3 keer zoveel als jurypuntenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
Hoeveel televotepunten zijn er te verdelen?
Veel in elk gevalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
Hoeveel televotepunten zijn er te verdelen?
Dient zijn prioriteiten maar op orde te krijgen inderdaad. Landsbelang dit dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Käärijä heeft een concert staan op die datum maar dat verplaatst ie dan maar.
Ik voel dat het goedkomtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nog 1 keer, Kaarija schiet er alleen maar verder vandoor in de YouTube views
(Ik probeer haar wel via DM te overtuigen dat ze het niet moet doen)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owjee @:Strani, wat moeten we hiermee?
Ieder krijgt zijn portiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik had meer verwacht voor de Portion Boys.
Small Portion Of The Public Vote Boysquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik had meer verwacht voor de Portion Boys.
Weet je wat erg is? Ik heb dus eind vorig jaar zelf bijna een jumpsuit gekocht. Met glitters en alles, maar het was allemaal net niet in mijn maatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ik probeer haar wel via DM te overtuigen dat ze het niet moet doen)
hier nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:01 schreef Sableheart het volgende:
gaat bij anderen de geoblock er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |