'ligt eraan hoe diep je kontgat is' is gewoon een algemene opmerking die niets met mijn persoonlijke anus te maken heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had het over de diepte van je eigen anus vuile smeerpoot
Gewoon te bang om duidelijk te zijn op tv, iemand nou ook weer niet zo leuk vinden. Meedoen omdat je een aandachtshoer bent. Etcquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef Centenbak het volgende:
Hoezo plannen voor een 2de date, is er niet gekomen, ze gaan nu hun eigen weg?
Hoezo vervallen die plannen dan ineens? Er kan toch een nieuwe datum geprikt worden???????
Of iemand de afwijzing willen besparen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon te bang om duidelijk te zijn op tv, iemand nou ook weer niet zo leuk vinden. Meedoen omdat je een aandachtshoer bent. Etc
DE MEEGROEI-JASquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wie het woord ROMPERTJES uitspreekt verdient ook een nekschot
Wat een KUTWOORD![]()
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iemand de afwijzing willen besparen.
Of ter plekke opgelucht dat de date leuker is dan gevreesd, maar thuis zonder adrenaline zie je het helder in.
Haai haaiquote:
Ja zag er goed uit.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een klein buitenlands vrouwtje incoming voor @:sapstengel
Haai haaiquote:
Of je hebt een kater?quote:
Listette is madquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Dit zoekt lisette toch niet. Afkeurende blik inkomend.
De vluchtelingen waar hij mee werkt krijgen gratis tandarts en hij maar hiermee lopen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
lekkere rotte tanden ook, missen der ook een paar
Met zijn vieze tandenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Dit zoekt lisette toch niet. Afkeurende blik inkomend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |