Really? Vast een tof persoon.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, een of andere user van dit forum kwam met dit plaatje op de proppen.
Vond hem wel geinig.
Dat is vrijwel erg zeldzaam. Religie draait om macht.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Een regieleuze is niet altijd een dictator
De Krim moet terug naar Oekrane. Anders blijft er een conflict en kan Oekrane zich niet verder ontwikkelen. En voor de Russen is het beter de marinebasis op te geven omdat die dit jaar binnen bereik van raketten gaat komen, en daardoor onbruikbaar zal worden. En die basis is de reden dat Rusland dat schiereiland wil.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eens.
Vanuit dat oogpunt is het des te dommer om kumbaya "we willen toch geen oorlog?" te blijven roepen.
Wat de Krim betreft weet ik het zo nog niet. Dat is voor mij hetzelfde als Afghanistan laatst. Als het volk er zelf niet voor wil vechten, wie zijn wij dan om in te springen.
Ik vind dat een gigantisch verschil met nu waar de Oekraners enorme wilskracht laten zien om niet over zich heen te laten lopen.
Maar regisseurs zijn wel dictators natuurlijk met hun regieleuzen zoals 'cut!' en 'actie'.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is vrijwel erg zeldzaam. Religie draait om macht.
Jij hebt volgens mij niet helemaal door dat je zelf niets anders doet dan op fok je mening geven he.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:08 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat er mis is met egosme is dat de egosten altijd degenen zijn die de dictators, de oorlogsmisdadigers legitimeren.
Het percentage echte aanhangers van dictators is meestal redelijk klein, 20/30% is al heel wat. Het zijn de lafaards, de ongenteresseerden, de domme massa die de dictator uiteindelijk de macht geven, niet de dictator zelf, niet de fanatieke aanhangers.
Dus ja er is van alles mis met egosme en ongenteresseerd zijn.
maar wel de juiste mening, heel belangrijkquote:Op zondag 26 februari 2023 13:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij niet helemaal door dat je zelf niets anders doet dan op fok je mening geven he.
We vinden het heerlijk te zien dat de Britten het zwaar hebben.quote:
Over max 10 jaar zitten ze terug in de EU, en hebben ze hun GBP ingeruild voor de EU.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We vinden het heerlijk te zien dat de Britten het zwaar hebben.
Toch ben ik enigszins jaloers op die Britten, na een aantal zware jaren, en ze moeten het wel redden, dan zal het heerlijk zijn dat ie als land autonoom alle beslissingen kunt nemen over je defensie, in-export tarieven, algehele beleid qua milieu enz.
Vooral als eiland, kan hun keuze heel goed begrijpen (afgezien van of het de juiste keus is)
Dat denk ik niet, nog 7 zware jaren en dan floreren ze weer.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Over max 10 jaar zitten ze terug in de EU, en hebben ze hun GBP ingeruild voor de EU.
Dat land gaat nu langzaam down the drain, en net als sancties in rus, gaat dat gestaag, en niet in 1 klap.
Die Britten zouden ook graag met jou willen ruilen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We vinden het heerlijk te zien dat de Britten het zwaar hebben.
Toch ben ik enigszins jaloers op die Britten, na een aantal zware jaren, en ze moeten het wel redden, dan zal het heerlijk zijn dat ie als land autonoom alle beslissingen kunt nemen over je defensie, in-export tarieven, algehele beleid qua milieu enz.
Vooral als eiland, kan hun keuze heel goed begrijpen (afgezien van of het de juiste keus is)
Ja dat wil haast iedereen.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Britten zouden ook graag met jou willen ruilen.
Kietel jezelf, een ander doet het niet.quote:
Neveneffect van al die pro Oekrane protesten.quote:
Oh, het is hun schuld?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Neveneffect van al die pro Oekrane protesten.
Nee ! En ik erger me er ook dood aan.quote:
This is true.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Tegenstrijdigheden binnen een bevolking hebben de neiging elkaar te versterken wanneer men deze te sterk uit.
Ik denk dat de Chinezen heel dubbel kijken naar de oorlog. Aan de ene kant zijn ze niet blij met de oorlog omdat het negatieve economische effecten heeft op de wereld economie wat ervoor zorgt dat we back to normal gaan en allemaal heel veel goedkope Chinese goederen consumeren. Aan de andere kant hebben de Chinezen de Russen graag als counter weight tegen de Amerikanen, wat dus impliceert het niet in hun belang is dat ze de Russen laten stikken.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:50 schreef Aloulu het volgende:
De enige kans voor Poetin om verliezen in de zomer te voorkomen is als China hem gaat steunen. Anders gaat zijn frontlinie gewoon flinke klappen krijgen en daarmee zijn imperium verder afbrokkelen. Dus hij kan beter zo snel mogelijk Xi onder vier ogen spreken en zorgen dat ze hem wapens gaan leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |