Dit gaat Cambuur wel verliezen.quote:
Dat moet het wel zijn!quote:
Heracles degradeerde vorig jaar met 34 punten!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
RKC heeft handhaving in februari binnen, knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt dacht ik niet uit bij een aanval.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof ie voordeel had bij die handsbal
Nee, dat zal wel. Maar als ie hem niet aangeraakt had was die bal zo richting doel gerold.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat maakt dacht ik niet uit bij een aanval.
Boem 2-0
[ afbeelding ]
Mag Kudus dan meedoen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Cambuur moeten ze ook eens gaan trainen op buitenspel.
Tja 4-1 is ook niet echt een kleine nederlaag. Loopt gewoon voor geen meter daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Heerenveen heeft deze wedstrijd echt onnodig weggegeven
Wordt aan het eind van de rit een kleurloze 11e of 12e plaats als ze zo doorgaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja 4-1 is ook niet echt een kleine nederlaag. Loopt gewoon voor geen meter daar.
hij staat daar als Feyenoorder, niet als analistquote:Op zondag 26 februari 2023 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Been is wel de analist met de meest opzichtige voorliefde voor een bepaalde club he
Komt hij ook gewoon voor uit en maakt er geen geheim van.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Been is wel de analist met de meest opzichtige voorliefde voor een bepaalde club he
als je hem hoort praten is het toch bijzonder dat hij hoofdcoach van feyenoord is gewordenquote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Komt hij ook gewoon voor uit en maakt er geen geheim van.
Zitten er ook een aantal die proberen neutraal te zijn maar dat absoluut niet zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2023 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je hem hoort praten is het toch bijzonder dat hij hoofdcoach van feyenoord is geworden
Erg boosquote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kampioen met goals die gecancelled worden door buitenspel laatste maanden.
Erg raar dat ze doelpunten afkeuren die overduidelijk buitenspel zijn inderdaad!quote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord kampioen met goals die gecancelled worden door buitenspel laatste maanden.
Wat bezielt zo'n grensrechter ook met een vlag eh?quote:Op zondag 26 februari 2023 12:24 schreef RipCity het volgende:
Joh ga er serieus op inquote:Op zondag 26 februari 2023 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg raar dat ze doelpunten afkeuren die overduidelijk buitenspel zijn inderdaad!
Dan heb je ook nog Gullit Boskamp en van Hanegem. En maar zeiken over de Ajax voorkeuren.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me sterk maar hup @yatsquote:Op zondag 26 februari 2023 14:17 schreef RvLaak het volgende:
Nah, nu hopen dat Vitesse een brug te ver is voor ajax
Nou ja, ligt er aan waar van The Voice je hem aan linkt...quote:Op zondag 26 februari 2023 14:29 schreef tompsv18 het volgende:
The Voice Leo Driessen? The Horror bedoelen ze neem ik aan
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou ja, ligt er aan waar van The Voice je hem aan linkt...
Dat zijn kampioensnummers, na de wedstrijd tegen Feyenoord in de Arena, zal Ajax weer eerste staan.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GOUDEN RUGNUMMERS OP JE SHIRT ZETTEN
SCHAAM JE KAPOET 020
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn kampioensnummers, na de wedstrijd tegen Feyenoord in de Arena, zal Ajax weer eerste staan.
Ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand hier vrolijk van wordt.quote:
het is wachten totdat klaassen weer oververhit gaat doenquote:
De huidige selectie van ajax staat idd niet bekend om hun rustige dispositie jegens anderen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is wachten totdat klaassen weer oververhit gaat doen
mee eensquote:
Wat had je dan verwacht?quote:
quote:
1-0 Van Ginkelquote:
Van mij niet hoorquote:
quote:
Ziedendquote:Op zondag 26 februari 2023 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
evht ongelofelijk dit
dit is meters buitenspel blindde paard
gewoon knjb
bij psv en feyenoord was dit afgekeurd
Hahaquote:Op zondag 26 februari 2023 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
evht ongelofelijk dit
dit is meters buitenspel blindde paard
gewoon knjb
bij psv en feyenoord was dit afgekeurd
Hij kopt hem toch ook gewoon bewust?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap oprecht niet goed waarom het hier geen buitenspel was en een paar weken terug bij die goal van Gimenez tegen Utrecht dan wel, was dit dan bewust de bal spelen van Isimat ofzo?
Verschrikkelijk ja, alsof er totaal niet op getraind wordtquote:
Is dat niet gewoon een kaart? Lijkt mij irrelevant of je de tegenstander raakt, of niet, bij dat soort smerige actiesquote:
echt fucking slechtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef De_Kraam het volgende:
Hitler heeft de wedstrijd weer niet onder controle.
Dat kon je bij die goal van Gimenez ook zeggen, alleen raakt die gast van Utrecht de bal volledig verkeerd waardoor hij bij Gimenez kwam. In principe kan je dat hier ook toepassen. Voor dit soort gevallen mogen er wel duidelijkere regels komen eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij kopt hem toch ook gewoon bewust?
Water is nat, Immers mist een kans.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:13 schreef De_Kraam het volgende:
Hitler heeft de wedstrijd weer niet onder controle.
Ze moeten die gast een keer de buitenspelregels uitleggen. Dit gaat echt nergens meer over.quote:
ff testen: bergwijn scoort echt nooitquote:
die hoeken in het stadion zijn lelijk hequote:Op zondag 26 februari 2023 15:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
lelijke club ook dus dat past wel bij elkaar.
Persoonlijke vete met hem ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2023 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
doelpunt gemist
kut commntator klinkt gelijk blij
Hallo @GGMM , leuk dat je er ook bent!quote:
leuke feestjes daar gehad maar dat is het dan ook wel. Ongeschikt als voetbalstadionquote:Op zondag 26 februari 2023 15:54 schreef Paul het volgende:
[..]
die hoeken in het stadion zijn lelijk he
Hallo maatquote:Op zondag 26 februari 2023 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hallo @:GGMM , leuk dat je er ook bent!
Het team is volledig los zand. Lijkt weinig chemie onderling.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Die afstemming van die voorste 3 bij Ajax is echt hopeloos. Kudus en Bergwijn lopen alleen maar voor eigen succes te ballen... alleen Tadic schiet echt nooit zelf
En Ajax heeft het daar aardig lastig tegen, ik zie Feyenoord dan ook kampioen worden dit seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Wat is dat Vitesse een verschrikking zeg.
Zal wel spannend blijven nog een tijdje, ondanks dat Ajax ook een verschrikking is.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Ajax heeft het daar aardig lastig tegen, ik zie Feyenoord dan ook kampioen worden dit seizoen.
Ik vind Feyenoord nu beter spelen dan Ajax en Ajax heeft aan het einde van de competitie nog een lastig programma, ik denk dat het dan beslist gaat worden.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal wel spannend blijven nog een tijdje, ondanks dat Ajax ook een verschrikking is.
Dat weet ik wel zeker, Tadic is totaal niet iemand die zoiets zou doen om tijd te rekken.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
Oei, pijn bij Tadic
Dat moet ernstig zijn, anders gaat Tadic niet liggen
Sowieso een beetje vreemd om nog meer extra tijd bij te tellen. Vitesse neemt zelf het risico dat iemand geblesseerd raakt als je zo bruut inkomt.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel grappig zijn als hij precies na 4 minuten affluit.
lolquote:Op zondag 26 februari 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso een beetje vreemd om nog meer extra tijd bij te tellen. Vitesse neemt zelf het risico dat iemand geblesseerd raakt als je zo bruut inkomt.
Waarom moet Ajax daarvoor boeten?
Madquote:Op zondag 26 februari 2023 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat Vitesse zo ranzig slecht is want hier viel wel wat meer uit te halen.
Ik ben bang dat ze gaan verliezen, in uitwedstrijden is het meestal niet veel.quote:
Sow, jou heb ik lang niet gezienquote:
Oh ja, waar kan ik die zien? Of kan ik die niet zien?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
O ja, straks (om 17.30) kan Ten Hag zijn eerste prijs pakken, de League Cup finale begint dan tegen Newcastle.
Viaplayquote:Op zondag 26 februari 2023 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, waar kan ik die zien? Of kan ik die niet zien?
Viaplay zendt het uit.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, waar kan ik die zien? Of kan ik die niet zien?
Offtopic.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Verder was de wedstrijd FC Den Bosch - ADO vanmiddag met zo vermakelijk
Nee, dat is dus niet waarquote:
KKdivisie, dit is de eredivisie.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet waar
Want ik heb het over de wedstrijd in Eindhoven. Dus alles behalve offtopic
quote:
t_Dquote:Op zondag 26 februari 2023 16:57 schreef [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2672858/1/301#p208156400]zondag 26 februari 2023 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
oUrden[/url] het volgende:[/b]quote:
Drizzt is weer duidelijk, het is op het moment 2-1.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
t_D
[..]
oUrden[/url] het volgende:[/b]
Meh.
Ik had het toch over PSV of niet?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
KKdivisie, dit is de eredivisie.
Union Berlinquote:Op maandag 27 februari 2023 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar speelt Manhoef komend jaar?
Lijkt me wel duur. Maar die gaat niet nog een jaar bij Vitesse spelen lijkt me.quote:
Nee die gaat Vitesse wel verlaten ja. Maar zolang AZ hem niet oppikt zie ik hem eigenlijk niet in NL blijven. Dan zal het wel Bundesliga of La Liga worden denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel duur. Maar die gaat niet nog een jaar bij Vitesse spelen lijkt me.
Wel een speler die ruimte voor zich nodig heeft. Weet niet of hij bijvoorbeeld goed uit de verf komt bij Ajax, PSV of Feyenoord.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar speelt Manhoef komend jaar?
Ik denk ook dat hij er beter aan doet om gewoon lekker naar Duitsland te gaan ja. Of Spanje eventueel.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een speler die ruimte voor zich nodig heeft. Weet niet of hij bijvoorbeeld goed uit de verf komt bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Onderhand begint het wel uitgekauwd te worden, ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Jaaaa tijd voor dezelfde discussie nog een keer!
OneLove! Maar niet als het even niet uit komt, nee dan niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Jaaaa tijd voor dezelfde discussie nog een keer!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Paul het volgende:
Als utrecht vanavond verliest kom ik nooit meer op fok
Ze kunnen echt niks daar h่.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |