Als Cha Cha Cha niet wint neem ik voor een dag een Ed Sheeran UI.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:18 schreef Nexum het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er iets compleet anders wint dan deze of Cha Cha
Dat weet ik even niet. Onze Hind was ooit wel in een blauwe jurk voor een blauwe achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut!
We hadden ergens anders laatst toch ook zo'n setting met de achtergrondzangers/dansers in soortgelijke kleuren? Was dat San Remo of Spanje?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef Greys het volgende:
Als Cha Cha niet wint tief ik iets door een bushokje.
(in gedachten)
Hmmmmquote:Ruim 500 bushaltes verdwenen in 5 jaar tijd: ‘Risico op vervoersarmoede’
Het is je misschien wel opgevallen in je eigen buurt: veel bushaltes komen te vervallen. In de afgelopen vijf jaar verdwenen er maar liefst 527
Ik heb een finse bron. Dat vinden ze daar in finland ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje Benjamin Ingrosso-vibes krijg ik er van
Shit, ik vond zijn nummer destijds wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt de finse Benjamin Ingrosso gemist.
Spreekt Krista eigenlijk een beetje Nederlands?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef Fascination het volgende:
Oh onze CDP geeft commentaar op OutTV
Mijn vaders kant van de familie is ook zo bleek en blondquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:23 schreef Strani het volgende:
Deze band heeft leden die niet zouden misstaan als white walkers.
Wel handig voor cosplayquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn vaders kant van de familie is ook zo bleek en blond
Die schaduwen zijn wel leuk gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Meridiaan het volgende:
Vrij statisch zo, onbegrijpelijk dat ze hier voor kiezen
Ze moeten al die pallets aanslepenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
Natuurlijk extra ander filmpje voor Cha Cha Cha
hiernaquote:
Beleef het geheel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:27 schreef Strani het volgende:
Nou, ik ben heel benieuwd waarom jullie allemaal zo nerveus zijn.
Gezien zijn muziek zou het niet raar zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vraag mij al weken af of deze gast fan is van Rammstein gezien zijn tattoo
Nee zeker niet. Hij zal ook Electric Callboy wel kennenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gezien zijn muziek zou het niet raar zijn
1.60 m ongeveerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef NailQueen het volgende:
Zag ik nou dat hij niet zo groot is? Eindelijk een kandidaat met dezelfde lengte als ik
idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |