MA twijfel ik over omdat ik denk dat hij in zijn raceauto zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Bart, Jason, Chiara en Michelangelo zijn de enige vier echte mensen in het huis.
Robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:17 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd hoe zie die show gaan aanvliegen morgen. Vorige week was natuurlijk tenenkrommend die presentatie en die cross talk met met name Rob, van Tatyana.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Bart, Jason, Chiara en Michelangelo zijn de enige vier echte mensin het huis.
Ik hoop op een twist anders wordt het wel weer voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Robin de eerste 5 minuten
![]()
En in de laatste 10 minuten er weer een
Bart ook deelsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft wel een heel ander beeld dan de kijkers
Eens, ik had ook verwacht tijdens elke sl dat hij zijn vertrek zou aankondigen..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Had echt verwacht dat ie vandaag naar huis ging en snap niet waarom dat niet gebeurd is.
Perse in de live morgen naar huis willen gaan?
Zoveel eergevoel. Ik heb heel veel vervelende filmpjes van Rob niet geplaatst omdat ik het echt sneu vond voor hem, maar het is echt klaar met hem en dat ze hem vandaag niet de toneelhaak hebben gegeven vind ik van BB ook echt niet meer kunnen.
Ik vind het zon kabouter hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
alles gebeurd met een reden
thnxs wijsgeer Angelo
we kunnen verder met ons Cos leven
sneu ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Had echt verwacht dat ie vandaag naar huis ging en snap niet waarom dat niet gebeurd is.
Perse in de live morgen naar huis willen gaan?
Zoveel eergevoel. Ik heb heel veel vervelende filmpjes van Rob niet geplaatst omdat ik het echt sneu vond voor hem, maar het is echt klaar met hem en dat ze hem vandaag niet de toneelhaak hebben gegeven vind ik van BB ook echt niet meer kunnen.
Rob naar de secret roomquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoop op een twist anders wordt het wel weer voorspelbaar.
DA MEEN JIJ NIET!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
Morgen dikke "verrassings"-twist.
Lindsey die de minste stemmen krijgt en denk te moeten gaan en dan staat Rob ineens op:
"Lindsey, jij kan blijven. Ik heb in het geheim in overleg met achter afgesproken de plaats in te nemen en m'n koffer staat al klaar."
En dan alle monden wagenwijd open en Charlotte 100x OHMYGOOTTT
Love it!! Maar als klapper gaat de 2e ook naar huis😁quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
Lindsey die de minste stemmen krijgt en denk te moeten gaan en dan staat Rob ineens op:
"Lindsey, jij kan blijven. Ik heb in het geheim in overleg met achter afgesproken de plaats in te nemen en m'n koffer staat al klaar."
Misschien dat ze dan de volgende week genomineerd blijftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
Zou lachen zijnquote:
knul is 21 jaarquote:
En dan zit hij in BB als de kabouter van de groepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knul is 21 jaar
is hem wijsgemaakt de mini Max V te worden
dat ego is niet zo vreemd
push push jaar in jaar uit
Als ze 1 april stoppen dan is een dubbele exil wel mogelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:26 schreef ben34567 het volgende:
Zou niet eerlijk zijn voor Mich indien zijn PON winst waardeloos wordt en zichzelf een target heeft gemaakt bij 3 mensen. Het is niet zoals voorbije jaren waar iedereen mocht nomineren en anoniem in groep.
Hoop dat febo gewoon een dubbele exit doet. Rob + Lindsey
mjahquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En dan zit hij in BB als de kabouter van de groep
Ftfyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:26 schreef ben34567 het volgende:
Zou niet heerlijk zijn voor Mich indien zijn PON winst waardeloos wordt en zichzelf een target heeft gemaakt bij 3 mensen. Het is niet zoals voorbije jaren waar iedereen mocht nomineren en anoniem in groep.
tis semie BB 2024quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:28 schreef tassie127 het volgende:
Half 9 en er gaan er al naar bed. Lijkt wel een bejaardentehuis
Komt door die 4cm sminck, trekt de mondhoeken naar beneden qua gewicht..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien kijkt nog steeds een beetjein de richting van Ali
Zo kijkt ze toch altijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien kijkt nog steeds een beetjein de richting van Ali
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt door die 4cm sminck, trekt de mondhoeken naar beneden qua gewicht..
Zwaar levenquote:
Bart en jason jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Bart, Jason, Chiara en Michelangelo zijn de enige vier echte mensen in het huis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt door die 4cm sminck, trekt de mondhoeken naar beneden qua gewicht..
Ja ze keek heel vreemd idd naar rob, ze liep ook weg volgens mij om naar iemand iets te gaan vertellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Wat keek Jolien opmerkelijk naar Rob in de badkamer. Leek wel of ze water zag branden
ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
In de uitzending zegt Bart over Chiara dat hij haar een toffe oprechte vrouw vindt.
Wel bijzonder dat Chiara in het BB huis goed geapprecieerd wordt maar door heel veel kijkers niet.
Ik ben het in ieder geval met Bart eens.
das kutquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:56 schreef BBERTJE het volgende:
Michelangelo 24uur staking maar wat hoorde ik niet
zie pannekoekjes bakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaan ze nou alweer naar bed pfff dit jaar deze mensen liggen echt continue vroeg in bed het word steeds vroeger ook.
Voorgaande jaren sliepen ze echt veel later pas, deden tenminste ook wel leuke gezellige dingen samen in de huiskamer enzo
logischquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef happyme28 het volgende:
Wat keek Jolien opmerkelijk naar Rob in de badkamer. Leek wel of ze water zag branden
ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
In de uitzending zegt Bart over Chiara dat hij haar een toffe oprechte vrouw vindt.
Wel bijzonder dat Chiara in het BB huis goed geapprecieerd wordt maar door heel veel kijkers niet.
Dit seizoen zou enorm saai geweest zijn zonder haar. Er zou gewoon geen dynamiek of iets van drama geweest zijn in de groep. Ik vind haar wel het hoofdpersonage in het huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Iets zeggen en iets doen zijn wel verschillende dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:07 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending)
MA over chiara in de dbk!![]()
Hij zou haar zo onder de bus duwen indien nodig! Hijs niet verliefd, hij heeft gewoon jeuk!
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:44 schreef ben34567 het volgende:
Heb oprecht medelijden met Rob. Zo vol levensvreugde en de favoriet tijdens de eerste weken.
ik was ook verbaasd!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:07 schreef Ireth het volgende:
(Uitzending)
MA over chiara in de dbk!![]()
Hij zou haar zo onder de bus duwen indien nodig! Hijs niet verliefd, hij heeft gewoon jeuk!
Ja behoorlijkquote:
Rob had zin in een avontuur. Omdat hij een trouwe ‘Big Brother’-kijker is, schreef hij zich in voor dit seizoen. Dat hij geselecteerd is, doet hem erg veel plezier. Rob zou het tof vinden als een zestigplusser de finale haalt, en ziet zichzelf daar al helemaal staan. Ondanks z’n leeftijd is hij nog ontzettend fit, en ook mentaal is hij helemaal klaar voor de strijd.quote:
rob wordt wel neergezet nu zoals hij is ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:10 schreef Ireth het volgende:
En nu die tandeloze knabbelbak Lot troosten.... terwijl ie haar contineu belachelijk loopt te maken..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Rob had zin in een avontuur. Omdat hij een trouwe ‘Big Brother’-kijker is, schreef hij zich in voor dit seizoen. Dat hij geselecteerd is, doet hem erg veel plezier. Rob zou het tof vinden als een zestigplusser de finale haalt, en ziet zichzelf daar al helemaal staan. Ondanks z’n leeftijd is hij nog ontzettend fit, en ook mentaal is hij helemaal klaar voor de strijd.
begint wel wat onsmakelijke te worden inmiddquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een vieze vuile bitch zeg die chiara en mich. Met hun geroddel om charlotte echt erg!!!
Dan zou hij neergezit wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rob wordt wel neergezet nu zoals hij is ..
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Daar waren ze weer, die goddelijke 2 seconden absolute stilte tussen een batterij-wissel in....
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rob wordt wel neergezet nu zoals hij is ..
neer gelegd/tquote:
mooie momenten van deze BBquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Daar waren ze weer, die goddelijke 2 seconden absolute stilte tussen een batterij-wissel in....
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Rob had zin in een avontuur. Omdat hij een trouwe ‘Big Brother’-kijker is, schreef hij zich in voor dit seizoen. Dat hij geselecteerd is, doet hem erg veel plezier. Rob zou het tof vinden als een zestigplusser de finale haalt, en ziet zichzelf daar al helemaal staan. Ondanks z’n leeftijd is hij nog ontzettend fit, en ook mentaal is hij helemaal klaar voor de strijd.
quote:
tja.. karma is a bitch:) ze doet het zelf ook.. komt het een keer terug is hetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is er niet om over mensen hun uiterlijk te oordelen
Zeker ja wat ik hoorde in de uitzendingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Sorry, maar Chiara ren weg van die gozer
Ali heeft een opmerking gemaakt schminkhoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef 36Chambers het volgende:
Wat is er met Jolien?
Heeft iemand haar een spook genoemd ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali heeft een opmerking gemaakt schminkhoofd
Haha je zat in de buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef 36Chambers het volgende:
Wat is er met Jolien?
Rob gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:36 schreef wolffie het volgende:
Ik denk dat Lindsey vertrekt morgen, zomaar een gevoel.
Dat houd ik wel 24 dagen volquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat Chiara 24 uur geen complimenten geven
dat van ali netquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef 36Chambers het volgende:
Wat is er met Jolien?
kijk ik 2 dagen niet, mis ik dit🤣🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
@:gayguy voor uw naslag werk, gifs hierboven!
Je verwacht er geen antwoord opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:46 schreef Dragonbullet het volgende:
Euh, ik dacht dat een retorische vraag een vraag was waarop je eigenlijk geen antwoord wil
niks van gelogenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat van ali net
en vanmiddag zei ias nadat ze 1.5 uur in de schink zat bij charlotte dat ze op chucky lijkt (horror film)
en dat ze een oude kop heeft, in de 40 , kop als eentje die 2 kinderen heeft
Dat ze zoveel zooi op haar gezicht heeft dat je kunt 'schuppen , 2 schuppen en je zit op de huid
Ja dat bedoel ik. Het is meer een vraag om degene aan wie je hem stelt na te laten denken over dat wat je zegtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je verwacht er geen antwoord op
Ze verdienen elkaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat Chiara 24 uur geen complimenten geven
Mag niet te leuk worden van BB... Streamwisselquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef happyme28 het volgende:
Wat een leuk gesprek van die 3 gasten.
Ah nu vallen de puzzelstukken Bernd heeft Jolien opgeleidquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bernd is ff een klein kamertje smeren![]()
lkkr man
Jolien heeft iedere week sowieso een moment dat ze naar huis wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef 36Chambers het volgende:
Wat is er met Jolien?
Ja wilde net zeggen dat je echt zit dat Ali wel een stijve nek heeft maar hij klaagt er verder niet zo bij als Robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Die creme helpt beter bij Ali dan bij Rob
Rob had ook andere crème dan Ali want die van Rob stonk heel erg. Zullen Rob wel een placebo crème hebben gegeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:05 schreef happyme28 het volgende:
Die creme helpt beter bij Ali dan bij Rob
ik ging u voor, moest ook even slikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:07 schreef odie22 het volgende:
ik kots echt van dat wijf, wat een achterbakse aanstelster zeg , zum kotzen![]()
ben bang dat ik op leslie moet stemmen
indd ..swaffelcreme versus schapenvetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Rob had ook andere crème dan Ali want die van Rob stonk heel erg. Zullen Rob wel een placebo crème hebben gegeven.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Charlotte huilt om het gemis van haar vader
Oja ik moet nog even op ChaCha stemmenquote:
Zie dat @odie22 ook een beetje aangeslagen is en meeleeft met chacha chiaraquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:07 schreef odie22 het volgende:
ik kots echt van dat wijf, wat een achterbakse aanstelster zeg , zum kotzen![]()
ben bang dat ik op leslie moet stemmen
Ze gaan in ieder geval niet vroeg naar bed om te roddelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:16 schreef 36Chambers het volgende:
Staan er 3 finalisten in de keuken?
een halve, die langequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:16 schreef 36Chambers het volgende:
Staan er 3 finalisten in de keuken?
Ias is het irritante kleine broertje...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Hoe irritant hij ook is, ik begin Ias wel meer te waarderen. Maar vertrouw ‘m niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
Komkommertijd op de insta van bb
[ afbeelding ]
lief!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
2 keuzes toch? be en nl stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef odie22 het volgende:
tjonge jonge, wat moet ik nou kiezen, kan toch niet ali doen
als ik insta gebruikte, had ik jackson en stoere beert allebei toegevoegdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
rooie dwaashaasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Hoe irritant hij ook is, ik begin Ias wel meer te waarderen. Maar vertrouw ‘m niet
Kan irritant zijn maar ik mag hem ook wel. Vond het wel netjes wat hij zei tegen Jason: als ik u zou gebruiken om een andere speler eruit te spelen en ik ben overtuigd dat je blijft en je moet gaan dus ik heb het fout, dan vertrek ik zelf ook direct.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ias is het irritante kleine broertje...
ja ik stem ook 2 x , maar wiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
2 keuzes toch? be en nl stemmen
Vind 'm ook wel oké.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef happyme28 het volgende:
gaat ook insta doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
als ik insta gebruikte, had ik jackson en stoere beert allebei toegevoegd![]()
![]()
![]()
Ik versta hem perfect hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:22 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Vind 'm ook wel oké.
Scheelt dat ik 'm vaak niet kan verstaan
@Dotteke bedoelt met COT enekel het ppraten over twitter terwijl dat niet over de streams gaat, ze bedoeld niet dat je geen tweets mag plaatsen, weet ik 100%quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben dit gezeur zo verschrikkelijk zat hier in de COS. Soms is het gewoon ff makkelijker voor kort fragmentje. Maar geen zin in dit gezeik. Zal het niet meer doen.
Sjongejongejonge...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:22 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Vind 'm ook wel oké.
Scheelt dat ik 'm vaak niet kan verstaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat duswant als Lindsey morgen gaat zijn alleen ik en Chiara over, aldus Jason
spreiding... wat geeft leukere streams?quote:
Medicijnen vallen verkeerd bij hemquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef Hoylei het volgende:
Rob in de uitzending:
"Die Jason had ik in het begin wat moeite mee, maar die heeft zn lesje wel geleerd"
euhm, wat?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:24 schreef ben34567 het volgende:
Rob begin aflevering : Charlotte is nep en huilt teveel. Einde aflevering : zit wenende Charlotte te troosten![]()
Ik denk dat er niet veel reünies gaan komen met deze groep
Die heeft binnenkort meer volgers dan Robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
dat mimi apart bezig met chiara.. wetende van de fanroom dat ze niet te vertrouwen is, spel eigenlijk goed speelt en nep fliefd doet met haarquote:
Jesus. Als ik jolien was geweest, had ik de hond alle liefde gegeven, dit was mij wel een weekje koud douchen waard. Vond het echt zielig voor het diertjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
En vanavond in de uitzending blijkt ie haar gewoon onder de bus te willen gooien..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat mimi apart bezig met chiara.. wetende van de fanroom dat ze niet te vertrouwen is, spel eigenlijk goed speelt en nep fliefd doet met haar
Lijkt al op Rob !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:15 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
jaaa hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
En vanavond in de uitzending blijkt ie haar gewoon onder de bus te willen gooien..
haha ben het spoor ook bijsterquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:31 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze het nu over de reactie van lienebol op Ali??
of jolien?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
dus nu probeert sjalotje sjiara als pester te framen?
is ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef engine het volgende:
Toen zei ik ook van jaa...dit is gewoon fucked up zei ik..
chiaraquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:33 schreef odie22 het volgende:
shit, over wie heeft / had chacha het ?
quote:
meerdere filmpjes vanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die roddelt toch nooit?
Kan die Barbie niet meer horen.
ja! ze weet wel veelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft al aardig wat puzzelstukjes bij elkaar..
booswoestquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
walgelijk Febo
niks an de hand modus mbt stemmen
Zeikstraal gaat
errugh heur
Rob en Charlotte Aliquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:39 schreef odie22 het volgende:
wat staat er in het script dan , wie er weg moet morgen ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dris wel mac vlakbij en met een app heb je korting
hmzz
Geloof ook niet dat dat de bedoeling isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ben niet onder de indruk van rap van jason
okquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat dat de bedoeling is
wil jij ff 201 draaienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
En de rust voor rust bestemde tijd gaat weer beginnen in huize avondrood
Terwijl ik dat dus niet snap. Volgens mij is ze prima te vertrouwen. De mensen waarmee ze samen speelt, speelt ze toch gewoon samen mee en steekt ze niet in de rug? Heb er nog nooit iets naars richting MA zien doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat mimi apart bezig met chiara.. wetende van de fanroom dat ze niet te vertrouwen is, spel eigenlijk goed speelt en nep fliefd doet met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |