Jordanië! Hoe kom je daar nou op johquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
12 dagen. Ik overleef het vast wel
En wie weet valt het mee, is een deel gerenoveerd of zo. Want hun website ziet er tiptop uit
Om te drinken? Dat zou ik gewoon kopen. En de standaard dingen, geen sla eten en andere dingen die bij het wassen aanhangend vocht vasthoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is meer het (gebrek aan) schoon water waar ik me zorgen om maak.
Iets wat goed genoeg is om bedlegerige cliënten dag in dag uit mee te verzorgen moet ook goed voor mij zijn voor een dag of wat. Indien nodig.
Hotel ligt in ieder geval centraal
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat zijn hotels begin april in Thessaloniki goedkoop zeg
Niet te ver weg, cultuur, warm(er dan hier) slapen in de woestijn. Check!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Jordanië! Hoe kom je daar nou op johBijzonder en interessant lijkt me
Wanneer
Drinkwater koop ik uiteraard per flesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Om te drinken? Dat zou ik gewoon kopen. En de standaard dingen, geen sla eten en andere dingen die bij het wassen aanhangend vocht vasthouden
Ja ik las het, als dit soort basale zaken al mis gaat, en dan idd niet bereikbaar. Lekker kutquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens het artikel is het een probleem wat de laatste weken een paar keer is voorgekomen.
Andere beaut die in de weg ligt. En dat is natuurlijk best slordig, zeker als je daarna als maatschappij niet thuis geeft bij reizigers.
Ik zat van de week te kijken, volgens mij was het mallorca, 8 dagen met wat wensen, hotel (incl vlucht) wat bovenaan stond was 3100, schrok me kapot. Gelukkig was het ook veruit het duurstequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijk
Leuk man, lekker naar uitkijken
Ik zat te loeren voor de herfstvakantie en moest beetje wenen van de prijzen
Stage in Noorwegen, tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef AnneX het volgende:
Oops. Linkje van het bootverhaal geappt naar buurvrouw.
April vorig jaar met zo’n beetje de eerste boot ging Zoon naar Noorwegen en maanden later terug. Het was alleen kiele kiele, omdat de trein bij Assen pech kreeg.
In april as. gaat Zoon 2 met de boot daarheen om stage te lopen.
Daar ga ik in mei weer naartoequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha, ja dat is extreem laagseizoen nog. Terwijl het er dan prachtig en heerlijk weer is natuurlijk
Stage in Noorwegenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef AnneX het volgende:
Oops. Linkje van het bootverhaal geappt naar buurvrouw.
April vorig jaar met zo’n beetje de eerste boot ging Zoon naar Noorwegen en maanden later terug. Het was alleen kiele kiele, omdat de trein bij Assen pech kreeg.
In april as. gaat Zoon 2 met de boot daarheen om stage te lopen.
Kwam voor een redelijk eenvoudige trip van een week op zo'n ¤4000,- zonder autohuur en auto stallen op vliegveldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken, volgens mij was het mallorca, 8 dagen met wat wensen, hotel (incl vlucht) wat bovenaan stond was 3100, schrok me kapot. Gelukkig was het ook veruit het duurste
Ik zat in september voor werk in Zwitserland. Ik had de dagtrein gepakt. De groep mensen die de nachttrein hadden gepakt moesten ergens in Duitsland midden in de nacht uren wachten op een vervangende trein...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar ga ik in mei weer naartoe![]()
Met de nightjet. Waar we, na het boeken, ook best slechte reviews over lazen. Van slechte bedjes (verwacht) tot vreemden die je coupe in komen tot midden in de nacht van trein moeten wisselen om redenen![]()
![]()
Goed bezig ben ik, vakantiewise
Voor 3 of voor 1? En ik had ook geen auto bijbesteld en hoef ook geen auto te stallen (treinkaartje zat hier niet bij)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:01 schreef Molo het volgende:
I
[..]
Kwam voor een redelijk eenvoudige trip van een week op zo'n ¤4000,- zonder autohuur en auto stallen op vliegveld
Tsja![]()
Ik ga morgen maar weer zoeken naar wat ik het wel waard vind zeg maar
3, appartement trouwens, ik dacht ik kijk even voor simpel iets lekker even wegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor 3 of voor 1? En ik had ook geen auto bijbesteld en hoef ook geen auto te stallen (treinkaartje zat hier niet bij)
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat in september voor werk in Zwitserland. Ik had de dagtrein gepakt. De groep mensen die de nachttrein hadden gepakt moesten ergens in Duitsland midden in de nacht uren wachten op een vervangende trein...
Die waren niet heel erg fit de eerste werkdag daar zeg maar
Zie nu mijn taalfouten in mijn post, och jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hoeven wij alleen maar de toerist uit te hangen. Die eerste dag maar niks boeken qua vertier.
Ik denk wel dat we vooraf contact zoeken met de verhuurder, of we evt eerder kunnen inchecken
Je kan in Jordanie nog best veel zonder tourtje doen eigenlijk. We hebben zelfs met een auto door het land gecrost. Taxi's bussen ging ook nog wel goed, wel een beetje plannen en uit eten gaan was daar goedkoop.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die prijzen
Ik vond 1600 euro inclusief vlucht voor mijn 12 dagen Jordanië best meevallen.
Geen maaltijden erbij, behalve ontbijt en de excursies veelal zelf betalen, dus al in al zo’n 2400 euro schat men.
Leven is al duur genoeg. Afgelopen week twee musicals geboekt in NL. Zowel in Wenen als Londen (najaar) wordt vast ook geïnvesteerd in cultuur. Dingen doen![]()
En ik zit nu in een cyclus van minimaal twee keer per week uit eten met diverse mensen. Stopt als ik op vakantie ga. Soort van.
Het was deze week al 23°Cquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man, even er tussenuitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het was deze week al 23°Cwas wel iets warmer dan gewoonlijk maar hé over een maand is het misschien nog wat warmer.
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan in Jordanie nog best veel zonder tourtje doen eigenlijk. We hebben zelfs met een auto door het land gecrost. Taxi's bussen ging ook nog wel goed, wel een beetje plannen en uit eten gaan was daar goedkoop.
Je kent deze gouwe ouwe toch wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.
Zat gelegenheid om zelf door stadjes te dwalen, maar geen uitzoekgedoe met excursies en gidsen en zo.
Ik was niet serieus aan het kijken, meer “wat kost een vakantie waarbij je veel luiert”quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
3, appartement trouwens, ik dacht ik kijk even voor simpel iets lekker even weg
Maar goed, we kijken verder
Heb je nu iets anders op het oog?
O, dat begrijp ik volledig hoor. Je hoort wel eens vervelende verhalen uit Marokko, Egypte etc. dat mannen je lastig vallen met hun toeristische rotzooi maar ik ben weinig tot geen onvriendelijke mensen tegen gekomen in Jordanië. Ik heb zelfs mijn lekke autoband door de politie laten vervangen in de middle of nowherequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zal best een veilig land zijn en misschien ben ik wat kort door de bocht. Maar als vrouw alleen ga ik in zo’n land toch liever georganiseerd. Zeker omdat ik geen woord van de taal spreek.
Zat gelegenheid om zelf door stadjes te dwalen, maar geen uitzoekgedoe met excursies en gidsen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |