quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Molo het volgende:
Giller van de week
Elke week al je kruidenpotjes schoonmaken (ja @:minilot ik weet dat het eigenlijk meestal specerijenpotjes zijn)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vieze-plek-je-keuken
![]()
![]()
![]()
Zijn die mensen die dit schrijven van de pot gerukt ofzo
Lekker laten indrogen en uitsterven die ziektekiemen. Hatsa, wat een gemiemel
Hier keek ik gisteren raar tegen aan:quote:Op maandag 27 februari 2023 08:02 schreef Molo het volgende:
Ik verwonder me over de mensen achter zo'n artikel, en vooral over hun mentale staat
Jeetje, moesten we plots maar liefst een euro (of zelfs meer!) betalen voor een brood! Bij de bakker!quote:Door de oorlog werd het aanbod verkleind, met prijsstijgingen als gevolg. Dat raakte bijvoorbeeld bakkers, maar ook broodliefhebbers die ineens een euro of zelfs meer betalen voor een brood.
rip & sterkte. Snel verkouden worden een optie?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
De komende 3 weken weer de stink collega naast me..![]()
En blijkbaar ben ik de enige die er last van heeft, andere collega heeft er geen last van.. dus dan is het lastig er wat van te zeggen
En al die tijd ongewijzigd. Hier moet je journalistiek voor hebben gestudeerdquote:
Blij dat ik geen journalistiek ben gaan studeren, dan kan ik in ieder geval nog gewoon redelijk normale zinnen maken.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al die tijd ongewijzigd. Hier moet je journalistiek voor hebben gestudeerd
Ik BEN chronisch verkoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
rip & sterkte. Snel verkouden worden een optie?
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ja.Om 1600. RIP.
Gelukkig ook helemaal niet verkouden.
quote:
Jawel. Ik ga gewoon een kwartier rustig buffelen en dan til ik iets zwaars op. Klaar.quote:
Komt het wel op neerquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Jawel. Ik ga gewoon een kwartier rustig buffelen en dan til ik iets zwaars op. Klaar.
Sterkte. Ik ben bij verkoudheid een stuk gevoeliger voor geuren. Als dingen vreemd en vies ruiken is het vaak een teken van een naderende verkoudheid.quote:
Dat is ook!quote:Op maandag 27 februari 2023 07:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ze schrijven het ook alsof er ENORME risico's mee gemoeid zijn
Ja. Ik had m eigenlijk, met de rest, gewoon op zaterdag willen doen, maar toen was mijn lijf echt enorm naar de getver.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef Barreltje het volgende:
Is dit weer voor die wedstrijd Loon?
Soms heeft het best zin om het niet groter te maken dan het is, zeg maar. Kan me er wel over opvreten, maar dat helpt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |