Ja het is toch anders als er iets gebeurd wat buiten hun macht ligt. Zoals ziekte of overlijden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:01 schreef GereDathan het volgende:
Het begon als een veelbelovende aflevering waar lekker veel in mislukt. Bouwbudget van 50k is ook in Tsjechië niets meer. Huis zag er nog redelijk uit, dat wel.
Maar dan al die fysieke tegenslag, dat hakte er wel in bij mij. Prima en leuk als dingen fout lopen en plafonds instorten, maar hier was geen gein aan. Wat een pech had hij zeg. Zij sloeg zich er kranig doorheen en dankzij de juiste stappen (weer gaan werken) ook voldoende inkomen om de verbouwing af te ronden. Wat er gedaan was, zowel door Ray, de zonen en later de bouwvakkers. Petje af.
Inderdaad. Ik vind het programma uitermate geschikt als leedvermaak als ze zelf van alles fout doen (verkeerde aankoop, slechte makelaar, geen budget, etc.). Maar als het om gezondheid gaat zoals in dit geval dan heb ik daar wel echt moeite mee, daar kunnen ze niets aan doen en is gewoon ontzettend naar voor alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:20 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Ja het is toch anders als er iets gebeurd wat buiten hun macht ligt. Zoals ziekte of overlijden.
Knap inderdaad hoe zij ermee om ging.
Dat laatste herinner ik mij ook nog goed, wat was dat triest zeg. Zo stond ze er plotseling helemaal alleen voor en ik herinner mij wat een sterke vrouw dat was.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:39 schreef hondonspain het volgende:
Was inderdaad een triest verhaal en wat een trieste omgeving ook. Als motorrijder moest ik gelijk denken aan de motor camping in Frankrijk bij Ik Vertrek, eigenaar overleed na een paar jaar. Leven neemt vaak snelle wendingen
Dat laatste heb ik ook fijne herinneringen aan in Australië, fantastische vlucht en helemaal niet eng ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 12:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Pfff, wat een aflevering. Goed verwoord hierboven. En ze hebben er een mooie B&B van gemaakt moet ik zeggen. En vliegen met een helikopter is ook een van de gavere dingen die ik ooit gedaan heb, dat zijn toch magische machines.
Nou, omdat je de posts niet leest zoals over het verdrietige verhaal van die twee in Tsjechië? Of als dat niet de laatste nieuwe is: omdat er geen touw aan vast te knopen is hoe en wanneer er nieuwe afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:41 schreef Mip1988 het volgende:
Zeg, hoe kan het zijn dat er al twee nieuwe afleveringen van het nieuwe seizoen zijn uitgezonden en er geen posts zijn hier
Wij en anderen kijken vooruit en NL Tv loopt een week achter dan word het verwarrend.quote:Op dinsdag 26 september 2023 06:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, omdat je de posts niet leest zoals over het verdrietige verhaal van die twee in Tsjechië? Of als dat niet de laatste nieuwe is: omdat er geen touw aan vast te knopen is hoe en wanneer er nieuwe afleveringen zijn.
Oh, dan haal ik dit topic maar weer uit mijn MyAT, anders spoilers en zo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:25 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Wij en anderen kijken vooruit en NL Tv loopt een week achter dan word het verwarrend.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:25 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Wij en anderen kijken vooruit en NL Tv loopt een week achter dan word het verwarrend.
quote:Voordat je reageert:
In dit topic geen spoilers plaatsen over de afleveringen die via NPO Plus of NLZIET te zien zijn geweest, maar nog niet via NPO1 uitgezonden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |