SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Wat is er allemaal loos dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik moest weer even achter wat neo Nederlanders aan.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik moest weer even achter wat neo Nederlanders aan.
Ze bellen hier steeds bij buren of bij mij aan, en proberen binnen te komen.quote:
Ja hoor. Ben er rustig achteraan gelopen.quote:
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
He, wat vervelend Melting. Hopelijk laten ze jullie nu met rust.
Knap vervelendquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.
Niet dat die iets doen, maar ja.....
Wat een ellende. In de flat waar ik ooit woonde had je altijd weer van die bewoners die gewoon de centrale deur opendeden of als ze zelf naar binnen gingen voor onbekenden openhielden. Regelmatig wat vage types weggejaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.
Niet dat die iets doen, maar ja.....
Ja mooie scene is datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit nummer heb ik echt herontdekt door de film over Elton John.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor Melting een raket mannetje, gewoon naar beneden gooien…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor Melting een raket mannetje, gewoon naar beneden gooien…
[ afbeelding ]
Ik wacht met spanning en vol verwachting jouw eerstvolgende draaibeurt hier af…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hmm, zo’n microfoon moet je wel dicht zetten als er muziek draait
Ik kan ook alleen bekende platen draaien. Maar dat is juist niet mijn insteek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk Melting, zo werkt dat met het draaien van het origineel
Hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen bekende platen draaien. Maar dat is juist niet mijn insteek.
Daarbij gaat het er bij mij om dat de covers ook in de Top 40 moeten hebben gestaan.
Soms stonden covers juist wel in de top 40, en het origineel niet.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amanda Lear voordat ze Amanda werd…
Dan was het hier daarstraks Mac Arthur Park.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Mac Arthur's Park is Melting in the dark
Wel eerder opgenomen, behalve op zaterdagavond, dan gaat ‘ie livequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Melting in the dark is de titel van het nog te ontwikkelen Radio 49-avondprogramma, dagelijks om 23:00 uur.
Buiten is het 6 graden, binnen zit Melting in the dark.
Jij weet het het beste lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:10 schreef Melting het volgende:
Melting in the sun?
Ja..... wat is het nu? In the dark, of in the sun?
Gewoon het raam opengooien dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef Melting het volgende:
Zeg..... als ze hier op de raam kloppen, word ik bang..... 2 hoog!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon het raam opengooien dan.
Dat zou wel raar zijn jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:14 schreef Melting het volgende:
Zeg..... als ze hier op de raam kloppen, word ik bang..... 2 hoog!
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Goh... morgen precies 5 jaar geleden, die uitzending, zie ik. Waar blijft de tijd?
Dat is best lang geleden. Dat vraagt om een reprisequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Goh... morgen precies 5 jaar geleden, die uitzending, zie ik. Waar blijft de tijd?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel is Manhattan Island Serenade van Leon Russellquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
Hoe heet deze Symph? Ik verstond je niet helemaal.
Ja, weet ik. Maar dat mist ook de magie van dit begin.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het origineel is Manhattan Island Serenade van Leon Russell
mij ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
Ja, mooi nummer. Maar die tweestemmige start van Amazing Stroopwafels raakt mij iedere keer weer.
Nu ik deze hoor, zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij ook
Ik hoor de versie van se stroopwafels zoveel liever
Vind deze stem echt veel te hoog.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
Don't leave me this way![]()
![]()
![]()
Over mooi begin gesproken.
fixedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind deze stem echt veel te hoog.
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik dacht even aan Robert Long.quote:
Ik ben blij dat Vout dit niet hoort.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Foute carnavalesque muziek en Melting is meteen in opperste staat van paraatheid
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik dacht even aan Robert Long.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Winamp dacht spontaan laat ik ook eens mee doen
Gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Winamp dacht spontaan laat ik ook eens mee doen
Doe mij die knalroze maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
Koffertjes voor Symph:
[ afbeelding ]
Jij mag zelf de kleur kiezen, Symph.
Dat zijn leuke koffertjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
Koffertjes voor Symph:
[ afbeelding ]
De gele is voor mij!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Melting het volgende:
Koffertjes voor Symph:
[ afbeelding ]
Speciaal voor livelink dan:quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Zo'n koffertje had ik vroeger voor mijn dochter. Met lieveheersbeerstjes erop![]()
Was een kraamcadeautje en ik vond het echt heel schattig.
Ja, diequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor livelink dan:
[ afbeelding ]
Moeten we een stemwijzer voor je maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in de uitzending: ik ben niet zo goed in kiezen
Dat is een ideequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moeten we een stemwijzer voor je maken?
Ik zie nu Doedezemaar die scherpe puntlaarzen heeft aangetrokken en Symphonic die met de benen wijd klaarstaatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Doedezemaar: kun jij Symph ook even een hoog stemmetje bezorgen?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu Doedezemaar die scherpe puntlaarzen heeft aangetrokken en Symphonic die met de benen wijd klaarstaat
Ik denk dat je dan even langs Hans Anders moet, want dat zie je niet goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu Doedezemaar die scherpe puntlaarzen heeft aangetrokken en Symphonic die met de benen wijd klaarstaat
Ik weet het ook niet. Maar Inbev is er blij mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft ineens zin in Hertog Jan-bier
Geen idee hoe dat komt
Ik snap hem welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee hoe dat komt
Welk van 't IJ heb je?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap hem wel![]()
Ik heb nu een IJtje
Je bent wel oud geworden, DJ11.quote:
Heb je het ook in huis?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee hoe dat komt
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het ook in huis?
Ik heb net een kopje thee ingeschonken als een brave, oude vrouw.
Ik heb wel wat flesjes bier in huis, maar al weken niks gedronken hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het ook in huis?
Ben ik dan ook een brave, oude vrouw?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het ook in huis?
In de zomer weer. Dan kan ik echt zin in bier hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je moet af en toe ook wel een lekker biertje voor jezelf in huis halen hè?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat flesjes bier in huis, maar al weken niks gedronken hier.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben ik dan ook een brave, oude vrouw?
Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze brave oude vrouw heeft het beter voor elkaar: ik hoefde de thee niet zelf te zetten
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ben ik dan ook een brave, oude vrouw?
Niets Spaans aan.quote:
En James staat hier ook los van.quote:
Echt wel. Al Martino wist gewoon niet zo waar Napels lag. Het is blue spanish eyes gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets Spaans aan.
[..]
En James staat hier ook los van.
Ja, precies!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt wel. Al Martino wist gewoon niet zo waar Napels lag. Het is blue spanish eyes geworden
Hij blijft met zijn poten van die waterlelies af.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De indische waterlelies is ook van hem
Welkom terug.quote:
Mooie tekst inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
The ocean is a desert with its life underground
And a perfect disguise above
Dat vind ik een van de mooiste zinnen uit een muziektekst. Ik had ook lange tijd perfect disguise als onderschrift onder mijn naam.
Dat wist ik al in aflevering 1 en dat was niet juist…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.
Weet je al wie de mol is?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wist ik al in aflevering 1 en dat was niet juist…
Kennelijk heb ik er weinig kijk op.quote:
Speel jij nog andere instrumenten dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Veelvuldig gespeeld, dit nummer. Op zich wel bijzonder, want er zitten niet of nauwelijks toetsen in.
Pauzenummertje voor jou dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Veelvuldig gespeeld, dit nummer. Op zich wel bijzonder, want er zitten niet of nauwelijks toetsen in.
Op de triangelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Speel jij nog andere instrumenten dan?
Of stond jij er meer bij als klapvee?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik speel gewoon toetsenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Sade - When Am I Gonna Make A Living…
Zelfs bij a capella songs ram je er gewoon wat freestyle deuntjes doorheen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon toetsenDoe ik ook bij Are You Gonna Go My Way van Lenny Kravitz.
Ik dansen? Nee joh...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs bij a capella songs ram je er gewoon wat freestyle deuntjes doorheen?
Of doe je dan een dans act in de zaal met het publiek?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar die live-uitvoering met Led Zeppelin in de zaal ontroert me toch steeds weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef MadMaster het volgende:
De cover van Heart is niet beter, maar minstens even goed…
Dat is ook de versie waar ik op doel…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die live-uitvoering met Led Zeppelin in de zaal ontroert me toch steeds weer.
Een hele fles?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik een fles wijn leegdrinken!
Cheers!
Hup.... aan de slag met je toetsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Lastige fluitpartij wel, ik moest even bijkomen
Geniet er van!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is 1 glas uit en hij moet leeg…
De smeerlap…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik dan maar weer even zeggen dat hij in Harry Potter speelde (dan hebben we dat ook maar weer gehad)
Ik wist het niet. Wie was hij (te lui om te googelen)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik dan maar weer even zeggen dat hij in Harry Potter speelde (dan hebben we dat ook maar weer gehad)
Dat wist ik niet. Ik heb die films dan ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze wel gezien, maar ben nooit zo bekend met wie wie is in het echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb die films dan ook nog nooit gezien.
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
Maar heb inmiddels gegoogeld. Hij was de eerste Perkamentus.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een bijzondere naam en label...
Ik vind de boeken en de films toch wel een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.
Kind heeft van de wijn gesnoept, gok ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat heeft die afbeelding met de wijn te maken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar vind het best leuk
Nacktarsch (blote billen), heeft iets te maken met de bijnaam van het plaatsje Kröv aan de Moesel, waar de wijn vandaan komt…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat heeft die afbeelding met de wijn te maken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar vind het best leuk
Klik: https://www.google.com/se(...)w=1080&bih=695&dpr=2quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Kind heeft van de wijn gesnoept, gok ik.
Toch wel apart hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik: https://www.google.com/se(...)w=1080&bih=695&dpr=2
Allemaal flessen wijn uit die streek…
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Summer In The City - Lovin Spoonful
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Help Is On It's Way - Little River Band
Was het maar zomerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
Lovin' Spoonful - Summer in the City
Zeer hartgrondig met je eens. Hoewel ik dan waarschijnlijk wel klaag dat het te warm isquote:
Maar die heeft niet in de top 40 gestaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar wel weer een cover:
[ afbeelding ]
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die heeft niet in de top 40 gestaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Jeugdsentiment, en toen vond ik dit al vreselijke nepzooi
Welke heb je genomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb - heel toepasselijk - net een blond biertje ingeschonken.
Hans van Hemert.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Nooit begrepen wie het een goed idee vond om haar een plaat te laten maken
Alle oudere mannen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Nooit begrepen wie het een goed idee vond om haar een plaat te laten maken
Heel simpel: Dorsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke heb je genomen?
Ik zit nu aan deze uit de Ardennen:
[ afbeelding ]
Helaas wel ja…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hans van Hemert.
Je hoeft niet te kunnen zingen om succes te hebben als zangeres.
Voorbeelden genoeg…
Zelfs jeugdigen denken tegenwoordig hip te zijn met een getekende Nike swoosh boven je ogen i.p.v. je eigen wenkbrauwen…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
Connie heeft het ook moeilijk gehad met het ouder worden. Zo jammer dat de vrouwen denken dat het helpt om vervolgens je gezicht te verminken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
Connie heeft het ook moeilijk gehad met het ouder worden. Zo jammer dat de vrouwen denken dat het helpt om vervolgens je gezicht te verminken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |