quote:Op zondag 26 februari 2023 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze met brownie bodem en truffel chocolade bavarois. En hij was goddelijk.
(die bakker is echt geweldigJross wil nu baklava bij ze bestellen omdat het gebak zo lekker is, de eigenaren komen uit Iran)
*Insert Why Not Both meme*quote:Op zondag 26 februari 2023 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Baklava klinkt eigenlijk nog beter dan chocolade taart
Datquote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Chocoladetaaaaart![]()
Ik kreeg een taxiritje én etentje van mijn ouders. Etentje als in: satéschotel genuttigd in de snackbar, was dikke prima. Ga komende week al twee keer uitgebreid uit eten dus kom niks tekort.
Vóór de drukte uit te verjaardag geweest, daarna naar de foebal en daar sloot zowat het hele gezin aan. Inclusief ander bezoek wat later op de middag zou komen. Inclusief… de positief geteste vriendin.
Die na de wedstrijd ook meeging naar de verjaardag.
Ouders en ik
Het was sowieso al het plan en de afspraak, nu extra blij dat we het zo deden.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dathad ik ook gedaan
Gisteren ook iemand aan de telefoon die nog niet begreep dat het "advies" nog geen "zo gaan we het nu doen" betekende.
Wat vond je van foebal? Daar had je toch niet veel zin in?
Heb je een oven? https://www.hellofresh.nl(...)8425c11e6425bb18ae72quote:Op zondag 26 februari 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil van de week een ovenschotel maken met witlof, aardappelpuree en kaas... Probeer me alleen te bedenken waar ik het recept heb gelaten
Haha ja ik heb een fantastische ovenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je een oven? https://www.hellofresh.nl(...)8425c11e6425bb18ae72
Dit was heerlijk van de week![]()
De halve punt chocoladetaart van de buurjongens gister was zó zwaar / machtig bij de thee vanmiddag.
Het kostte echt moeite om mij aan het koken te zetten.
Bij de koffie erna: niks.
De groente gaat (even) in de oven en de aard. stamp je ondertussen.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een fantastische oven
Alleen moet nou eerst de groene of de aardappels in de schaal
Dank je welquote:Op zondag 26 februari 2023 20:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De groente gaat (even) in de oven en de aard. stamp je ondertussen.
Spekjes heb ik erover heen gestrooid.
Kan met voorstellen dat dit niet fijn voelt, hopelijk wat duidelijkheid voor jullie morgenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:23 schreef Blues het volgende:
Had wel een rare middag.. kon maar moeilijk schakelen na de afzegging op laatste moment van de kinderen.
Morgen maar ff bellen om te feliciteren (zoon F is jarig) en mss horen wat er nou was
Ja, kan me voorstellen dat dat dan door je hoofd blijft spoken als het onduidelijk is wat er aan de hand was. En je had je er natuurlijk op ingesteld.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:23 schreef Blues het volgende:
Had wel een rare middag.. kon maar moeilijk schakelen na de afzegging op laatste moment van de kinderen.
Morgen maar ff bellen om te feliciteren (zoon F is jarig) en mss horen wat er nou was
Jammer dat we dat recept niet hebben gekozen deze week. Ik had wel een pakket teveel van HF en dacht aan een mystery meal, maar het was 2x hetzelfde recept. Wat helemaal niet erg was, want nu aardappels, sla en wortel over en we hadden een dubbele portie visquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef AnneX het volgende:
Heb je een oven? https://www.hellofresh.nl(...)8425c11e6425bb18ae72
Dit was heerlijk van de week![]()
De halve punt chocoladetaart van de buurjongens gister was zó zwaar / machtig bij de thee vanmiddag.
Het kostte echt moeite om mij aan het koken te zetten.
Bij de koffie erna: niks.
quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Molo het volgende:
Giller van de week
Elke week al je kruidenpotjes schoonmaken (ja @:minilot ik weet dat het eigenlijk meestal specerijenpotjes zijn)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vieze-plek-je-keuken
![]()
![]()
![]()
Zijn die mensen die dit schrijven van de pot gerukt ofzo
Lekker laten indrogen en uitsterven die ziektekiemen. Hatsa, wat een gemiemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Molo het volgende:
Giller van de week
Elke week al je kruidenpotjes schoonmaken (ja @:minilot ik weet dat het eigenlijk meestal specerijenpotjes zijn)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vieze-plek-je-keuken
![]()
![]()
![]()
Zijn die mensen die dit schrijven van de pot gerukt ofzo
Lekker laten indrogen en uitsterven die ziektekiemen. Hatsa, wat een gemiemel
Hier keek ik gisteren raar tegen aan:quote:Op maandag 27 februari 2023 08:02 schreef Molo het volgende:
Ik verwonder me over de mensen achter zo'n artikel, en vooral over hun mentale staat
Jeetje, moesten we plots maar liefst een euro (of zelfs meer!) betalen voor een brood! Bij de bakker!quote:Door de oorlog werd het aanbod verkleind, met prijsstijgingen als gevolg. Dat raakte bijvoorbeeld bakkers, maar ook broodliefhebbers die ineens een euro of zelfs meer betalen voor een brood.
rip & sterkte. Snel verkouden worden een optie?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
De komende 3 weken weer de stink collega naast me..![]()
En blijkbaar ben ik de enige die er last van heeft, andere collega heeft er geen last van.. dus dan is het lastig er wat van te zeggen
En al die tijd ongewijzigd. Hier moet je journalistiek voor hebben gestudeerdquote:
Blij dat ik geen journalistiek ben gaan studeren, dan kan ik in ieder geval nog gewoon redelijk normale zinnen maken.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al die tijd ongewijzigd. Hier moet je journalistiek voor hebben gestudeerd
Ik BEN chronisch verkoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
rip & sterkte. Snel verkouden worden een optie?
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ja.Om 1600. RIP.
Gelukkig ook helemaal niet verkouden.
quote:
Jawel. Ik ga gewoon een kwartier rustig buffelen en dan til ik iets zwaars op. Klaar.quote:
Komt het wel op neerquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Jawel. Ik ga gewoon een kwartier rustig buffelen en dan til ik iets zwaars op. Klaar.
Sterkte. Ik ben bij verkoudheid een stuk gevoeliger voor geuren. Als dingen vreemd en vies ruiken is het vaak een teken van een naderende verkoudheid.quote:
Dat is ook!quote:Op maandag 27 februari 2023 07:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ze schrijven het ook alsof er ENORME risico's mee gemoeid zijn
Ja. Ik had m eigenlijk, met de rest, gewoon op zaterdag willen doen, maar toen was mijn lijf echt enorm naar de getver.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
Is dit weer voor die wedstrijd Loon?
Soms heeft het best zin om het niet groter te maken dan het is, zeg maar. Kan me er wel over opvreten, maar dat helpt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |