Vergeet niet dat er over de 200.000 tv kijkers zijn die ook kunnen stemmen he, niet iedereen streamtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef tassie127 het volgende:
Ik ga niet meer stemmen hoor. Dit kan toch niet. Denken ze dat we dom zijn ofzo en de polls niet zien. Koek koek
Heb het in andere RLSsen vaak meegemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet hoor Dot. Het klopt juist bijna altijd met de grote polls. Dit is echt een uitzondering.
Nee Chiara gaat vrijwillig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit rob nog daar?
ik dacht hij is al weg
Welnee die heeft geregeld dat hij zijn vergoeding krijgt en is weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Zal die dat flikken, die natte handdoek!![]()
[ twitter ]
Het was altijd al een illusie dat we iets te zeggen hadden hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef ben34567 het volgende:
Mijn kijkplezier neemt hier na vanavond wel een hele flinke duik. Eerst de PON van Mich wegnemen en dan de meest obvious stemmenmanipulatie ooit. No way dat Lindsey wint van Ali en Charlotte; alle polls hadden haar als laatste. Er mag na exit Rob nog geen Nederlander weg en dat is wel duidelijk.
wil je ander TT? jij was laatste , maar duurde langquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; nog geen koffer
iemand ; wist je dat
Rob ; ja natuurlijk heb ik allemaal geregeld
En lang niet iedereen vult polls inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er over de 200.000 tv kijkers zijn die ook kunnen stemmen he, niet iedereen streamt
[..]
Heb het in andere RLSsen vaak meegemaakt
dingdingdingdingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Hunter het volgende:
Er moet per se een belg uit volgende week
ja dat za het wel zijn want anders was Jason de enige overgebleven NLerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Hunter het volgende:
Er moet per se een belg uit volgende week
Ik geloof het ook niet echt dat ze meer fans/grotere achterban heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef ben34567 het volgende:
Mijn kijkplezier neemt hier na vanavond wel een hele flinke duik. Eerst de PON van Mich wegnemen en dan de meest obvious stemmenmanipulatie ooit. No way dat Lindsey wint van Ali en Charlotte; alle polls hadden haar als laatste. Er mag na exit Rob nog geen Nederlander weg en dat is wel duidelijk.
hou toch op gastquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee Chiara gaat vrijwillig.
Dat zou serieus een briljante zet zijn. Maar hij moet gewoon weg. Hij is op sterven na dood. Maar seriously... heeft iemand gezien dat ie zijn koffer inpakte?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
Zal die dat flikken, die natte handdoek!![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |