Woningbouwvereniging hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Dan hoop ik voor jullie verhuurder dat hij niet wordt belast ware jullie woning nu opnieuw verhuurd tegen de reguliere prijs.
Ik las iets over iemand die een pandje had in Amsterdam en een aantal appartementen daarin sociaal verhuurde. Die boerde achteruit omdat- volgens mij- de belastingdienst er van uit ging dat hij het appartement voor ¤1800 kon verhuren
Volgens het artikel is het een probleem wat de laatste weken een paar keer is voorgekomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het goed gaat, geen probleem natuurlijk. Maar als dit nu al zo vaak gebeurd is en zo kut geregeld is... De factor betrouwbaarheid bij zo'n boot moet gewoon top zijn wil je m pakken.
Het is ook niet alsof je de volgende over een uur kunt pakken, of dat er drie meter verder nog eentje van een andere toko gaat
Jordanië! Hoe kom je daar nou op johquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
12 dagen. Ik overleef het vast wel
En wie weet valt het mee, is een deel gerenoveerd of zo. Want hun website ziet er tiptop uit
Om te drinken? Dat zou ik gewoon kopen. En de standaard dingen, geen sla eten en andere dingen die bij het wassen aanhangend vocht vasthoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is meer het (gebrek aan) schoon water waar ik me zorgen om maak.
Iets wat goed genoeg is om bedlegerige cliënten dag in dag uit mee te verzorgen moet ook goed voor mij zijn voor een dag of wat. Indien nodig.
Hotel ligt in ieder geval centraal
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat zijn hotels begin april in Thessaloniki goedkoop zeg
Niet te ver weg, cultuur, warm(er dan hier) slapen in de woestijn. Check!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Jordanië! Hoe kom je daar nou op johBijzonder en interessant lijkt me
Wanneer
Drinkwater koop ik uiteraard per flesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Om te drinken? Dat zou ik gewoon kopen. En de standaard dingen, geen sla eten en andere dingen die bij het wassen aanhangend vocht vasthouden
Ja ik las het, als dit soort basale zaken al mis gaat, en dan idd niet bereikbaar. Lekker kutquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens het artikel is het een probleem wat de laatste weken een paar keer is voorgekomen.
Andere beaut die in de weg ligt. En dat is natuurlijk best slordig, zeker als je daarna als maatschappij niet thuis geeft bij reizigers.
Ik zat van de week te kijken, volgens mij was het mallorca, 8 dagen met wat wensen, hotel (incl vlucht) wat bovenaan stond was 3100, schrok me kapot. Gelukkig was het ook veruit het duurstequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijk
Leuk man, lekker naar uitkijken
Ik zat te loeren voor de herfstvakantie en moest beetje wenen van de prijzen
Stage in Noorwegen, tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef AnneX het volgende:
Oops. Linkje van het bootverhaal geappt naar buurvrouw.
April vorig jaar met zo’n beetje de eerste boot ging Zoon naar Noorwegen en maanden later terug. Het was alleen kiele kiele, omdat de trein bij Assen pech kreeg.
In april as. gaat Zoon 2 met de boot daarheen om stage te lopen.
Daar ga ik in mei weer naartoequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijk
Stage in Noorwegenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef AnneX het volgende:
Oops. Linkje van het bootverhaal geappt naar buurvrouw.
April vorig jaar met zo’n beetje de eerste boot ging Zoon naar Noorwegen en maanden later terug. Het was alleen kiele kiele, omdat de trein bij Assen pech kreeg.
In april as. gaat Zoon 2 met de boot daarheen om stage te lopen.
Kwam voor een redelijk eenvoudige trip van een week op zo'n ¤4000,- zonder autohuur en auto stallen op vliegveldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken, volgens mij was het mallorca, 8 dagen met wat wensen, hotel (incl vlucht) wat bovenaan stond was 3100, schrok me kapot. Gelukkig was het ook veruit het duurste
Ik zat in september voor werk in Zwitserland. Ik had de dagtrein gepakt. De groep mensen die de nachttrein hadden gepakt moesten ergens in Duitsland midden in de nacht uren wachten op een vervangende trein...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar ga ik in mei weer naartoe![]()
Met de nightjet. Waar we, na het boeken, ook best slechte reviews over lazen. Van slechte bedjes (verwacht) tot vreemden die je coupe in komen tot midden in de nacht van trein moeten wisselen om redenen![]()
![]()
Goed bezig ben ik, vakantiewise
Voor 3 of voor 1? En ik had ook geen auto bijbesteld en hoef ook geen auto te stallen (treinkaartje zat hier niet bij)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:01 schreef Molo het volgende:
I
[..]
Kwam voor een redelijk eenvoudige trip van een week op zo'n ¤4000,- zonder autohuur en auto stallen op vliegveld
Tsja![]()
Ik ga morgen maar weer zoeken naar wat ik het wel waard vind zeg maar
3, appartement trouwens, ik dacht ik kijk even voor simpel iets lekker even wegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor 3 of voor 1? En ik had ook geen auto bijbesteld en hoef ook geen auto te stallen (treinkaartje zat hier niet bij)
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat in september voor werk in Zwitserland. Ik had de dagtrein gepakt. De groep mensen die de nachttrein hadden gepakt moesten ergens in Duitsland midden in de nacht uren wachten op een vervangende trein...
Die waren niet heel erg fit de eerste werkdag daar zeg maar
Zie nu mijn taalfouten in mijn post, och jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hoeven wij alleen maar de toerist uit te hangen. Die eerste dag maar niks boeken qua vertier.
Ik denk wel dat we vooraf contact zoeken met de verhuurder, of we evt eerder kunnen inchecken
Je kan in Jordanie nog best veel zonder tourtje doen eigenlijk. We hebben zelfs met een auto door het land gecrost. Taxi's bussen ging ook nog wel goed, wel een beetje plannen en uit eten gaan was daar goedkoop.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die prijzen
Ik vond 1600 euro inclusief vlucht voor mijn 12 dagen Jordanië best meevallen.
Geen maaltijden erbij, behalve ontbijt en de excursies veelal zelf betalen, dus al in al zo’n 2400 euro schat men.
Leven is al duur genoeg. Afgelopen week twee musicals geboekt in NL. Zowel in Wenen als Londen (najaar) wordt vast ook geīnvesteerd in cultuur. Dingen doen![]()
En ik zit nu in een cyclus van minimaal twee keer per week uit eten met diverse mensen. Stopt als ik op vakantie ga. Soort van.
Het was deze week al 23°Cquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man, even er tussenuitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het was deze week al 23°Cwas wel iets warmer dan gewoonlijk maar hé over een maand is het misschien nog wat warmer.
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan in Jordanie nog best veel zonder tourtje doen eigenlijk. We hebben zelfs met een auto door het land gecrost. Taxi's bussen ging ook nog wel goed, wel een beetje plannen en uit eten gaan was daar goedkoop.
Je kent deze gouwe ouwe toch wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.
Zat gelegenheid om zelf door stadjes te dwalen, maar geen uitzoekgedoe met excursies en gidsen en zo.
Ik was niet serieus aan het kijken, meer “wat kost een vakantie waarbij je veel luiert”quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
3, appartement trouwens, ik dacht ik kijk even voor simpel iets lekker even weg
Maar goed, we kijken verder
Heb je nu iets anders op het oog?
O, dat begrijp ik volledig hoor. Je hoort wel eens vervelende verhalen uit Marokko, Egypte etc. dat mannen je lastig vallen met hun toeristische rotzooi maar ik ben weinig tot geen onvriendelijke mensen tegen gekomen in Jordanië. Ik heb zelfs mijn lekke autoband door de politie laten vervangen in de middle of nowherequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.
Zat gelegenheid om zelf door stadjes te dwalen, maar geen uitzoekgedoe met excursies en gidsen en zo.
In Amman heb ik de hele dag in mijn uppie rondgelopen, maar de rest is het gewoon hand (en tijdbesparend) om dat georganiseerd te doen inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, zoon van de buurvrouw! Ik zat al met verbazing te lezen hoe weinig belangstelling je leek te hebben voor je kindquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:14 schreef AnneX het volgende:
Geen idee (nog) wat voor stage.
De vroegere buurvrouw is geëmigreerd naar Noorwegen met haar gezin lang geleden.
Ook weet ik niet wat “internationale stage” inhoudt voor een gymnasiast.
Volgende week eens belangstellend informeren.![]()
Mooie reis Cat, naar Jordanië.
Ken ik ook niet verstoanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kent deze gouwe ouwe toch wel?![]()
![]()
![]()
Lekker potje Jordanees
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, zoon van de buurvrouw! Ik zat al met verbazing te lezen hoe weinig belangstelling je leek te hebben voor je kind
Je kan gewoon daar op bezoek gaan als je via Turkije vliegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik had eigenlijk wel keer graag naar Moskou en Sint Petersburg gegaan, stond best hoog op mijn lijstje, maar ja![]()
![]()
Dat zou kunnen ja. Lekker de sfeer en cultuur opsnuivenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan gewoon daar op bezoek gaan als je via Turkije vliegt.
Ik was er voor het hele gedoetje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:20 schreef Molo het volgende:
Ik had eigenlijk wel keer graag naar Moskou en Sint Petersburg gegaan, stond best hoog op mijn lijstje, maar ja![]()
![]()
Jup, ben daar in het weekend voor de stichting en blijf nog een nachtje extra. Ben er tochquote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, ben daar in het weekend voor de stichting en blijf nog een nachtje extra. Ben een toch
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, ben daar in het weekend voor de stichting en blijf nog een nachtje extra. Ben er toch
Ja Rusland had ik voor de oorlog ook zeker niet onbegeleid gedaan. Alleen al vanwege de taal.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was er voor het hele gedoetje.
Moskou heeft een paar leuke plekken, maar vooral veel beton en nare, onvriendelijke mensen.
St Petersburg daarentegen![]()
Mooie stad, mooie musea, concert bijwonen in de hermitage na sluitingstijd![]()
Vriendelijke mensen![]()
En in het rondje ook nog twee andere, kleinere stadjes.
Dat was een toffe reis! Ook via een organisatie die het visumgedoe regelde en al het vervoer ter plekke. We reisden zelf van hotel naar hotel. Soms met een taxi, soms met de trein. Begeleid zelfstandig dus
We hadden geen reisgids of zo. Maar vanwege de taal dus wel alle accommodatie en vervoer laten regelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Rusland had ik voor de oorlog ook zeker niet onbegeleid gedaan. Alleen al vanwege de taal.
Maar goed, zat mooie plekken op aarde. Ga ik toch niet allemaal kunnen ontdekken in dit leven.
Doelen! Niet zo snel opgeven jijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Rusland had ik voor de oorlog ook zeker niet onbegeleid gedaan. Alleen al vanwege de taal.
Maar goed, zat mooie plekken op aarde. Ga ik toch niet allemaal kunnen ontdekken in dit leven.
Ik hoef echt niet alles te zien, hele delen van de aardbol vind ik interessant maar zou ik geen moer om geven er niets elf heen te reizen. Boek erover is ook leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doelen! Niet zo snel opgeven jij
Oleg en Dimitri waren hilarisch. En vonden ons ook hilarisch.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet alles te zien, hele delen van de aardbol vind ik interessant maar zou ik geen moer om geven er niets elf heen te reizen. Boek erover is ook leuk
Berkentakken laten zwiepen door Oleg en Dimitri lijkt me dan wel weer best geinig eigenlijk
Prachtig was ie, idd een klassieker. Nog nooit eerder gezien hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:00 schreef AnneX het volgende:
Een klassieker hoor, die film met Sophia en Marcello.
Uitsmijter van de dag: goeie reis @:sigme en man en voorraad ab en yakult en zuurkool
Memoriesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oleg en Dimitri waren hilarisch. En vonden ons ook hilarisch.
Hoe harder we gilden, hoe harder ze gingen meppen. Waarna we met een ferm OUT! OUT! naar buiten het dompelbad in werden gejaagd![]()
Daar stopte hun Engels ook wel, meer hadden ze ook niet nodig.
Hotel daar was ook geweldig, echt zo’n stasi, in de jaren 70 gemoderniseerd, hok. Inclusief kleurtjes![]()
Kom daar maar eens om in de grote steden.
Ben je daarvoor naar de bioscoop geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef Molo het volgende:
Prachtig was ie, idd een klassieker. Nog nooit eerder gezien hier
Compenseert een beetje voor Cocaine Bear gisteren in de bioscoop. Want een hilarische slasher gore was dat zeg
Het is jammer dat we zo druk met de Oscarfilms zijn want die lijkt me geweldig om als tussendoortje in de bios te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Compenseert een beetje voor Cocaine Bear gisteren in de bioscoop. Want een hilarische slasher gore was dat zeg
Jazekers, kwam zo uit en stelde niet teleur. Zaal zat ook hard te lachen, heerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je daarvoor naar de bioscoop geweestGeweldig!
Die lijkt me superraarrrrrrrquote:Op zondag 26 februari 2023 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Wij zijn ook voornemens volgende week naar Cocaine Bear te gaan.Gisteren was F met een vriend bij die Winney the Pooh film.
Moet je wel dat STAP-budget krijgen. Dat is volgens mij nogal een dingetjequote:Op zondag 26 februari 2023 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man is afgelopen week begonnen aan een opleiding en nu maakt de opleiding bekend dat je het vanaf nu ook met het STAPbudget kan doenbeetje jammer.
Omdat het zo snel op is bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je wel dat STAP-budget krijgen. Dat is volgens mij nogal een dingetje
Ik durfde het niet te zeggen hier. Als het nodig is voor werk kan de werkgever het betalen en voor de leuk betaal je maar uit eigen zakquote:Op zondag 26 februari 2023 10:57 schreef Molo het volgende:
Dat hele STAP budget is toch echt de domste verkwisting van overheidswege die ik afgelopen jaar heb gezien
Via het UWV is wmb een prima idee, en dan check of het daadwerkelijk tot (ander) betaald werk kan leiden. Dan kun je ook een echte opleiding aanbieden ipv cursusjes van 'toevallig' net ¤1000,- waar niemand substantieel mee geholpen is.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen hier. Als het nodig is voor werk kan de werkgever het betalen en voor de leuk betaal je maar uit eigen zakDie kosten waren overigens al aftrekbaar. Cursussen/omscholing om mensen naar (ander) werk te brengen kunnen ook via het UWV
Dan moest je maar net toevallig geluk hebben in de bak van 'hebbers' te vallen. Je grijpt er zo naast dus je kunt er niet op rekenenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Of het verkwisting is of niet, ik vond het gewoon jammer dat iets nu 1000 euro kost en als hij een week later had ingeschreven niets.
Ik las her en der dat het goedkoper is dan de eerdere regeling (de aftrekpost).quote:Op zondag 26 februari 2023 10:57 schreef Molo het volgende:
Dat hele STAP budget is toch echt de domste verkwisting van overheidswege die ik afgelopen jaar heb gezien
Dat was ook geen ideale situatie. Ik heb hetzelfde gedaan. Zelf betaalt en deel terug gekregen van de belasting, om uiteindelijk promotie te kunnen maken op werk en in soort werk. Dus was een goede investeringquote:Op zondag 26 februari 2023 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb van de vorige regeling (studiekosten als aftrekpost) wel echt dankbaar gebruik gemaakt tijdens meerdere jaren opleiding die mijn werkgever echt heus niet voor me ging betalenmaar aan STAP zou ik daarmee ook niets gehad hebben.
Gaat je niet lukken. Visum aanvraag duurt 4 weken al zal voor een Nederlander geweigerd worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan gewoon daar op bezoek gaan als je via Turkije vliegt.
Maar blijkbaar was het je het geld wel waard en kon je het betalen.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Of het verkwisting is of niet, ik vond het gewoon jammer dat iets nu 1000 euro kost en als hij een week later had ingeschreven niets.
Ja kloptquote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las her en der dat het goedkoper is dan de eerdere regeling (de aftrekpost).
Bij mij was het ook een goede investering, maar 18k is nogal wat om te kunnen ophoesten. Dus die tegemoetkoming was prettig. Inmiddels mag het ook niet meer zelf betaald worden vanuit de beroepsvereniging en moeten werkgevers het terecht gewoon betalen. Ze krijgen er nota bene overheidssubsidie voor dus volslagen idioot dat ze ook nog eens geld van de opleiding gingen vragenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was ook geen ideale situatie. Ik heb hetzelfde gedaan. Zelf betaald en deel terug gekregen van de belasting, om uiteindelijk promotie te kunnen maken op werk en in soort werk. Dus was een goede investering
Maar STAP zou daarin niets betekenen idd, en nu zou ik dus toch aanzienlijk minder makkelijk de stap (hihaho) hebben kunnen zetten. Want echt veel geld
UWV zou prima poort kunnen zijn daarin
We zijn het wel eens hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt
Dat is dan puur gekeken naar het geld dat de overheid uitgeeft. De doelmatigheid ervan echter....
Wat levert dit op
Voorheen wisten de lager betaalden de regelingen moeilijk te vinden, hoger betaalden wel en maakten er veel gebruik van. Als jij natuurlijk een tweede master gaat doen of een post master en teruggave vraagt, dan gaat dat wat harder dan een STAP budgetje.
Dan komt het boekhoudkundig wellicht goed uit, ik geloof er gewoon echt helemaal niets van dat mensen middels één of een paar STAP cursusjes een andere of betere baan kunnen krijgen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moest je maar net toevallig geluk hebben in de bak van 'hebbers' te vallen. Je grijpt er zo naast dus je kunt er niet op rekenen
Het had dan overigens hem niks gekost, maar de 'belastingbetaler'. Het is niet ineens gratis vanuit de aanbieder natuurlijk
Is ook gewoon iets waar we een tijd voor hebben moeten sparen.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was het je het geld wel waard en kon je het betalen.
Maar goed, lullig is het wel.
Ja ok, eens. Dat specifieke gebeuren ook aantal keer meegemaakt, walgelijk was datquote:Op zondag 26 februari 2023 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij mij was het ook een goede investering, maar 18k is nogal wat om te kunnen ophoesten. Dus die tegemoetkoming was prettig. Inmiddels mag het ook niet meer zelf betaald worden vanuit de beroepsvereniging en moeten werkgevers het terecht gewoon betalen. Ze krijgen er nota bene overheidssubsidie voor dus volslagen idioot dat ze ook nog eens geld van de opleiding gingen vragen
Ja snap ik vanuit jullie welquote:Op zondag 26 februari 2023 11:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar je snapt dat ik even wil klagen
[..]
Is ook gewoon iets waar we een tijd voor hebben moeten sparen.
Vandaar even mijn geklaag.
Ik kan nogal woest worden van deze soort overheidszakenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zijn het wel eens hoor. Het is gewoon een bezuiniging in een 'mooi jasje'
.
Idd. Bezuiniging van 120 miljoen oid.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zijn het wel eens hoor. Het is gewoon een bezuiniging in een 'mooi jasje'
.
Ben benieuwd of het ook nog doorgerekend is in de breedtequote:Op zondag 26 februari 2023 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. Bezuiniging van 120 miljoen oid.
Oh, zo irritant is dat. Ons scholingsbeleid is nu gelijkgetrokken aan de medisch specialisten, maar de paramedici krijgen.... Een schijntje en twee (!) dagenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, eens. Dat specifieke gebeuren ook aantal keer meegemaakt, walgelijk was dat
Op mijn afdeling was het minimum wat aan scholing betaald moest worden vanuit de CAO al op als we reanimatietraining en eens in de vijf jaar een verplichte registratie deden dus kon er nooit iets anders.
Succes met je specialiseren of skills uitbreiden
De dagen dat ik dan hoorde 'je mag naar *insert cursus*! Is op zaterdagen dus eigen tijd, je krijgt je reiskosten vergoed top he!'
![]()
Bovendien is de Belastingdienst blij dat ze van een aftrekpost af zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het ook nog doorgerekend is in de breedte
Zonquote:Op zondag 26 februari 2023 11:27 schreef Molo het volgende:
Tijd voor de zon iig, die schijnt ongeacht welke overheid er zit
Nou, een bestaande post onderhouden is makkelijker dan de rest van de ellende die je hoortquote:Op zondag 26 februari 2023 11:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Bovendien is de Belastingdienst blij dat ze van een aftrekpost af zijn.Het is nu een ding voor Sociale Zaken.
Ik vind het vooral stom dat de overheid zegt Leven Lang Leren, maar dan ga je als overheid daar niet in investeren.
Het is echt heerlijk weerquote:Op zondag 26 februari 2023 11:27 schreef Molo het volgende:
Ik wil graag iets doen met STAP budget maar niet als ik geen budget krijg. Das wel een drempel om me in te schrijvenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat het zo snel op is bedoel je?
Eind vorig jaar viel dat reuze mee, geen idee hoe het nu is.
Ik weet hetquote:Op zondag 26 februari 2023 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, een bestaande post onderhouden is makkelijker dan de rest van de ellende die je hoort
Hier begint het inmiddels behoorlijk bewolkt te worden.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:27 schreef Molo het volgende:
Is dat recent gewijzigd dan? Ken een NL-er (wel samen met een Rus) die vorig jaar een aantal weken in Rusland was.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Visum aanvraag duurt 4 weken al zal voor een Nederlander geweigerd worden.
En ja ik heb ervaring met de visa aanvraag voor Rusland.
Zeker balen ja!quote:Op zondag 26 februari 2023 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen week al gedaan ja.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Het is echt heerlijk weer
Zo maar eens de hortensia snoeien, want ik las van de week hier dat het daar tijd voor is#teamgeengroenevingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |