:Op zondag 26 februari 2023 22:09 schreef juul. het volgende:
GJ wil niet dat Erik, Kim vertelt over het plan, ze vertelt het direct door aan Jeff, volgens GJ
Beetje jammer dat Zoë dat al heeft gedaan, Zoë houdt wijselijk haar mond, domme domme griet
Hoest mogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen ontkent Esther de Holocaust nog
Even dacht ik dat je over Mora ging beginnenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoest mogelijk.
Hebben ze het nu over films van de joden vervolging.
Esther vertelt nu het verhaal ehhh...van die film....mooie film ehhhhh (ik doe Esther even na) ....her name was Sarah
Je kunt onmogelijk beweren dat zij het verdient om daar zo lang te mogen zitten want ze raakt nog geen koekenpan aanquote:
Vertrouw FEBO voor nog geen millimeterquote:Op zondag 26 februari 2023 23:11 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem verwacht nog wel een rare move van de Febo
sas is met bern in k4 muziek aan luisteren of draaienquote:Op zondag 26 februari 2023 23:13 schreef Flow3r het volgende:
Sas is ook nog ergens wakker, alleen haar knuffel ligt in bed
[ afbeelding ]
JW denkt dat hij alles weet, maar lult een hoop en zegt weinig..quote:Op zondag 26 februari 2023 23:11 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem verwacht nog wel een rare move van de Febo
ik heb alleen een slaapzaal en Erik in beeldquote:Op zondag 26 februari 2023 23:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas is met bern in k4 muziek aan luisteren of draaien
wanda japi boven op zitplaats bij kantoor
Vergeet je sirene nietquote:Op zondag 26 februari 2023 23:46 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan .... ga ik roepen aan t hek.
Naar de febo.
🤣quote:Op zondag 26 februari 2023 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vergeet je sirene niet![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 27 februari 2023 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, Moraima nu opeens een target, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
Erik heeft aan de touwtjes getrokken - 26 februari 2023.Erik in het begin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Bemoei me nergens mee, stem zelfstandig op wie ik wil, hou m'n mond, niks geen bondjes, gevaarlijk ook, mij niet gezien'
Je moet wel Erik!
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik denk dat dat ijdele hoop is. Maar ik hoop wel met je meequote:
Ik zie die twee helemaal niet op stream?quote:Op maandag 27 februari 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
de bro s en aanhang gaan vanmorgen nog maar ens plan voor eliminatie bespreken , zo hoorde ik aan ice tegen ima zeggen
komt nog wel , is nog vroeg hequote:Op maandag 27 februari 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie die twee helemaal niet op stream?
Maar hoe kan je ze dan iets horen zeggen>quote:
ze zijn nog niet allemaaal wakker , ze zouden gaan praten aan koffiemachine , ice zegde dat tegen ima op k4 , ze werden gestoord door bern en sas die op dj set wildenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hoe kan je ze dan iets horen zeggen>
Ik zie alleen een slaap stream en Martin en Wanda in de badkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |