abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:18:47 #102
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_208218704
Het gedoe eromheen (testen, quarantine, social distancing enzo.) is gelukkig voorbij. *O*

Op dit moment hebben veel van mijn vrienden en mijn ouders het virus te pakken. :{
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:44:30 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_208219013
Het feit dat er nog steeds heel veel mensen zeggen covid te hebben betekent dus wel dat er ook nog heel veel mensen testen, vind dat toch best opvallend. Collega van me zit zelfs thuis terwijl hij op een kuchje na geen klachten had, maar toch ging testen. Ben erg benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.
disclaimer
pi_208219025
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SQ het volgende:
Het feit dat er nog steeds heel veel mensen zeggen covid te hebben betekent dus wel dat er ook nog heel veel mensen testen, vind dat toch best opvallend. Collega van me zit zelfs thuis terwijl hij op een kuchje na geen klachten had, maar toch ging testen. Ben erg benieuwd hoe lang dat nog zo blijft.
Ziekenhuis heeft gewoon nog steeds de regel dat je met covid 5 dagen thuis blijft. Dus dan moet je wel testen om het te weten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:47:43 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_208219055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ziekenhuis heeft gewoon nog steeds de regel dat je met covid 5 dagen thuis blijft. Dus dan moet je wel testen om het te weten.
Maar moet je nog steeds preventief testen dan? En hoe vaak?
Dit geldt toch buiten de ziekenhuizen niet neem ik aan? Of zijn alle huidige covidpatiënten ziekenhuismedewerkers?
disclaimer
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:51:35 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_208219121
Betreffende collega heeft de dag voor hij testte aan het bureau naast mij gewerkt overigens, en ik heb vandaag ook wat meer snot dan gebruikelijk, maar ja, nog steeds niet iets waar ik normaal gesproken voor zou testen of zou denken dat er iets aan de hand was met me.

Ik zei in een andere SC al dat ik wel vind dat het testen mag stoppen... want er zitten nu geregeld collega's ziek op kantoor omdat ze negatief testten op COVID. :') Kennelijk is het dan wel oke om je influenza verder te verspreiden, want tsja, negatieve test.
disclaimer
pi_208219132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:18 schreef DemonRage het volgende:
Het gedoe eromheen (testen, quarantine, social distancing enzo.) is gelukkig voorbij. *O*

Op dit moment hebben veel van mijn vrienden en mijn ouders het virus te pakken. :{
Hoe weten ze dat dan? Testen is toch voorbij.
pi_208219137
Meer dan de helft van mijn collega's loopt ook als een blaffende zeehond rond hier :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208219145
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef SQ het volgende:

Maar moet je nog steeds preventief testen dan? En hoe vaak?
Dit geldt toch buiten de ziekenhuizen niet neem ik aan? Of zijn alle huidige covidpatiënten ziekenhuismedewerkers?
Nee, niet preventief. Alleen bij klachten. Dat je collega bij een klein kuchje al test is natuurlijk zwaar overdreven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208219154
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:44 schreef SQ het volgende:
Ja dat vind ik dus ook bizar. Dat mensen maar blijven testen. Dat deed je vroeger toch ook niet voor een verkoudheidje of zo. Gewoon niet meer testen. Als je echt ziek bent blijf je thuis in bed en anders ga je gewoon werken of wat dan ook.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 14:54:00 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_208219155
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, niet preventief. Alleen bij klachten. Dat je collega bij een klein kuchje al test is natuurlijk zwaar overdreven.
Oh ja, gelukkig. In een ziekenhuis snap ik ook de voorzichtigheid wel ja.
disclaimer
pi_208219177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef SQ het volgende:

Oh ja, gelukkig. In een ziekenhuis snap ik ook de voorzichtigheid wel ja.
Je werkt gewoon al met een zwakker deel van de populatie :Y Ben benieuwd wanneer ze het bij ons aanpassen, het testen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:42:41 #113
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_208219623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hoe weten ze dat dan? Testen is toch voorbij.
Ze hadden nog zelftesten liggen en die sloegen positief uit en vandaar de aanname dat ze het hebben. (en natuurlijk door de klachten)
pi_208219701
Sowieso, er gaan op dit moment ook een nare griep en verkoudheden rond. Mijn man laatst ook, zo beroerd en ziek als wat. Maar toch vaak reactie: "gelukkig geen corona".
Alsof de griep een pretje is :{
pi_208228893
Hoorde vanavond dat de ouders van de vriendin van mijn buurman binnen 1 maand zijn overleden door de vaccinaties.
Dat zegt zij althans.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 23:55:30 #116
5428 crew  miss_sly
pi_208228932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 23:53 schreef Viesdik het volgende:
Hoorde vanavond dat de ouders van de vriendin van mijn buurman binnen 1 maand zijn overleden door de vaccinaties.
Dat zegt zij althans.
Van horen zeggen over de ouders van de vriendin van de buurman. Dat is echt een hele goede, betrouwbare bron.

If so is het vast iets dat uitgebreid onderzocht wordt, maar ik denk dat het bullshit is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208229154
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 23:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van horen zeggen over de ouders van de vriendin van de buurman. Dat is echt een hele goede, betrouwbare bron.

If so is het vast iets dat uitgebreid onderzocht wordt, maar ik denk dat het bullshit is.
Ja vind ik wel. Ik vertrouw mijn buurman
pi_208231232
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan -O-

In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.

In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.

[ twitter ]
En dan zeker alle dode katten naar China sturen voor in de vleesverwerking?? Jaja nu komt de aap uit de mouw. Dit was gewoon China's plan all along.
pi_208231260
quote:
Dat zegt zij althans.
Waarvan akte.
pi_208232587
quote:
Dat zegt zij althans.
Nou, als zij het zegt zal het wel zo zijn.
:+
pi_208233841
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 11:33 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Nou, als zij het zegt zal het wel zo zijn.
:+
Waarom zou je over zoiets liegen. Ik zou niet zo ziek zijn om dat zomaar te zeggen. Dus ben best bereid het te geloven.
Als je beide ouders van midden 80 ziet overlijden vlak na het vaccineren, zou ik die conclusie ook getrokken hebben.
  Moderator zaterdag 4 maart 2023 @ 13:26:08 #122
5428 crew  miss_sly
pi_208234159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Waarom zou je over zoiets liegen. Ik zou niet zo ziek zijn om dat zomaar te zeggen. Dus ben best bereid het te geloven.
Als je beide ouders van midden 80 ziet overlijden vlak na het vaccineren, zou ik die conclusie ook getrokken hebben.
Dat kan. Ik vind het vooral nogal dom om die conclusie te trekken. En op basis van wat je hier zegt, is er dus geen onderzoek gedaan en is het inderdaad gewoon een hear-say dingetje. Prima hoor, maar dat gaan we verder hier niet als feit gespreken.
pi_208234498
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat kan. Ik vind het vooral nogal dom om die conclusie te trekken. En op basis van wat je hier zegt, is er dus geen onderzoek gedaan en is het inderdaad gewoon een hear-say dingetje. Prima hoor, maar dat gaan we verder hier niet als feit gespreken.
Ik vind het niet dom, maar geheel in lijn der verwachting. Het getuigt juist van lef en betrokkenheid.
Je maakt er geen taboe van.
Of ze het zeker weet, nee. Maar ik begrijp de verdachtmakingen. Als je ouders beide nog gezond en mobiel zijn, maar gaan in dezelfde maand dood, ga je naar antwoorden zoeken.

Maar goed.. een autopsie uitvoeren op oudere mensen want eerder lijkt op een "natuurlijke" dood, is natuurlijk geen doen hè. Begrijp je denk ik ook wel.
Dus het bewijs gaat met hen mee het graf in.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:53:02 #124
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208234513
quote:
Dat zegt zij althans.
Gecondoleerd. Vaccinatieschade is heftig.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  Moderator zaterdag 4 maart 2023 @ 13:54:42 #125
5428 crew  miss_sly
pi_208234535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik vind het niet dom, maar geheel in lijn der verwachting. Het getuigt juist van lef en betrokkenheid.
Je maakt er geen taboe van.
Of ze het zeker weet, nee. Maar ik begrijp de verdachtmakingen. Als je ouders beide nog gezond en mobiel zijn, maar gaan in dezelfde maand dood, ga je naar antwoorden zoeken.

Maar goed.. een autopsie uitvoeren op oudere mensen want eerder lijkt op een "natuurlijke" dood, is natuurlijk geen doen hè. Begrijp je denk ik ook wel.
Dus het bewijs gaat met hen mee het graf in.
Als er werkelijk door de professionals wordt gedacht dat de vaccinatie er iets mee te maken heeft, wordt er echt wel verder onderzoek naar gedaan. Dat is dus kennelijk niet gedaan.

Mensen van 80 kunnen best nog aardig gezond en mobiel zijn, maar ze zijn wel 80. En hoe gezond ze dan daadwerkelijk zijn, weet je natuurlijk niet.

Kortom, wat zij denkt, moet zij weten. Zegt niets zoveel over de feiten en de werkelijkheid.
pi_208234539
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Gecondoleerd. Vaccinatieschade is heftig.
ik ken die vrouw niet :) laat staan haar ouders
maar als ik het benoem, gaan mensen er vanuit dat ik dit soort shit uit mijn duim zuig.
zielig wel

maar aardig is het wel, dus bedankt
pi_208235012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:55 schreef Viesdik het volgende:

[..]
maar als ik het benoem, gaan mensen er vanuit dat ik dit soort shit uit mijn duim zuig.
zielig wel

goh
pi_208235125
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als er werkelijk door de professionals wordt gedacht dat de vaccinatie er iets mee te maken heeft, wordt er echt wel verder onderzoek naar gedaan. Dat is dus kennelijk niet gedaan.

Mensen van 80 kunnen best nog aardig gezond en mobiel zijn, maar ze zijn wel 80. En hoe gezond ze dan daadwerkelijk zijn, weet je natuurlijk niet.

Kortom, wat zij denkt, moet zij weten. Zegt niets zoveel over de feiten en de werkelijkheid.
De mate van naïviteit is stuitend.
In de wetenschap draait het om reputatie. En niemand wil gezichtsverlies lijden. Daarom zijn er ook zoveel "wetenschappers" gevaccineerd.
Het is 's-wereld beste massamoordwapen, omdat het bewijsmateriaal mee de oven ingaat.
Wacht jij maar lekker op resultaten van een onderzoek die er mogelijk nooit gaat komen. En als die er komt heb jij je mouw vast al een aantal keer weer opgestroopt.

Een ding weet ik 100% zeker, ik zal nooit aan de gevolgen van het vaccin doodgaan. En daarmee stel ik mijzelf enorm gerust :)
pi_208235402
Mijn moedertje van 75 heeft meerdere vaccinaties gehad en ze is niet dood.
pi_208235964
Ik heb vandaag gefietst en ben niet dood.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 4 maart 2023 @ 16:33:05 #131
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208236947
Ik heb 2 vaccinaties gehad van voordat ik doorhad dat vaccinatie schadelijk is en corona niets meer is dan een griepje, gelukkig niet veel last gehad (langetermijneffecten niet meegenomen). In mijn omgeving wel meerdere mensen met vermoedelijke vaccinatieschade.

Een collega van mij was nooit ziek, tot midden 2022, daarna om de haverklap ziek. Een vriend van mij heeft covid-19 gehad na vaccinatie en was daar best wel ziek van. Een andere kennis van mij heeft nog maandenlang hartkloppingen gehad na vaccinatie.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_208236974
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef nostra het volgende:
:D you lucky bastard
pi_208238781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb 2 vaccinaties gehad van voordat ik doorhad dat vaccinatie schadelijk is en corona niets meer is dan een griepje, gelukkig niet veel last gehad (langetermijneffecten niet meegenomen). In mijn omgeving wel meerdere mensen met vermoedelijke vaccinatieschade.

Een collega van mij was nooit ziek, tot midden 2022, daarna om de haverklap ziek. Een vriend van mij heeft covid-19 gehad na vaccinatie en was daar best wel ziek van. Een andere kennis van mij heeft nog maandenlang hartkloppingen gehad na vaccinatie.
Na jaren beperkt contact kun je ook wat gevoeliger zijn voor virusinfecties. Kijk nu naar griep en verkoudheid.
Vaccinatie beschermt ook niet tegen ziek worden.
Ontstoken hartzakje kan bijwerking zijn. Hartkloppingen weet ik niet. Maar dat er bijwerkingen zijn ontken ik niet. Maar gevaccineerde mensen zijn ook geen lopende tijdbommen die elk moment ter plekke dood neer kunnen vallen.
pi_208238797
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:47 schreef nostra het volgende:
Ik ben dood en heb vandaag niet gefietst.
pi_208238904
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 18:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik ben dood en heb vandaag niet gefietst.
Wat gezellig dat je hier dan weer bent zo uit het hiernamaals
pi_208239311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 18:31 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Wat gezellig dat je hier dan weer bent zo uit het hiernamaals
Postuum posten is helemaal hip.
pi_208245571
Voor mensen die op de hoogte gebracht willen worden van vaccinatieschade gevallen. Zoek op telegram dan even op de kanaal: avv vaccinatieschade.
pi_208247901
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 00:02 schreef Viesdik het volgende:
Voor mensen die op de hoogte gebracht willen worden van vaccinatieschade gevallen. Zoek op telegram dan even op de kanaal: avv vaccinatieschade.
Nee bedankt
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 11:22:00 #139
236264 crew  capricia
pi_208248315
quote:
Hier twee random berichtjes van die telegram-chat van vanmorgen. Ik denk dat het niet echt is wat mensen in deze reeks zoeken. :+

quote:
Ongevaccineerde vrouwen melden vreselijke pijn en menstruatiekrampen na het slapen met gevaccineerde mannen.

"De Pfizer-documenten tonen aan dat vrouwen eraan worden blootgesteld [de mRNA-prik] door gevaccineerde mannen via seksuele gemeenschap."

Pfizer erkende ook 20 verschillende manieren waarop de prik de menstruatiecyclus van vrouwen in de war stuurde.

@broederbob
quote:
Ik heb 1 keer nov 21 een pcr test gedaan bij de GGD, heel veel spijt van maar goed het werd me min of meer opgedrongen. Ik had " Corona". Sinds die PCR test nooit meer normale geur en smaak gehad. Ik weet zeker dat in die pcr test ook rommel zat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208248351
quote:
Knettergek
  zondag 5 maart 2023 @ 11:25:26 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208248358
quote:
Nee liever niet, je schijnt er #Viesik van te worden.
  zondag 5 maart 2023 @ 11:38:01 #142
13309 nostra
ask why
pi_208248496
Dat je die prik niet haalt, omdat je het allemaal onzin vindt of er twijfels bij hebt, kan ik me nog voorstellen. Maar eerst die prikken ophalen en dan op Telegram gaan zeuren over pijn bij het pissen ontgaat me echt aan alle logica.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_208249061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Viesdik het volgende:

[..]
We zijn 2 jaar na de eerste vaccinatie, en iets van 6 maanden na de laatste ronde.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_208249171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
De mate van naïviteit is stuitend.
In de wetenschap draait het om reputatie. En niemand wil gezichtsverlies lijden. Daarom zijn er ook zoveel "wetenschappers" gevaccineerd.
Het is 's-wereld beste massamoordwapen, omdat het bewijsmateriaal mee de oven ingaat.
Wacht jij maar lekker op resultaten van een onderzoek die er mogelijk nooit gaat komen. En als die er komt heb jij je mouw vast al een aantal keer weer opgestroopt.

Een ding weet ik 100% zeker, ik zal nooit aan de gevolgen van het vaccin doodgaan. En daarmee stel ik mijzelf enorm gerust :)
Hoeft ook niet mocht je nu doodgaan aan corona pleur ik je wel bij sorryantivaxxer op de site.

https://www.rivm.nl/nieuw(...)andere-oorzaken-niet

Hier een onderzoek van het rivm over doodgaan door vaccinatie. En er zijn er nog veel meer die allemaal laten zien dat vaccin geen invloed hebben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_208262936
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Knettergek
sommige berichten wel, maar niet alle berichten. Mijn filter werkt prima.
zitten kneusjes tussen die aandacht willen en denken dat ze iets hebben gevonden.. maar er zitten zeker ook treffende berichten tussen
pi_208262948
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 12:30 schreef vipergts het volgende:

[..]
Hoeft ook niet mocht je nu doodgaan aan corona pleur ik je wel bij sorryantivaxxer op de site.

https://www.rivm.nl/nieuw(...)andere-oorzaken-niet

Hier een onderzoek van het rivm over doodgaan door vaccinatie. En er zijn er nog veel meer die allemaal laten zien dat vaccin geen invloed hebben.
doodgaan aan corona (natuurlijke dood), vind ik minder erg dan een dood door schuld (onnatuurlijke dood)
pi_208265572
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2023 11:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Hier twee random berichtjes van die telegram-chat van vanmorgen. Ik denk dat het niet echt is wat mensen in deze reeks zoeken. :+
[..]
[..]

Lol dat tweede bericht. Denken dat anosmie door een stok in je neus komt in plaats van door covid :')
  maandag 6 maart 2023 @ 15:49:24 #148
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208266199
Flinke toename coronapatiënten in ziekenhuizen, drukker op de ic dan verwacht https://www.nu.nl/coronav(...)ic-dan-verwacht.html

Corona is nog niet klaar met ons.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_208266638
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 15:49 schreef jcdragon het volgende:
Flinke toename coronapatiënten in ziekenhuizen, drukker op de ic dan verwacht https://www.nu.nl/coronav(...)ic-dan-verwacht.html

:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 6 maart 2023 @ 16:36:32 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_208266880
ik ben nog niet onder de indruk.
disclaimer
  maandag 6 maart 2023 @ 17:15:24 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208267351
Kom net terug uit Duitsland en zelfs daar was iedereen en alles chill as fuck. Heerlijk. Dan weet je dat het écht echt over is _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208267469
quote:

Niet door carnaval, wat dat vier je in kleine groepjes
  maandag 6 maart 2023 @ 17:47:31 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_208267690
quote:

Misschien zijn die mondkapjes toch zo gek nog niet om elkaar te beschermen. En ook kleine moeite.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_208268386
quote:

Hopelijk trapt niemand hier meer in.

https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter

Aardig gelukt.
  woensdag 8 maart 2023 @ 07:24:19 #155
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208284709
Artsen pleiten voor groot postcovidonderzoek: patiënten worden nu teleurgesteld https://www.nu.nl/coronav(...)u-teleurgesteld.html
pi_208288284
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien zijn die mondkapjes toch zo gek nog niet om elkaar te beschermen. En ook kleine moeite.
_O- Dan doe jij die toch lekker op. Met je stinkbakkes.
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 00:50:50 #157
236264 crew  capricia
pi_208296605
https://m.leidschdagblad.(...)r&utm_source=dlvr.it

De familie Kuit van het BPOC2020 is zo te lezen opgepakt.
Ze worden verdacht van oplichting, witwassen en verduistering. Wat een verrassing. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 10-03-2023 00:26:48 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208298952
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Niet door carnaval, wat dat vier je in kleine groepjes
Heeft iemand daar de screenshots nog van. Wat een ongelofelijke onzin was dat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208299081
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 17:15 schreef Molo het volgende:
Kom net terug uit Duitsland en zelfs daar was iedereen en alles chill as fuck. Heerlijk. Dan weet je dat het écht echt over is _O_
Gidsland Duitsland _O_
  donderdag 9 maart 2023 @ 11:19:22 #160
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_208299095
Corona gaat nooit weg.
Topic zal dus voor altijd blijven bestaan.
pi_208301680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 11:19 schreef KingRadler het volgende:
Corona gaat nooit weg.
Topic zal dus voor altijd blijven bestaan.
Corona is Lifestyle tegenwoordig
  donderdag 9 maart 2023 @ 16:00:41 #163
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208302008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:35 schreef alpeko het volgende:

[..]
Corona of het volgen van corona nieuws en kritisch zijn is een lifestyle. _O-
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 16:07:19 #164
236264 crew  capricia
pi_208302088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:35 schreef alpeko het volgende:

[..]
Heel COR stond al een jaar ofzo in 'Mind, Body & Living' :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208302488
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Heel COR stond al een jaar ofzo in 'Mind, Body & Living' :D
Nooit opgevallen :D
pi_208302976
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
:')
pi_208303022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:40 schreef Malavita het volgende:

:') ? Ben je wel in orde?

Waarom deze oude baas tot bloedens toe op zijn kop meppen vanaf je paard :r
Zelfs zijn neus staat scheef en is gewoon gebroken. ;( :N
pi_208303334
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:45 schreef Za het volgende:

[..]
:') ? Ben je wel in orde?

Waarom deze oude baas tot bloedens toe op zijn kop meppen vanaf je paard :r
Zelfs zijn neus staat scheef en is gewoon gebroken. ;( :N
Omdat er tig keer werd en wordt opgeroepen om ergens anders maartoe te gaan.

Oude baas :') en wegwezen met je ben je wel in orde met je gestook. Je weet best waarom er uiteindelijk werd geslagen, niet luisteren naar de politie.
  donderdag 9 maart 2023 @ 19:00:26 #169
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_208303723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:21 schreef Malavita het volgende:

[..]

Oude baas :') en wegwezen met je ben je wel in orde met je gestook. Je weet best waarom er uiteindelijk werd geslagen, niet luisteren naar de politie.
Het probleem is dat de overheid dus de politie heeft ingezet, die het geweldsmonopolie heeft, om demonstraties uiteen te slaan terwijl nu steeds duidelijker wordt dat het beleid helemaal niet was gebasseerd op wetenschap en de demonstranten dus wel degelijk een punt hadden.

Met de wetenschap van nu had de politie namelijk helemaal niet zo opgetreden, sterker nog, na de avondklokrellen is het beleid van de politie helemaal aangepast, namelijk terughoudender optreden omdat men zag dat de repressie tacktiek die men gebruikte helemaal de mist in ging.

De controle op de A2 op de eerste dag van de avondklok, werd groot in het nieuws gebracht, wat wat wat minder in het nieuws kwam is dat die controle maar relatief kort heeft geduurd, omdat daarna de inzet nodig was in verschillende steden, en zeker in Limburg er dus geen ME in diverse steden beschikbaar was en de dagen daarna er geen capaciteit meer was voor regulier politiewerk.
De inzet van de KMAR werd als oplossing in het nieuws aangedragen, van kijk we hebben het onder controle, maar die inzet was met eenheden in compleet nieuwe uitrusting die dit nog nooit eerder hadden gedaan, en men wist dat bij beter georganiseerde demonstraties van de linkerflank er geen genoeg tactische politie inzet meer beschikbaar zou zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_208305158
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 00:50 schreef capricia het volgende:
https://m.leidschdagblad.(...)r&utm_source=dlvr.it

De familie Kuit van het BPOC2000 is zo te lezen opgepakt.
Ze worden verdacht van oplichting, witwassen en verduistering. Wat een verrassing. :+
Mooi, als je trouwens naar hun site gaat doezelfnormaal.nl (wat natuurlijk vol staat met doneerknoppen) staat het ook vol met Russische propaganda over Oekraïne. Dus die zijn net zoals zo veel wappies meteen doorgegaan om hun verdienmodel in stand te houden.
pi_208305236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 18:21 schreef Malavita het volgende:

Wat weet jij er nou van? Alle deze protesten waren vredig, ze waren niet aan het slopen of plunderen. Gewoon stille protesten. De man was daarbij al aan het weggaan, kijk hem rennen, en alsnog ff in elkaar gemept.

quote:
Ben je wel in orde idd met je achterlijke smiley. Wanneer de burgers van dit land zo worden bejegend is dat een schande, en er zijn er talloze die dit hebben moeten meemaken.

Ik ben trots op alle mensen die hebben gedemonstreerd tegen de corona maatregelen,voor de rechten van ons allemaal, en zich niet als makke schapen lieten injecteren en zonder pardon een avondklok en andere bullshit accepteerden.

Ik zie geen hond meer op het Museumplein. Kijk eens naar je rekeningen, de euro, de prijzen van om het even wat, de Oekraïense vlag voor je raam. Probeer eens ergens een groot bedrag op te nemen. Het waren mannen als deze die de moed hadden de straat op te gaan. Maar door lui als jij weggezet werden als wappies en fysiek onrecht werd aangedaan. En nu laat iedereen het maar gebeuren. Geen haan die er naar kraait. Ondertussen staat je spaargeld te verdampen en is je inkomen niet meer toereikend voor de vaste lasten, en is je 16 maanden oude kleinkind gevaccineerd tegen corona. Het zijn prachtige tijden.
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 20:19:35 #172
236264 crew  capricia
pi_208305331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 20:10 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Mooi, als je trouwens naar hun site gaat doezelfnormaal.nl (wat natuurlijk vol staat met doneerknoppen) staat het ook vol met Russische propaganda over Oekraïne. Dus die zijn net zoals zo veel wappies meteen doorgegaan om hun verdienmodel in stand te houden.
Ik vraag me af wat er gebeurd is bij dit soort mensen. Opeens lijken ze volledig een andere afslag genomen te hebben. Maar dan ook compleet anti alles wat mainstream geaccepteerd is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 20:37:27 #173
236264 crew  capricia
pi_208305548
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Dat is een bekende man. 'Demo Arie' noemen ze hem.
Een lieve onschuldige vreedzame opa is ie zeker niet. Hij staat namelijk altijd vooraan bij die demo's. En weigert om naar de politie te luisteren. Hij kan dan nogal fysiek uit de hoek komen.

Een opgewonden standje, zullen we maar zeggen.

Mijnheer lijkt ook nogal vaak het gezelschap van hooligans of extreem rechts op te zoeken.

Maar dat viel mij al vaker op bij die demo's. Dat extreem rechts en hooligans er ook nogal in grote getale op af kwamen.
twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 09-03-2023 20:44:15 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208305814
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat er gebeurd is bij dit soort mensen. Opeens lijken ze volledig een andere afslag genomen te hebben. Maar dan ook compleet anti alles wat mainstream geaccepteerd is.
Die vader heeft als ik zo her en der lees en google voor corona een reputatie op gebied van oplichting. Dus heb het gevoel dat het voor die mensen gewoon een verdien model is. Wat wappie taal uitstaan wat vage artikeltjes over tikken in je eigen woorden en vragen om donaties voor onafhankelijke journalistiek. Als je geen geweten heb was/is het een ideale tijd om daar geld aan te verdienen.
pi_208311544
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 20:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is een bekende man. 'Demo Arie' noemen ze hem.
Een lieve onschuldige vreedzame opa is ie zeker niet. Hij staat namelijk altijd vooraan bij die demo's. En weigert om naar de politie te luisteren. Hij kan dan nogal fysiek uit de hoek komen.
Het is een opa van 70, die al wegrent op de beelden voor hij in elkaar geramt is, zijn doopcel zal me een worst wezen. Zo ga je niet met burgers om.
Iemand van 70 die onbevreesd vooraan stond bij de lockdown demonstraties, chapeau.
pi_208311797
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:01 schreef Za het volgende:

[..]
Het is een opa van 70, die al wegrent op de beelden voor hij in elkaar geramt is, zijn doopcel zal me een worst wezen. Zo ga je niet met burgers om.
Iemand van 70 die onbevreesd vooraan stond bij de lockdown demonstraties, chapeau.
Als je niet wil luisteren naar de politie, moet je maar voelen. Ook als je 70 bent. Opflikkeren met je tuigbek.
pi_208311826
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 20:37 schreef capricia het volgende:

Dat is een bekende man
Mijnheer lijkt ook nogal vaak het gezelschap van hooligans of extreem rechts op te zoeken.

Maar dat viel mij al vaker op bij die demo's. Dat extreem rechts en hooligans er ook nogal in grote getale op af kwamen.

Je vergist je.

https://mobile.twitter.com/ArieDorHout70
https://twitter.com/ArieDorHout70/status/1547334915150303232?s=20

Hij ageert continu tegen extreem rechts op zn Twitter.
Maar nogmaals, dat boeit niet. Het is een oude man die niet aan het plunderen of vechten is en door een agent te paard in elkaar geslagen wordt, zo zie ik het niet graag in dit land. En nu is hij eigenlijk fysiek gevaarlijke hooligan rechts-extremist. :')
Check zijn Twitter.
pi_208311905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:

Als je niet wil luisteren naar de politie, moet je maar voelen. Ook als je 70 bent. Opflikkeren met je tuigbek.
Tenminste kwam deze man, zelfs op hoge leeftijd zijnde, op voor zijn en jouw rechten en de situatie waar je in gedwongen werd. -dit doen we dus niet-

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_sly op 10-03-2023 12:44:42 ]
pi_208311939
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:34 schreef Za het volgende:

[..]
Tenminste kwam deze man, zelfs op hoge leeftijd zijnde, op voor zijn en jouw rechten en de situatie waar je in gedwongen werd. -knip-
Ach nu komt de aap weer eens uit de mouw. -knip-

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 10-03-2023 12:46:20 ]
pi_208312006
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:34 schreef Za het volgende:

[..]
Tenminste kwam deze man, zelfs op hoge leeftijd zijnde, op voor zijn en jouw rechten en de situatie waar je in gedwongen werd. -knip-

[ Bericht 5% gewijzigd door miss_sly op 10-03-2023 12:46:32 ]
pi_208312291
miss_sly, waarom mag een 70 jarige man, die een gebroken neus geslagen wordt, door Jordi hier een tuigbek genoemd worden?
Maar is lafbek wel een probleem, dus danig dat je mijn post edit, zo'n erge bewoording is dat niet, daarnaast gepast voor iemand die een bloedende oude heer adresseert met "opflikkeren met je tuigbek".

Zo gaan we toch niet om met senioren in dit land?

Wellicht mocht een asielzoeker deze heer zo hebben toegetakeld zou hij de voorpagina halen, en het medeleven van Jordi.
  Moderator vrijdag 10 maart 2023 @ 13:08:08 #182
5428 crew  miss_sly
pi_208312333
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:04 schreef Za het volgende:
miss_sly, waarom mag een 70 jarige man, die een gebroken neus geslagen wordt, door Jordi hier een tuigbek genoemd worden?
Maar is lafbek wel een probleem, dus danig dat je mijn post edit, zo'n erge bewoording is dat niet, daarnaast gepast voor iemand die een bloedende oude heer adresseert met "opflikkeren met je tuigbek".

Zo gaan we toch niet om met senioren in dit land?

Wellicht mocht een asielzoeker deze heer zo hebben toegetakeld zou hij de voorpagina halen, en het medeleven van Jordi.
Je loopt toch lang genoeg mee om te weten dat je je mede-users niet uitscheldt.

Jij mag die man best heel lief en onschuldig en een oude heer noemen, anderen zijn het daar niet mee eens. Hoe 'we' verder omgaan met de senioren in dit land is dan weer op geen enkele manier relevant. Evenmin als asielzoekers. Allemaal off topic.

Geen verdere dicussie hierover in het topic graag.
  Moderator vrijdag 10 maart 2023 @ 13:20:26 #183
236264 crew  capricia
pi_208312474
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef Za het volgende:

[..]
Je vergist je.

Maar nogmaals, dat boeit niet. Het is een oude man die niet aan het plunderen of vechten is en door een agent te paard in elkaar geslagen wordt, zo zie ik het niet graag in dit land. En nu is hij eigenlijk fysiek gevaarlijke hooligan rechts-extremist. :')
Check zijn Twitter.
Ik begrijp niet goed waarom zijn leeftijd een excuus zou moeten zijn. De man is gewoon extreem.
Ook in het delen van leugens en misinformatie.

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208312740
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:20 schreef capricia het volgende:

Ik begrijp niet goed waarom zijn leeftijd een excuus zou moeten zijn. De man is gewoon extreem.
Ook in het delen van leugens en misinformatie.

[ twitter ] :')
Gezien jij hier nog op mag antwoorden ondanks het verzoek van miss_sly, zal ik dat ook doen.

We meppen geen ouderen neer in dit land, punt.

De man is geen hooligan noch rechts-extremist.
De tweet die je post bevestigd zijn afkeer.
  Moderator vrijdag 10 maart 2023 @ 13:46:42 #185
5428 crew  miss_sly
pi_208312756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:45 schreef Za het volgende:

[..]
Gezien jij hier nog op mag antwoorden ondanks het verzoek van miss_sly, zal ik dat ook doen.

We meppen geen ouderen neer in dit land, punt.

De man is geen hooligan noch rechts-extremist.
De tweet die je post bevestigd zijn afkeer.
We meppen niemand neer in dit land. In principe. En toch gebeurt het soms, omdat mensen de aannwzijgingen van de politie weigeren op te volgen, omdat ze zelf agressief zijn naar de politie, of iets dergelijks.

Deze man is niet per definitie onschuldig en zwak en zielig, omdat hij ouder is. Gedrag bepaalt hoe je behandeld wordt, niet je leeftijd.
pi_208312861
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:46 schreef miss_sly het volgende:

We meppen niemand neer in dit land. In principe. En toch gebeurt het soms, omdat mensen de aannwzijgingen van de politie weigeren op te volgen, omdat ze zelf agressief zijn naar de politie, of iets dergelijks.
Ja deze man was ook echt een dreiging voor de politieman te paard :')

quote:
Deze man is niet per definitie onschuldig en zwak en zielig, omdat hij ouder is. Gedrag bepaalt hoe je behandeld wordt, niet je leeftijd.
Ik zeg niet dat hij zwak en zielig is. Het is een senior, een zeventiger. Die gaan we niet meppen met een wapenstok.
Qua gedrag gaf hij al gehoor aan het verlaten van de demonstratie plek. Dus waren er geen verdere aanmoedigingen in de vorm van stokslagen op het hoofd nodig.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 13:59:12 #187
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208312885
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 12:26 schreef Za het volgende:

[..]
Je vergist je.

Check zijn Twitter.
Omdat hij gephotoshopde beelden van Zelensky met nazi symbolen deelt is hij niet extreem rechts? Ik zie alleen geschop en gescheld en extreme takes op zijn twitter account. Weet niet of de politie er nou goed aan heeft gedaan om op bepaalde momenten hun macht zo te laten zien, maar deze meneer is een beroepsdemonstrant en geen onschuldige opa.
pi_208312972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Momo het volgende:

Omdat hij gephotoshopde beelden van Zelensky met nazi symbolen deelt is hij niet extreem rechts? Ik zie alleen geschop en gescheld en extreme takes op zijn twitter account. Weet niet of de politie er nou goed aan heeft gedaan om op bepaalde momenten hun macht zo te laten zien, maar deze meneer is een beroepsdemonstrant en geen onschuldige opa.
Hij laat telkens zien dat er nazis zijn in Oekraïne, en neemt daar aanstoot aan.
Dat maakt hem geen rechts-extremist nee.

Wat hij verder allemaal post is zijn zaak.

Het blijft een kerel van 70+ en die geven we geen stokslagen op het hoofd, ook niet tijdens een stille demonstratie waarbij hij reeds gevolg geeft aan het verzoek te vertrekken.
  Moderator vrijdag 10 maart 2023 @ 14:13:34 #189
236264 crew  capricia
pi_208313020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 13:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij is (tot twee maal toe) veroordeeld voor openlijke geweldpleging en daarna nog een keer voor een 'incident' tijdens het uitvoeren van zijn taakstraf.
'onschuldige opa' _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208313074
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:13 schreef capricia het volgende:

Hij is veroordeeld voor openlijke geweldpleging en daarna nog een keer voor een 'incident' tijdens het uitvoeren van zijn taakstraf.
'onschuldige opa' _O-
Ik heb hem nooit onschuldig genoemd. Wel een oude baas/opa.

Er zijn trouwens beelden dat hij (zelf ongewapend) een politieman die bewapend is met helm, wapenstok en schild aanvalt (dat is de openlijke geweldpleging)
Dit is wel een heftige oude broeder hoor. :D
pi_208313084
Stokslagen krijg je ook niet zomaar, dan heb je al vele verzoeken om te vertrekken en waarschuwingen dat geweld kan worden gebruikt genegeerd.

Anyway, dit gezeur over Demo Arie is wel een beetje ouwe koeien uit de sloot halen hoor. :O
pi_208313162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:19 schreef Tourniquet het volgende:

Anyway, dit gezeur over Demo Arie is wel een beetje ouwe koeien uit de sloot halen hoor. :O
Eens.
In deze aflopende discussie echter is het goed nog af en toe stil te staan bij de afgelopen 3 jaar, wat er zoal gebeurd is, zoals bovenmatig geweld tegen burgers, daar heeft flink wat van plaatsgevonden nabij mijn huis bij het Museumplein/Vondelpark. Ik kende heel die kerel niet.
pi_208313215
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:30 schreef Za het volgende:

[..]
Eens.
In deze aflopende discussie echter is het goed nog af en toe stil te staan bij de afgelopen 3 jaar, wat er zoal gebeurd is, zoals bovenmatig geweld tegen burgers, daar heeft flink wat van plaatsgevonden nabij mijn huis bij het Museumplein/Vondelpark. Ik kende heel die kerel niet.
Ja en aan de andere kant zijn er heel veel wetenschappers, politici en specialisten bedreigd of erger door diezelfde burgers. Laten we dat ook vooral niet vergeten!
pi_208313244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:

Ja en aan de andere kant zijn er heel veel wetenschappers, politici en specialisten bedreigd of erger door diezelfde burgers. Laten we dat ook vooral niet vergeten!
Het waren bewogen tijden Jordi.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 14:45:31 #195
14505 OProg
A Life in Music
pi_208313303
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij is (tot twee maal toe) veroordeeld voor openlijke geweldpleging en daarna nog een keer voor een 'incident' tijdens het uitvoeren van zijn taakstraf.
'onschuldige opa' _O-
Als je ouder bent dan 70 schijnt dat niet meer uit te maken begrijp ik. :')

Verder gewoon iemand die totaal de weg kwijt is als ik naar die twitter kijk.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_208313599
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Het waren bewogen tijden Jordi.
Waarmee je wilt zeggen?
pi_208313659
-doe ‘ns niet, kan iedereen prima zelf-

[ Bericht 84% gewijzigd door miss_sly op 10-03-2023 15:27:05 ]
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:05:07 #198
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208314300
Kabinet schrapt per direct de laatste coronaregels https://www.nu.nl/coronav(...)te-coronaregels.html

Kabinet schrapt laatste coronamaatregelen: testen en thuisblijven niet meer nodig - https://nos.nl/l/2466941
pi_208314423
quote:
Het is drie jaar geleden dat de eerste coronabesmetting in Nederland werd vastgesteld.
Drie jaar, bizar eigenlijk :{
  Moderator vrijdag 10 maart 2023 @ 17:26:27 #200
236264 crew  capricia
pi_208315517
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:05 schreef jcdragon het volgende:
Kabinet schrapt per direct de laatste coronaregels https://www.nu.nl/coronav(...)te-coronaregels.html

Kabinet schrapt laatste coronamaatregelen: testen en thuisblijven niet meer nodig - https://nos.nl/l/2466941
It is over!!! En we leven allemaal nog. Hier op fok dan. :D

Wel tien jaar ouder geworden van drie jaar COR modereren en shit en zulks. Maar ik ben er nog.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208324291
twitter

"Medzhidiev said Bulgaria has called on the European Commission to end a contract with BioNTech/Pfizer under which his country is obliged to buy coronavirus vaccines until 2025. He said Bulgaria's position is supported by Poland, the Czech Republic and Lithuania."

Moet NL ook verplicht tot 2025 Covid vaccins afnemen van Pfizer? :D
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 11:48:11 #202
236264 crew  capricia
pi_208324302
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:47 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Moet NL ook verplicht tot 2025 Covid vaccins afnemen?
Alleen als NL die zelf besteld heeft.
Landen zijn zelf deze contracten aangegaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')