Nou, je niet je dus wel inschrijven voor de cursusquote:Op zondag 26 februari 2023 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit. Plus dat je precies die data in de gaten moet houden. Als ik nu een interessante cursus zie moet ik wachten.
Zowel flauw als logisch...quote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou, je niet je dus wel inschrijven voor de cursus
Zonder te weten of je budget scoort
Ja dus dan doe ik het nietquote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sint Petersburg schijnt mooier te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik had eigenlijk wel keer graag naar Moskou en Sint Petersburg gegaan, stond best hoog op mijn lijstje, maar ja![]()
![]()
Al die inschrijvingen zijn onder voorbehoud van het stap-budget krijgen. Dus in het ergste geval heb je je dan voor niets ingeschreven. Tenminste, bij de dingen waar ik naar heb gekeken.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:07 schreef Vanyel het volgende:
Goed om te weten, toch maar eens in verdiepenquote:Op zondag 26 februari 2023 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al die inschrijvingen zijn onder voorbehoud van het stap-budget krijgen. Dus in het ergste geval heb je je dan voor niets ingeschreven. Tenminste, bij de dingen waar ik naar heb gekeken.
Dermate een aanfluiting dat je een dag eerder naar huis ging? Dacht dat je tot maandag zou blijven.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het was leuk, zeker toen het weer eenmaal opklaarde. Hoe het ook zij, dat hotel was echt een aanfluiting. Niet te geloven. Maar goed.
verkeerd gedachtquote:Op zondag 26 februari 2023 15:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dermate een aanfluiting dat je een dag eerder naar huis ging? Dacht dat je tot maandag zou blijven.
Denken zal ik in het vervolg aan een paard over laten. Die hebben de kop een stuk dikker.quote:
hoofdquote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Denken zal ik in het vervolg aan een paard over laten. Die hebben de kop een stuk dikker.
Moskou is exact dat wat je er van zou verwachten. Rodeplein met wisseling van de wacht. Een belachelijk duur winkelcentum in een oud gerenoveerd gebouw. Een vers aangelegd park. Daar omheen wat dure wolkenkrabbers en verder oude Oostblok dozen voor zo ver je kunt kijken. Aparte stad om een keer te zien. Maar daar houd het dan wel op. Hoe het uitgaansleven is weet ik niet. Daar hadden we geen tijd voor.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sint Petersburg schijnt mooier te zijnmaar ik heb beide ook op m'n lijstje staan.
Moest ff uitvissen wat t was.quote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef gcjoel het volgende:
Wilde net reserveren voor De Nieuwe Winkel. Leken wel kaartjes voor een concert![]()
Gewoon 5x datum aan kunnen klikken en niet kunnen betalen. Nu geen reservering
Ik zou me er dan wel compleet in onderdompelen, maar... tegen de tijd dat we daar weer normaal mee om kunnen gaan zal ik wel stokoud of dood zijn dus dit scheepje zal ik maar laten varenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Moskou is exact dat wat je er van zou verwachten. Rodeplein met wisseling van de wacht. Een belachelijk duur winkelcentum in een oud gerenoveerd gebouw. Een vers aangelegd park. Daar omheen wat dure wolkenkrabbers en verder oude Oostblok dozen voor zo ver je kunt kijken. Aparte stad om een keer te zien. Maar daar houd het dan wel op. Hoe het uitgaansleven is weet ik niet. Daar hadden we geen tijd voor.
Uhm, wat? Hóe zit dat dan in elkaar?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Omg ik at gister een hamburger met american pancakes als broodje. Met maple syrup en bacon en ei.
Was goddelijk
Vertel meer dan!quote:Op zondag 26 februari 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Omg ik at gister een hamburger met american pancakes als broodje. Met maple syrup en bacon en ei.
Was goddelijk
Ja dit was rund. Dit was bij fat greek in Tilburg. Was echt een goede combinatiequote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel meer dan!
Edit: fascinerend. Was dit rund? Ik heb eens een kipburger met wafel en ahornsyroop gegeten. Dat was matig maar het was bij De Beer dus tja. Het smaakte vooral naar niets met zoet.
Mooi dat ze positief isquote:Op zondag 26 februari 2023 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Zus was een stuk beter te pas. Wel heel veel pijn maar kan zelf bed uitkomen. Naast de breuk in de bovenarm, als je de foto ziet moet ik meteen denken aan goed schuin afgesneden bloemstelen) zitten er ook 2 breuken in de elleboogkop. Maar ze had het al over vakantie, misschien niet half juli (gaat al jaren met dezelfde groep een week roeien) maar dan half september.
Maar het was heerlijk fietsweer, de frisse neus is ook weer binnen
Wij aten 2u geleden al ons avondeten. Ik ga zo nog maar een boterham met pindakaas eten denk ik, verder is er niets in huis.quote:
Beschuitjes??? Braaf?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tussen de middag pasta gehad.
Nu braaf vier beschuitjes. Eet tussen de middag warm.
Ik doe altijd bruine suiker en spekquote:Op zondag 26 februari 2023 18:17 schreef yinu het volgende:
Je kunt ook spruitjes roosteren en eten met maple syrup en iets gerookts (spek, tofu, amandelen)!
Slof!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel wat gezondseven opmaken voordat ze oud worden.
First world problemsquote:Op zondag 26 februari 2023 16:21 schreef gcjoel het volgende:
Wilde net reserveren voor De Nieuwe Winkel. Leken wel kaartjes voor een concert![]()
Gewoon 5x datum aan kunnen klikken en niet kunnen betalen. Nu geen reservering
Dat ziet er niet bepaald uit als strafquote:Op zondag 26 februari 2023 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Het was deze met brownie bodem en truffel chocolade bavarois. En hij was goddelijk.
(die bakker is echt geweldigJross wil nu baklava bij ze bestellen omdat het gebak zo lekker is, de eigenaren komen uit Iran)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |