Inderdaad, en hoe ze voor WJ gaat zitten als ze tegen hem praatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat dansje erbij met schouders en borst
Puur van de zenuwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Esther trekt van die vreemde bekken
ftfyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en hoe ze voor WJ JW gaat zitten als ze tegen hem praat
Wat niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:24 schreef Aggie46 het volgende:
JW, vertel nou niet teveel.
Straks weet de hele loods het plus aanhang.
een enkeltje huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
JW zegt precies zoals het is. Ze heeft er niks mee gewonnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim zullen wel druk zijn op de kamer
gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
24-02-23 | #1 | Jeffrey en Kim hebben weer eens woorden [05 min 49 sec]
-
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Had iemand al gezegd dat Esther raar is?
heb daar een heel leuk gifje voorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Nee toch...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
jef en rupi en ima over stemmen geen kim erbijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim zullen wel druk zijn op de kamer
Ze doet redelijk normaal, voor iemand die geestesziek isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
snufje haldol er in ipv droomsapquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
Esther lijkt een beetje psychotisch
Dat gaat nog leuk worden danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: als je schiet moet het raak zijn. Dan heb je JW en Esther nodig.
Marciano: hun hebben al een compromis. Ze hebben zeker 9.
Jeffrey: ik ga de druk op Jappie opvoeren. Hij wil toch winnen of niet?
Nee, die heeft Isaac al langer door .quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:39 schreef cinsan het volgende:
japie gaat niet veranderen ivm zijn stemgedrag
Van het padje af ( gelopen)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Nee Esther je bent niet een verkeerde straat ingelopen
maar dat heeft jef dan weer niet doorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, die heeft Isaac al langer door .
die heb ik gezien, maar er moet toch ook wel een mooie van Esther zelf te maken zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb daar een heel leuk gifje voor
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat heeft jef dan weer niet door
rupi , ima en morrie gaan op sasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff wil dus niet op Sas
daar komt het op neer
ow wacht op Bern dus
Die heeft wel meer niet door...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar dat heeft jef dan weer niet door
Boeit me nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Mag ik even gillen?
Ik word heeeeeleeeemaaaaaal gek van mensen die zichtbaar geïrriteerd/boos of verdrietig zijn en dan roepen:
Oh dat maakt me allemaal niks uit
het doet me echt niks
het raakt me niet
whaaaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
Waarom niet op Sas? Bern kan alles behalve mentaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff wil dus niet op Sas
daar komt het op neer
ow wacht op Bern dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jeff heeft een connectie met Sasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom niet op Sas? Bern kan alles behalve mentaal.
WTFquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:44 schreef Flow3r het volgende:
flikker op met je nep tv momentjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:44 schreef Flow3r het volgende:
flikker op met je nep tv momentjes![]()
[ afbeelding ]
Dan had ik het ook over onsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wij kijken en praten er uren over![]()
De bro's in kamer 1 bij Jeffquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Martin moest poepen![]()
[ afbeelding ]
Morrie komt ook zo , en Zoe ineens ook bij de bro's
Allemaal in die wc ?!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Martin moest poepen![]()
[ afbeelding ]
Morrie komt ook zo , en Zoe ineens ook bij de bro's
nopequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net pas thuis en aan het teruglezen, maar weer geen eliminatie dus .... ?
Nope... Gok zelf maandag, maar ik ben geen GJquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, maar JW heeft wel een BOM gedropt bij Esther.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet je wel hoeveel onzin Martin dagelijks van zich af schijt ?quote:
2 turven hoog(even hoog als hijzelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel onzin Martin dagelijks van zich af schijt ?
Ja, slechts een stuk of 15 verzoeken vandaag ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
nope
maar uiteindelijk wel een drukke avond
Wil ik dat weten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel onzin Martin dagelijks van zich af schijt ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, slechts een stuk of 15 verzoeken vandaag ...![]()
Moet aan de bak morgen, nu eerst een biertje ....
als morrie zich ook even nuttig maaktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
Es nu tegen Morrie: "Ons Es heeft een gokje genomen en die is verkeerd uitgepakt"
Ja, doe ik, maar nog helemaal niets gezien tot nu toe ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
![]()
check even welke er al zijn![]()
hoef je geen dubbel werk te doen
sit back and enjoyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, doe ik, maar nog helemaal niets gezien tot nu toe ...
ze slaan de maand van Kenzi overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maandag HCquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze slaan de maand van Kenzi over
Ik denk dat dat het bommetje was wat ze wilde gooienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit lekker op te boeren, ik dacht ff dat ze ging kotsen
doet ze heel vaakquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit lekker op te boeren, ik dacht ff dat ze ging kotsen
Ze naait mensen uit goedheidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:02 schreef puzziepie het volgende:
Door de goedheid van Esther is ze door de mand gevallen
Hoe ze daar ook zit 🤣quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:45 schreef puzziepie het volgende:
Spelletje gespeeld en verloren
Maar ze blijft van JW houden
op de goede manier![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vast ,maar ze zit ook in groep Icequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima heeft het allemaal wel in de gaten
Bedoelde meer dat ze niet valt voor Esthers pogingen om haar acties goed te pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast ,maar ze zit ook in groep Ice
Oh zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze niet valt voor Esthers pogingen om haar acties goed te praten
Ze lult niet met haar mee maar zegt dat het allemaal haar eigen schuld is.
Esther gaat volgens mij de hele loods af, nu is Rupert de lulquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ik zit bij Jappie en Wanda over Bern
Beter houdt ze haar zure smoel ipv alles recht proberen te praten en het slachtoffer nog verder uit gaat hangenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef juul. het volgende:
Esther gaat het nu ook nog aan Rupert vertellen
Haha wat een gedoe! Jappie is Cruella Wanda 0 verantwoordig schuldigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
Jappie lult zich een beetje vast
met zijn uitleg dat er dingen bewegen in bed
ja maar ja maarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha wat een gedoe! Jappie is Cruella Wanda 0 verantwoordig schuldig
Ik had heel die wasmachine verantwoording die Jappie 's nachts aan Wanda moest geven gemist. Was gisteren in de uitzending, wat een mormel is het ookquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had heel die wasmachine verantwoording die Jappie 's nachts aan Wanda moest geven gemist. Was gisteren in de uitzending, wat een mormel is het ook
Ik had het filmpje dacht ik .....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ik had heel die wasmachine verantwoording die Jappie 's nachts aan Wanda moest geven gemist.
Was gisteren in de uitzending, wat een mormel is het ook
In het weekend kan er nog een heleboel veranderen, ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef puzziepie het volgende:
Iets over Rupie die ineens ook met Sas en bern zat
[ afbeelding ]
Sas zit stiekem op te blijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:28 schreef puzziepie het volgende:
Bern heeft sas niet naar bed gebracht oehoehoee
[ afbeelding ]
Niemand volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:28 schreef juul. het volgende:
[..]
In het weekend kan er nog een heleboel veranderen, ik kijk nergens meer van op
Toch maar eens helemaal kijken, de uitzendingen wijken vaak net even af. Zag ook Jeff niet bij dat verhaal terwijl ik hier wel caps langs zag komen dat Jeff op die bank zat mee te luisterenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had het filmpje dacht ik .....
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt tegen Moraima dat ze gistern tot 2.15 uur in het ei lag had verwacht dat Moirama wel langs zou komen( naar de wc,)
Moirama zegt dat ze twee keer is langs gelopen maar dat Esther sliep.
Esther: ik sliep niet want ik kan niet slapen heb je gewoon niet gehoord.
Maar je ogen waren dicht.
Nee ik probeer dan te slapen maar heb je gewoon niet gehoord.![]()
je hebt haar droompresentatie niet gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zit daar voor het geld maar in eerste instantie om te herstellen, het is toch geen hersteloord?
Ja wat een onzin verhaal was datquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt haar droompresentatie niet gezien?
Ik zit met verbazing te luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zit daar voor het geld maar in eerste instantie om te herstellen, het is toch geen hersteloord?
Esther valt door de mand het eiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt tegen Moraima dat ze gistern tot 2.15 uur in het ei lag had verwacht dat Moirama wel langs zou komen( naar de wc,)
Moirama zegt dat ze twee keer is langs gelopen maar dat Esther sliep.
Esther: ik sliep niet want ik kan niet slapen heb je gewoon niet gehoord.
Maar je ogen waren dicht.
Nee ik probeer dan te slapen maar heb je gewoon niet gehoord.![]()
Nee ik denk niet dat ik iets bijzonders gemist heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt haar droompresentatie niet gezien?
ja nu ineens 'hoort ze hier niet ' maar heeft er niks mee te maken dat ze misschien op haar gaan stemmen hoorquote:
zou mooi zijn maar dat is het juist met Sas : zij glibbert overal tussendoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
Nee Sas, de trigger is dat je misschien naar huis moet
Ik denk deze .....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Toch maar eens helemaal kijken, de uitzendingen wijken vaak net even af. Zag ook Jeff niet bij dat verhaal terwijl ik hier wel caps langs zag komen dat Jeff op die bank zat mee te luisteren
Gewoon ernaast ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
ondertussen zit GJ gewoon snot uit zijn neus te vreten
Echt wel maar jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou Sas ook graag op de stip zien![]()
keuzes keuzes ....
lekker naar huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Tijd is geen probleem voor Sasha, het is gewoon de omgeving waar ze niet in wil zitten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Sasha wordt niet goed van de posters van haar die daar hangen.
Hoe denkt ze dat het voor ons is?
Hautain is ze zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voelt zich heel wat beter dan de rest.
traumaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Sasha wordt niet goed van de posters van haar die daar hangen.
Hoe denkt ze dat het voor ons is?
oh ja we gaan weer naar klef en dj gedoequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk deze .....![]()
Ruzie Wanda en Jasper - 18 februari 2023.Top thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Opbokken met dat zielige meisje uit te hangen. Ze mankeert niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zeggen ze dat in de COS ook nog steeds?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zeggen ze nog steeds Kim D door de speaker, er is maar één Kim.
Die 'sliep' afgelopen nacht ook in dat ei, ze zei tegen Moraima dat ze nog wel had verwacht dat ze haar nog wel zou zien langskomen als ze naar de wc zou gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Esther verrekt het ook om naar bed te gaan, wil niks missen, daar helpt geen droomsap tegen hoor
[ afbeelding ]
ga nu effe cru zijn ,morrie hoort daar dan ook niet , thuis kan ze ook afvallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Opbokken met dat zielige meisje uit te hangen. Ze mankeert niets.
Klopt .. Engelstalig ? Ze krabt net haar hoofd alsof ze het niet snaptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
Babette : ze heeft nu een boek gepakt voor de show
Denk dat ze een standaard eerder opgenomen audio opname afspelen ....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Nee.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat ze een standaard eerder opgenomen audio opname afspelen ....
droomsap??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Esther verrekt het ook om naar bed te gaan, wil niks missen, daar helpt geen droomsap tegen hoor
[ afbeelding ]
Hannelore kost ook geldquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Mori is er niet om af te vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga nu effe cru zijn ,morrie hoort daar dan ook niet , thuis kan ze ook afvallen
Maar heeft wel heel veel vooraf ingesproken.quote:
maar geen Kimquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heeft wel heel veel vooraf ingesproken.
Die D eruit knippen hebben ze haar niet eens voor nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heeft wel heel veel vooraf ingesproken.
Tja.. Zo valt over iedereen wel te zeggen wat ze thuis kunnen. Babs kan thuis ook beppen, GJ is sowieso een lul, Martin kan overal de showpony uithangen, schreeuwen dat alles kut is kan Jeff ook thuis. JW kan thuis ook alles prima vinden net als Esther maar die noemt het dan pwrrrrima. Ook Sasha zou thuis long covid hebben net als Bern dezelfde zeiktoon zou aanslaan in gesprekken. Jasper kan thuis ook proberen sponsoren voor z'n sport proberen te vinden en Wanda.. fuck Wanda. Kim haar puisten zouden met een kuur thuis ook minder kunnen worden en Marciano kan zich thuis ook laten bedienen door vrouwen al dan niet z'n ex. Isaac kan z'n familie ook buiten de loods ontvluchten, en Erik was hier niet en thuis ook niet .. Enzovoorts..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga nu effe cru zijn ,morrie hoort daar dan ook niet , thuis kan ze ook afvallen
Die is echt geschift.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Babette mag van GJ niet lachen als er mensen weg lopen
wat een focking rare manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Babette mag van GJ niet lachen als er mensen weg lopen
Ze moet d'r hoofd uit zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
en babs zegt
ik zal het niet meer doen![]()
![]()
koekoek
savonds is er ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen lekker de hele dag vrij, staat er iets op de agenda, judo denk ik ?
Vader? Ik vind het meer een verongelijkte kleuter.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
GJ: je zegt dat je het niet meer gaat doen, maar dat kan niet, je gaat proberen het niet meer te doen.
Hij wil echt voor iedereen een fakking vaderfiguur zijn.
judo mss en in de avond evennement van k3quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
savonds is er iets
want daar is bier voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |