Zo danquote:
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)eid-dan-jongens.html
Zo'n vent die je dan bedreigt als je geen ¤ 10, - betaalt, net als die lui in Rome of op Times Square.quote:
Kun je niet leukere details doen?quote:
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.
Pauper mickey's met illegale mexicaan erinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo'n vent die je dan bedreigt als je geen ¤ 10, - betaalt, net als die lui in Rome of op Times Square.
Gezellig met elkaar plezier makenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet leukere details doen?
IK BEN NIET ONGESTELD!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.
valt wel mee verder dan de pols gaat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
Een vuist in je reet lijkt mij wel ver gaan.
Ik geef gewoon antwoord. https://www.psychologytod(...)n-mature-faster-boysquote:
De arm er nog in voor nog meer experimentenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt wel mee verder dan de pols gaat niet
Ligt eraan hoe diep je kontgat is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt wel mee verder dan de pols gaat niet
Jij hebt er ervaring meequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep je kontgat is.
Moet ook op de bingo, deze vriendinquote:
In 90% gevallen idd wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen betalen als ze niet ja roepen
Tijd voor een nieuwe bingokaartquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ook op de bingo, deze vriendin
Zijn er ook wel geweest die zich lieten betalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had het over de diepte van je eigen anus vuile smeerpoot
Ik ga voortaan disclaimers plaatsenquote:
Ja, maar mannen zijn pas later volwassen heb ik wel eens ergens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|