Ik dansen? Nee joh...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs bij a capella songs ram je er gewoon wat freestyle deuntjes doorheen?
Of doe je dan een dans act in de zaal met het publiek?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Speel jij nog andere instrumenten dan?
Of stond jij er meer bij als klapvee?
quote:
Ja, maar die live-uitvoering met Led Zeppelin in de zaal ontroert me toch steeds weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef MadMaster het volgende:
De cover van Heart is niet beter, maar minstens even goed…
Dat is ook de versie waar ik op doel…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die live-uitvoering met Led Zeppelin in de zaal ontroert me toch steeds weer.
Een hele fles?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik een fles wijn leegdrinken!
Cheers!
Hup.... aan de slag met je toetsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Lastige fluitpartij wel, ik moest even bijkomen
Geniet er van!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is 1 glas uit en hij moet leeg…
De smeerlap…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik dan maar weer even zeggen dat hij in Harry Potter speelde (dan hebben we dat ook maar weer gehad)
Ik wist het niet. Wie was hij (te lui om te googelen)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik dan maar weer even zeggen dat hij in Harry Potter speelde (dan hebben we dat ook maar weer gehad)
Dat wist ik niet. Ik heb die films dan ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze wel gezien, maar ben nooit zo bekend met wie wie is in het echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb die films dan ook nog nooit gezien.
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
Maar heb inmiddels gegoogeld. Hij was de eerste Perkamentus.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een bijzondere naam en label...
Ik vind de boeken en de films toch wel een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.
Kind heeft van de wijn gesnoept, gok ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat heeft die afbeelding met de wijn te maken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie/wat een Perkamentus is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar vind het best leuk
Nacktarsch (blote billen), heeft iets te maken met de bijnaam van het plaatsje Kröv aan de Moesel, waar de wijn vandaan komt…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat heeft die afbeelding met de wijn te maken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar vind het best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |