Zit inderdaad ook wat inquote:Op zondag 26 februari 2023 12:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar als ze nu Isaac erin houdt dan verspeeld ze het laatste restje vriendschap met JW en dat is het haar echt niet waard.
in het zakquote:Op zondag 26 februari 2023 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met de handje sowieso in de zak bro..
Dat gilletje was goudquote:Op zondag 26 februari 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Helaas Janet zelf niet in beeld, maar die ging naast de bank zitten.
Muziek uit en gilletje op repeatquote:Op zondag 26 februari 2023 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier kun je het horen: https://streamable.com/zmrd8s
Afgelopen vrijdagavond al, deed Erik heel goed.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Erik esther eigenlijk al aangesproken over haar gedrag? Dat is wel wat hij wilde doen?
Thnx,quote:Op zondag 26 februari 2023 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond al, deed Erik heel goed.
Erik: Jij hebt ons vertrouwen beschaamd, ik ga jou ook niets meer vertellen.
Erik: We hebben je allebei genoeg keren gewaarschuwd
Esther: Dat hoef je nu niet meer te zeggen, dat heb je nu 4 keer gezegd.
Het ging volgens mij om het warme avondeten wat ze vorige week een paar dagen niet heeft gegeten.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Esther die niet eet zie ik nu al voor de tweede keer vandaag met een boterham
En ze zit weer in haar goedpraat modus
Kan, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze helemaal niet eet toch?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging volgens mij om het warme avondeten wat ze vorige week een paar dagen niet heeft gegeten.
ze wilde meer kruiden.
Dat heeft ze nu toch ook niet gezegd?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze helemaal niet eet toch?
En dat deed hij nog geen seconde.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
GJ zei net dat hij niet daar zat om de mensen die kijken 24 uur per dat te vermaken
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging volgens mij om het warme avondeten wat ze vorige week een paar dagen niet heeft gegeten.
ze wilde meer kruiden.
quote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar dan moeten ze niet zeggen dat ze helemaal niet eet toch?
Ik zeg alleen dat ik haar voor een tweede keer zie eten vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu toch ook niet gezegd?
De manier waarop jij het postte leek alsof je haar op een onwaarheid aan het betrappen wasquote:Op zondag 26 februari 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zeg alleen dat ik haar voor een tweede keer zie eten vandaag.
Jij kwam met maar dat bedoelde ze niet, dat was nu niet op de stream maar van de week
Daarop gaf ik jou antwoord waarin ik zei dan moeten ze dat ook niet zeggen dat was nu ook niet op de stream maar van de week
Ja, hij was te hard geweest handelde uit emotie of zoquote:Op zondag 26 februari 2023 14:18 schreef pingu66 het volgende:
Was GJ nou het min of meer aan het goed maken met Esther?
Ja, gaat echt nergens over. Kusje knuffel en alles is weer goedquote:Op zondag 26 februari 2023 14:18 schreef pingu66 het volgende:
Was GJ nou het min of meer aan het goed maken met Esther?
Wat een slappe hap...vinden ze haar nu zielig?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was te hard geweest handelde uit emotie of zo
Hij weet nu dat Esther het zo niet bedoeld had
Je zou het haast denken he,quote:Op zondag 26 februari 2023 14:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een slappe hap...vinden ze haar nu zielig?
Ook omdat ze door Babette wordt neergezet als lieve fragiele vrouw die niet kan eten of slapen en daarom geen goede keuzes kan maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, gaat echt nergens over. Kusje knuffel en alles is weer goed
De man die niet zingen kan geeft les. Misschien moet Eunice erbij komen voor de choreografiequote:Op zondag 26 februari 2023 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1 Mattin geeft Mirthe zangles, of soort van..
Stream 2 Babette weer warrig aan het zeveren op semi-fluistertoon, dit keer met Wendy.
quote:
Ik snap niet dat ze nirt zien dat Esther dit heeft gedaan uit rancune tegen GJ. En daarvoor bedeltjes uit deelde om voor haar stemmen te winnen.Als het JW 's plan was geweest had ze dit nooit gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ook omdat ze door Babette wordt neergezet als lieve fragiele vrouw die niet kan eten of slapen en daarom geen goede keuzes kan maken.
Met zijn geschreeuw heeft ie in ieder geval "bereikt" dat de streams weer uit staan hierquote:Op zondag 26 februari 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
Martin kan het niet, van wege zijn "bereik"
Hij "bereikt" helemaal nix.. en denkt veel beter zingend Mirtje nog even "tips" te geven, de sukkelquote:Op zondag 26 februari 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met zijn geschreeuw heeft ie in ieder geval "bereikt" dat de streams weer uit staan hier
Dat warrige gewauwel van Babs is evengoed niet om aan te gluren.
Ze heeft het mooi een draai kunnen gevenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze nirt zien dat Esther dit heeft gedaan uit rancune tegen GJ. En daarvoor bedeltjes uit deelde om voor haar stemmen te winnen.Als het JW 's plan was geweest had ze dit nooit gedaan.
Bovendien zegt haar zoon in een interview in de krant dat zijn moeder heel.lief is maar ook keihard kan zijn als ze het spel moet spelen.
DIe laatste ontwijk ik steeds meer, ik vind het echt een naar mensquote:Op zondag 26 februari 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met zijn geschreeuw heeft ie in ieder geval "bereikt" dat de streams weer uit staan hier
Dat warrige gewauwel van Babs is evengoed niet om aan te gluren.
Volgens mij deelt hij het met JWquote:Op zondag 26 februari 2023 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Sjeffie is er achter, en deelt het nieuws met GJ en Erik... dat het programma een jaar duurt
Ja, zelf een paar lesjes van Alicia gehad en denkt meteen dat ie Pavarotti is ofzoquote:Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij "bereikt" helemaal nix.. en denkt veel beter zingend Mirtje nog even "tips" te geven, de sukkel
Oja.. die GertJanWillem verwarring elke keer... ik nog 6 maandenquote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deelt hij het met JWen Erik
Ik heb zo het vermoeden dat er veel zijn die dit echt wel door hebben, maar er verder niets mee kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze nirt zien dat Esther dit heeft gedaan uit rancune tegen GJ. En daarvoor bedeltjes uit deelde om voor haar stemmen te winnen.Als het JW 's plan was geweest had ze dit nooit gedaan.
Bovendien zegt haar zoon in een interview in de krant dat zijn moeder heel.lief is maar ook keihard kan zijn als ze het spel moet spelen.
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oja.. die GertJanWillem verwarring elke keer... ik nog 6 maanden
En hij ergert zich meestal maakt het hem niet uit maar hij ergert zich aan het feit dat dat klimrek waar geen hond wat mee door er door gekomen is maar een biljart die ze willen nietquote:Op zondag 26 februari 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
JW vindt het weer goed
Gaat over de uitgaven
Ik had de afgelopen weel al een eliminatie verwacht, ik keek zaterdag hoopvol naar de lijst deelnemers.. en, nixquote:Op zondag 26 februari 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Ben wel benieuwd of ze het nog een half jaar volhouden.
Moraima en Janet samen aan het schilderen
Het is weer een rustig dag je in de loods, we kwabelen weer richting avond zonder dat er iet noemenswaardigs gebeurd is
Is ook krom dat zij met zo'n goedkoop dingetje moeten doen, die maar niet binnen komt ook nog.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij ergert zich meestal maakt het hem niet uit maar hij ergert zich aan het feit dat dat klimrek waar geen hond wat mee door er door gekomen is maar een biljart die ze willen niet
Dat of in 1x een hele kwak eruit.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen weel al een eliminatie verwacht, ik keek zaterdag hoopvol naar de lijst deelnemers.. en, nix![]()
Febo verwacht zeker nog meer weglopers
Ik vermoed morgen was ook wat Marciano gisteren zeiquote:Op zondag 26 februari 2023 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen weel al een eliminatie verwacht, ik keek zaterdag hoopvol naar de lijst deelnemers.. en, nix![]()
Febo verwacht zeker nog meer weglopers
Een Grote WegloopActie, dat is ook leukquote:Op zondag 26 februari 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat of in 1x een hele kwak eruit.
Scheelt ook weer een hoop denk en doe werk
Door dat weglopen zien wij weinig eliminaties denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Grote WegloopActie, dat is ook leuk
Oja, dat zou wel heel leuk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Grote WegloopActie, dat is ook leuk
Als ie niet komt gaat er ook geen geld van de prijzen pot. En waar moet dat ding staan in hemelsnaam ik bedoel je kunt hem niet opklappen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is ook krom dat zij met zo'n goedkoop dingetje moeten doen, die maar niet binnen komt ook nog.
IK hou het op 3, het gemiddelde aantal wat in eindstrijden van BB's voorkomtquote:Op zondag 26 februari 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door dat weglopen zien wij weinig eliminaties denk ik.
Ik weet niet hoeveel ze er voor de finale in willen houden eigenlijk.
Das waar.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ie niet komt gaat er ook geen geld van de prijzen pot. En waar moet dat ding staan in hemelsnaam ik bedoel je kunt hem niet opklappen ofzo.
Als het aan JW had gelegen keken nu een ½ jaar naar een stelletje bank en stoel bezetters.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
JW denkt dat ze het er wel over eens zijn om niet onder de 9 ton te komen.
Ik denk JW dat het programma daar anders over denkt
Dat had idd rete saai geweest, en de nekslag voor het programmaquote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het aan JW had gelegen keken nu een ½ jaar naar een stelletje bank en stoel bezetters.
Ik vraag mij af hoe hij geweest was zonder Estherquote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het aan JW had gelegen keken nu een ½ jaar naar een stelletje bank en stoel bezetters.
Ik mik toch op een stuk leukerquote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij geweest was zonder Esther
Nog steeds op een stoel, maar dan zwijgzaam.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?quote:
Dan was of Eunice of Babbet zijn slootje geworden.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook was hij misschien meer met de mannen opgetrokkenquote:
Dat zou passen in het verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook was hij misschien meer met de mannen opgetrokken
Die zijn veel actiever, die houdt je niet vast op de bank.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was of Eunice of Babbet zijn slootje geworden.
quote:
Wendy bedoelde daar het eliminatiespel tussen Leila en Eunice mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat geen standaard uitspraak om een ongeloofwaardig statement te killen.. als Je Tante op een houtvlot?
Dat Jeff en Isaak er zijn voor het spelquote:Op zondag 26 februari 2023 14:54 schreef Ebinas het volgende:
op 2 Wendy en Bep.
Geen idee nog over wie het gaat
Maar bep fluistert af en toe
Oh jemig even terug in de tijd. Leila had ik niet meer bedachtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
[..]
Wendy bedoelde daar het eliminatiespel tussen Leila en Eunice mee.
Ah jij zit/zat in de lurk.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Jeff en Isaak er zijn voor het spel
Hoe durven ze
De grootste spelshow van je leven
En je bent er voor het spel
Een soortquote:Op zondag 26 februari 2023 15:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou passen in het verhaal.
Door al die bijnamen daar was ik er gelijk een inwoner bij aan het zoeken.
Druk in de tuin en ja stream aanquote:Op zondag 26 februari 2023 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah jij zit/zat in de lurk.
Tx voor de aanvulling.
Ze hebben wel een leuk gesprek zo.
Alleen als bep "stiekem" praat kan ik haar nooit zo goed volgen ook
Leila las ik net.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een soort
Ja je tante en marokko gezegde
Bedoelende
Alsof dat ooit gaat gebeuren /ongeloofwaardig
Nee, niet Leila maar het spel zelf.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leila las ik net.
Maar het maakt ook niet uit. Kan allebei
Heerlijk weer voor in de tuin.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk in de tuin en ja stream aan![]()
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig wasquote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leila las ik net.
Maar het maakt ook niet uit. Kan allebei
Uhmmmmm ik denk dat ik maar even ga staren naar het scherm.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, niet Leila maar het spel zelf.
Ja ja ja ja.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
Ik wil nu ook weten....quote:Op zondag 26 februari 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de exit van Leila raar/ongeloofwaardig was
Gekkiequote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja ja.
Ik duik maar even in de lurk.
Anders moeten jullie nog komen met potlood en papier om het uit te tekenen
quote:Op zondag 26 februari 2023 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkie
Lekker blijven cossen
Ik ga nog even verder junken![]()