quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim met commentaar op de FEBO over het gebeuren van vanochtend,
en dat zij eisen gaat stellen, de soundlock was net te laat .....
[ afbeelding ]
Kim vindt het niet kunnen - 25 februari 2023.Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zet aan het einde van de dag of de volgende dag de fragmenten ook
in het filmpjes topic, dus je kunt ze zonder moeite altijd terugvinden .....![]()
Blij dat de meesten het wel waarderen, graag gedaan ...
Dat zijn wel uitspraken hoor!
Dat "pik" heeft ze van Jeffrey overgenomen. Tokkietaal!Het komt goed.... En anders maar niet.
Ja, dat is wat ze zei... denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??
quote:Rooie oortjes (Frans: Blagues Coquines) is een Belgische serie erotische stripverhalen die door verschillende tekenaars getekend wordt, waaronder Dany.
Het eerste verhaal werd in 1990 gepubliceerd.
nou nee niet helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze zei... denk dat het wel mee zal vallen.
Jeff en KimD liggen in bed = neukenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik heb straks echt je droomsap nodig.....
JW : Nou ... dan neem je toch wat...
kim en jef zijn ook 2 tokkiesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??
Dat "pik" heeft ze van Jeffrey overgenomen. Tokkietaal!
Ja, maar ik moet het eerst zien danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee niet helemaal
ze zei
stel ik heb een plannetje tegen kenzi
en ze komen aan het hek schreeuwen
"Kim heeft een plan tegen Kenzi en moet er uit"
dan zeg ik geef me 20000 en ik ga
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het eerst zien dan
maandagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissen
Mora staat meteen vooraanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
1 rode knop in de loods
en op het scherm een bedrag dat oploopt
wie drukt wanneer
bedrag komt natuurlijk uit de prijzenpot
En die 20K gaat dan van de Prijzenpot af uiteraard!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissen
er zijn er echt wel meer die gaan voor een bepaald bedragquote:
Dat is een leuke twist.. oplopend met ¤100 per uurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
1 rode knop in de loods
en op het scherm een bedrag dat oploopt
wie drukt wanneer
bedrag komt natuurlijk uit de prijzenpot
En Bern gaat hoe langer hoe harder huilen...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:00 schreef Harry het volgende:
[..]
En die 20K gaat dan van de Prijzenpot af uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |