Zit inderdaad ook wat inquote:Op zondag 26 februari 2023 12:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar als ze nu Isaac erin houdt dan verspeeld ze het laatste restje vriendschap met JW en dat is het haar echt niet waard.
in het zakquote:Op zondag 26 februari 2023 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met de handje sowieso in de zak bro..
Dat gilletje was goudquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Helaas Janet zelf niet in beeld, maar die ging naast de bank zitten.
Muziek uit en gilletje op repeatquote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier kun je het horen: https://streamable.com/zmrd8s
Afgelopen vrijdagavond al, deed Erik heel goed.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Erik esther eigenlijk al aangesproken over haar gedrag? Dat is wel wat hij wilde doen?
Thnx,quote:Op zondag 26 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond al, deed Erik heel goed.
Erik: Jij hebt ons vertrouwen beschaamd, ik ga jou ook niets meer vertellen.
Erik: We hebben je allebei genoeg keren gewaarschuwd
Esther: Dat hoef je nu niet meer te zeggen, dat heb je nu 4 keer gezegd.
Het ging volgens mij om het warme avondeten wat ze vorige week een paar dagen niet heeft gegeten.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Esther die niet eet zie ik nu al voor de tweede keer vandaag met een boterham
En ze zit weer in haar goedpraat modus
Kan, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze helemaal niet eet toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging volgens mij om het warme avondeten wat ze vorige week een paar dagen niet heeft gegeten.
ze wilde meer kruiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |