Doe je dan ook zo met je tongetje?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ga ik ook vaak naar de supermarkt hoor.
Die dansers maken het optreden voor mijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
De flamingo dansers zijn even wennen maar dit zou wel lekker zijn in Liverpool
Ze deden de Cha Cha Chaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
De flamingo dansers zijn even wennen maar dit zou wel lekker zijn in Liverpool
Tebbie gedaan?quote:
Ik vond het allemaal verassend goed passen juist, maar snap t wel jaquote:
En het allerleukste is, bijna iedereen vindt dit leuk zo blijkt. De slay queen stans en de rockers en de trolls en gewoon iedereen zoals een tweet al zei.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:36 schreef Nexum het volgende:
Oh ja ik snap wel waarom mensen dit zo goed vinden. Tis heel onderscheidend, je kan het makkelijk meezingen, tis opzwepend. Ik zie mensen al hier los op gaan in Liverpool
Ja, dit lijkt ook niet op iemand anders. Je krijgt misschien Hatari vibes, maar dit is heel andersquote:
Ik vind de clip ook leuker. Hoe hij begon was erg sterk vond ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Prima optreden, de clip vind ik misschien een leukere act.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Verdomme ik begreep het maar niet
Vind het inderdaad niet het typische nummer dat jij leuk vindtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En het allerleukste is, bijna iedereen vindt dit leuk zo blijkt. De slay queen stans en de rockers en de trolls en gewoon iedereen zoals een tweet al zei.Käärijä brengt alle fans samen.
Ja sorry.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iets minder uitbundig kan ook wel.
Ik denk dat het Liverpool podium anders wel héél groot zou zijn voor hem alleen. Dit is A BIT MUCH en het past vind ik. Het lied is ook a bit much en hij zelf ook en ik hóu er van.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind de clip ook leuker. Hoe hij begon was erg sterk vond ik.
Ik heb wat mixed feelings over de dansers
Ik weet niet of ik het ook aanzetten op Spotify bijv maar ik vind het live erg leuk overkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En het allerleukste is, bijna iedereen vindt dit leuk zo blijkt. De slay queen stans en de rockers en de trolls en gewoon iedereen zoals een tweet al zei.Käärijä brengt alle fans samen.
Echt he? Is een goed beeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Cirilico het volgende:
Geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben geen fan van de fluorescerende roze ballroompakjes, maar ze contrasteren wel mooi met zijn groen.
Nee, het zakt een klein beetje in naar het einde. Dat is het enige minpuntje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Lamballert het volgende:
ik vind het metal gedeelte het leukste, maarja ben misschien beetje biased
Dat is ook zeker waar. En drie minuten lang maniakale blikken in de camera is ook een beetje too much.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het Liverpool podium anders wel héél groot zou zijn voor hem alleen. Dit is A BIT MUCH en het past vind ik.
Die moet na de gene die nu zingt, dus over 4 minuten ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
De volgende vind ik ook leuk.
Loreen komt ook elk moment denk ik?
Ik vind het tweede deel het leukst en dat is zó tof aan dit vind ik. Iedereen vindt er wel iets leuks aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Lamballert het volgende:
ik vind het metal gedeelte het leukste, maarja ben misschien beetje biased
Er staat nog een man heel zwoel de camera in te zingen, dus nog heel even geduld volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
De volgende vind ik ook leuk.
Loreen komt ook elk moment denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |