SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Wat is er allemaal loos dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik moest weer even achter wat neo Nederlanders aan.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
Ik moest weer even achter wat neo Nederlanders aan.
Ze bellen hier steeds bij buren of bij mij aan, en proberen binnen te komen.quote:
Ja hoor. Ben er rustig achteraan gelopen.quote:
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
He, wat vervelend Melting. Hopelijk laten ze jullie nu met rust.
Knap vervelendquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.
Niet dat die iets doen, maar ja.....
Wat een ellende. In de flat waar ik ooit woonde had je altijd weer van die bewoners die gewoon de centrale deur opendeden of als ze zelf naar binnen gingen voor onbekenden openhielden. Regelmatig wat vage types weggejaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Politie is in ieder geval gebeld.
Niet dat die iets doen, maar ja.....
Ja mooie scene is datquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit nummer heb ik echt herontdekt door de film over Elton John.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor Melting een raket mannetje, gewoon naar beneden gooien…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor Melting een raket mannetje, gewoon naar beneden gooien…
[ afbeelding ]
Ik wacht met spanning en vol verwachting jouw eerstvolgende draaibeurt hier af…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hmm, zo’n microfoon moet je wel dicht zetten als er muziek draait
Ik kan ook alleen bekende platen draaien. Maar dat is juist niet mijn insteek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk Melting, zo werkt dat met het draaien van het origineel
Hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen bekende platen draaien. Maar dat is juist niet mijn insteek.
Daarbij gaat het er bij mij om dat de covers ook in de Top 40 moeten hebben gestaan.
Soms stonden covers juist wel in de top 40, en het origineel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |