Ik zag het ook voorbij komen. Gelukkig hebben Engelse nog hun humor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
Ziekenhuis heeft gewoon nog steeds de regel dat je met covid 5 dagen thuis blijft. Dus dan moet je wel testen om het te weten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SQ het volgende:
Het feit dat er nog steeds heel veel mensen zeggen covid te hebben betekent dus wel dat er ook nog heel veel mensen testen, vind dat toch best opvallend. Collega van me zit zelfs thuis terwijl hij op een kuchje na geen klachten had, maar toch ging testen. Ben erg benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.
Maar moet je nog steeds preventief testen dan? En hoe vaak?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziekenhuis heeft gewoon nog steeds de regel dat je met covid 5 dagen thuis blijft. Dus dan moet je wel testen om het te weten.
Hoe weten ze dat dan? Testen is toch voorbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:18 schreef DemonRage het volgende:
Het gedoe eromheen (testen, quarantine, social distancing enzo.) is gelukkig voorbij.
Op dit moment hebben veel van mijn vrienden en mijn ouders het virus te pakken.
Nee, niet preventief. Alleen bij klachten. Dat je collega bij een klein kuchje al test is natuurlijk zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef SQ het volgende:
Maar moet je nog steeds preventief testen dan? En hoe vaak?
Dit geldt toch buiten de ziekenhuizen niet neem ik aan? Of zijn alle huidige covidpatiënten ziekenhuismedewerkers?
Ja dat vind ik dus ook bizar. Dat mensen maar blijven testen. Dat deed je vroeger toch ook niet voor een verkoudheidje of zo. Gewoon niet meer testen. Als je echt ziek bent blijf je thuis in bed en anders ga je gewoon werken of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SQ het volgende:
Het feit dat er nog steeds heel veel mensen zeggen covid te hebben betekent dus wel dat er ook nog heel veel mensen testen, vind dat toch best opvallend. Collega van me zit zelfs thuis terwijl hij op een kuchje na geen klachten had, maar toch ging testen. Ben erg benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.
Oh ja, gelukkig. In een ziekenhuis snap ik ook de voorzichtigheid wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet preventief. Alleen bij klachten. Dat je collega bij een klein kuchje al test is natuurlijk zwaar overdreven.
Je werkt gewoon al met een zwakker deel van de populatiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef SQ het volgende:
Oh ja, gelukkig. In een ziekenhuis snap ik ook de voorzichtigheid wel ja.
Ze hadden nog zelftesten liggen en die sloegen positief uit en vandaar de aanname dat ze het hebben. (en natuurlijk door de klachten)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat dan? Testen is toch voorbij.
Van horen zeggen over de ouders van de vriendin van de buurman. Dat is echt een hele goede, betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Hoorde vanavond dat de ouders van de vriendin van mijn buurman binnen 1 maand zijn overleden door de vaccinaties.
Dat zegt zij althans.
Ja vind ik wel. Ik vertrouw mijn buurmanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van horen zeggen over de ouders van de vriendin van de buurman. Dat is echt een hele goede, betrouwbare bron.
If so is het vast iets dat uitgebreid onderzocht wordt, maar ik denk dat het bullshit is.
En dan zeker alle dode katten naar China sturen voor in de vleesverwerking?? Jaja nu komt de aap uit de mouw. Dit was gewoon China's plan all along.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Hoorde vanavond dat de ouders van de vriendin van mijn buurman binnen 1 maand zijn overleden door de vaccinaties.
Dat zegt zij althans.
Nou, als zij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Dat zegt zij althans.
Waarom zou je over zoiets liegen. Ik zou niet zo ziek zijn om dat zomaar te zeggen. Dus ben best bereid het te geloven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nou, als zij het zegt zal het wel zo zijn.
Dat kan. Ik vind het vooral nogal dom om die conclusie te trekken. En op basis van wat je hier zegt, is er dus geen onderzoek gedaan en is het inderdaad gewoon een hear-say dingetje. Prima hoor, maar dat gaan we verder hier niet als feit gespreken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zou je over zoiets liegen. Ik zou niet zo ziek zijn om dat zomaar te zeggen. Dus ben best bereid het te geloven.
Als je beide ouders van midden 80 ziet overlijden vlak na het vaccineren, zou ik die conclusie ook getrokken hebben.
Ik vind het niet dom, maar geheel in lijn der verwachting. Het getuigt juist van lef en betrokkenheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het vooral nogal dom om die conclusie te trekken. En op basis van wat je hier zegt, is er dus geen onderzoek gedaan en is het inderdaad gewoon een hear-say dingetje. Prima hoor, maar dat gaan we verder hier niet als feit gespreken.
Gecondoleerd. Vaccinatieschade is heftig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Dat zegt zij althans.
Als er werkelijk door de professionals wordt gedacht dat de vaccinatie er iets mee te maken heeft, wordt er echt wel verder onderzoek naar gedaan. Dat is dus kennelijk niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het niet dom, maar geheel in lijn der verwachting. Het getuigt juist van lef en betrokkenheid.
Je maakt er geen taboe van.
Of ze het zeker weet, nee. Maar ik begrijp de verdachtmakingen. Als je ouders beide nog gezond en mobiel zijn, maar gaan in dezelfde maand dood, ga je naar antwoorden zoeken.
Maar goed.. een autopsie uitvoeren op oudere mensen want eerder lijkt op een "natuurlijke" dood, is natuurlijk geen doen hè. Begrijp je denk ik ook wel.
Dus het bewijs gaat met hen mee het graf in.
ik ken die vrouw nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Vaccinatieschade is heftig.
gohquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
maar als ik het benoem, gaan mensen er vanuit dat ik dit soort shit uit mijn duim zuig.
zielig wel
De mate van naïviteit is stuitend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als er werkelijk door de professionals wordt gedacht dat de vaccinatie er iets mee te maken heeft, wordt er echt wel verder onderzoek naar gedaan. Dat is dus kennelijk niet gedaan.
Mensen van 80 kunnen best nog aardig gezond en mobiel zijn, maar ze zijn wel 80. En hoe gezond ze dan daadwerkelijk zijn, weet je natuurlijk niet.
Kortom, wat zij denkt, moet zij weten. Zegt niets zoveel over de feiten en de werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef nostra het volgende:
Ik heb vandaag gefietst en ben niet dood.
Na jaren beperkt contact kun je ook wat gevoeliger zijn voor virusinfecties. Kijk nu naar griep en verkoudheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb 2 vaccinaties gehad van voordat ik doorhad dat vaccinatie schadelijk is en corona niets meer is dan een griepje, gelukkig niet veel last gehad (langetermijneffecten niet meegenomen). In mijn omgeving wel meerdere mensen met vermoedelijke vaccinatieschade.
Een collega van mij was nooit ziek, tot midden 2022, daarna om de haverklap ziek. Een vriend van mij heeft covid-19 gehad na vaccinatie en was daar best wel ziek van. Een andere kennis van mij heeft nog maandenlang hartkloppingen gehad na vaccinatie.
Ik ben dood en heb vandaag niet gefietst.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef nostra het volgende:
Ik heb vandaag gefietst en ben niet dood.
Wat gezellig dat je hier dan weer bent zo uit het hiernamaalsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben dood en heb vandaag niet gefietst.
Postuum posten is helemaal hip.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je hier dan weer bent zo uit het hiernamaals
Nee bedanktquote:Op zondag 5 maart 2023 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Voor mensen die op de hoogte gebracht willen worden van vaccinatieschade gevallen. Zoek op telegram dan even op de kanaal: avv vaccinatieschade.
Hier twee random berichtjes van die telegram-chat van vanmorgen. Ik denk dat het niet echt is wat mensen in deze reeks zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Voor mensen die op de hoogte gebracht willen worden van vaccinatieschade gevallen. Zoek op telegram dan even op de kanaal: avv vaccinatieschade.
quote:Ongevaccineerde vrouwen melden vreselijke pijn en menstruatiekrampen na het slapen met gevaccineerde mannen.
"De Pfizer-documenten tonen aan dat vrouwen eraan worden blootgesteld [de mRNA-prik] door gevaccineerde mannen via seksuele gemeenschap."
Pfizer erkende ook 20 verschillende manieren waarop de prik de menstruatiecyclus van vrouwen in de war stuurde.
@broederbob
quote:Ik heb 1 keer nov 21 een pcr test gedaan bij de GGD, heel veel spijt van maar goed het werd me min of meer opgedrongen. Ik had " Corona". Sinds die PCR test nooit meer normale geur en smaak gehad. Ik weet zeker dat in die pcr test ook rommel zat.
Knettergekquote:Op zondag 5 maart 2023 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Nee liever niet, je schijnt er #Viesik van te worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:02 schreef Viesdik het volgende:
We zijn 2 jaar na de eerste vaccinatie, en iets van 6 maanden na de laatste ronde.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zou je over zoiets liegen. Ik zou niet zo ziek zijn om dat zomaar te zeggen. Dus ben best bereid het te geloven.
Als je beide ouders van midden 80 ziet overlijden vlak na het vaccineren, zou ik die conclusie ook getrokken hebben.
Hoeft ook niet mocht je nu doodgaan aan corona pleur ik je wel bij sorryantivaxxer op de site.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De mate van naïviteit is stuitend.
In de wetenschap draait het om reputatie. En niemand wil gezichtsverlies lijden. Daarom zijn er ook zoveel "wetenschappers" gevaccineerd.
Het is 's-wereld beste massamoordwapen, omdat het bewijsmateriaal mee de oven ingaat.
Wacht jij maar lekker op resultaten van een onderzoek die er mogelijk nooit gaat komen. En als die er komt heb jij je mouw vast al een aantal keer weer opgestroopt.
Een ding weet ik 100% zeker, ik zal nooit aan de gevolgen van het vaccin doodgaan. En daarmee stel ik mijzelf enorm gerust
sommige berichten wel, maar niet alle berichten. Mijn filter werkt prima.quote:
doodgaan aan corona (natuurlijke dood), vind ik minder erg dan een dood door schuld (onnatuurlijke dood)quote:Op zondag 5 maart 2023 12:30 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet mocht je nu doodgaan aan corona pleur ik je wel bij sorryantivaxxer op de site.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)andere-oorzaken-niet
Hier een onderzoek van het rivm over doodgaan door vaccinatie. En er zijn er nog veel meer die allemaal laten zien dat vaccin geen invloed hebben.
Lol dat tweede bericht. Denken dat anosmie door een stok in je neus komt in plaats van door covidquote:Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier twee random berichtjes van die telegram-chat van vanmorgen. Ik denk dat het niet echt is wat mensen in deze reeks zoeken.
[..]
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2023 15:49 schreef jcdragon het volgende:
Flinke toename coronapatiënten in ziekenhuizen, drukker op de ic dan verwacht https://www.nu.nl/coronav(...)ic-dan-verwacht.html
Corona is nog niet klaar met ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |