quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken Cee, wat er ook gebeurt, morgen word je gewoon weer wakker in het prachtige Tilburg
Daar dachten we op dit forum wel anders overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, zelfs bij S!ster geloof ik wel dat ze dat oprecht de beste vonden.
Ja, wij hadden allemaal het schuim op de bek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar dachten we op dit forum wel anders over
quote:
Ik was nog niet op het forum maar ik vond het oprecht zonde dat dit niet had gewonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar dachten we op dit forum wel anders over
Hij mocht alleen zelf niet stemmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Keira is idd een wiwibloggs nummer
Even voor de duidelijkheid, hij presenteert het alleen. Wiwi William heeft niet gestemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Keira is idd een wiwibloggs nummer
Germaniaquote:
Ach het is maar 25%.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef Greys het volgende:
Nou dat bedoel ik dus met m'n angst voor buitenlandse jury's.
Ja oke. Maar alsnog.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, hij presenteert het alleen. Wiwi William heeft niet gestemd.
Dat zo'n oude post over een ander land nog eens van toepassing zou zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:54 schreef Em31 het volgende:
Zag deze van de week op Twitter, benieuwd of het weer van toepassing is
Gewoon precies deze jury aanhoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef usagi414 het volgende:
Als Duitsland nu ook de juiste keuze maakt in hun eigen finale
Goed zo!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb het onder controle.
TT kan aanblijvenquote:
Nu word ik pas echt bangquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb het onder controle.
Ik meende van niet nee.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij hadden allemaal het schuim op de bek.
Vanaf die post en verder. Zelfs ato zag het lied niet hoger eindigen dan 16equote:
Nee, ook geen Balkan trouwens. Alleen Oekraïne in die regio.quote:
Denk wel meer een jury nummer dan televote nummerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef Cirilico het volgende:
Lxandra was de allerminste van de avond, wat vindt iedereen leuk aan dr?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, we willen voorkomen dat we op Robin gaan stemmen (want dat zou echt iets voor ons zijn).
Echt juryliedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef Cirilico het volgende:
Pity-votes omdat haar kapper gehandicapt is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef Cirilico het volgende:
Ah, gevonden. Jude York, die jongen die vorig jaar meedeed aan de nationale voorronde en een shirt van zijn overleden oma droeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wie is die jongen uit Australië?
Hij is er in elk geval vandaag bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik was er van overtuigd dat Timur in Liverpool ging presenteren
Het is zo'n schat en hij is zo tof maar z'n Engels is ben ik bang net niet goed genoeg ook voor op het podium.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik was er van overtuigd dat Timur in Liverpool ging presenteren
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Pity-votes omdat haar kapper gehandicapt is.
Vinzzentquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
Nouja, wie anders kan de televote zo kapen?
Hopelijk snappen de Finnen zelf het wel dit keer wie de meeste kans maakt.quote:
Random mensen met random meningquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef molloot200 het volgende:
Waarom liggen die jury’s zo uit elkaar joh
Uitstekend tekenquote:
Het is een internationale jury dus de afstanden zijn groter.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef molloot200 het volgende:
Waarom liggen die jury’s zo uit elkaar joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |