Whhaaaaaa HOE treffendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Jolien zie met al die make-up op denk ik dat het volgende programma waarin we haar zullen zien. Dragrace Holland zal zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik Jolien zie met al die make-up op denk ik dat het volgende programma waarin we haar zullen zien. Dragrace Holland zal zijn
Visvijver genotquote:
Ja en stream weggedruktquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ias heeft het nu ook pas door, dat als Rob vertrekt er weinig mensen uit Nl weggestemd kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef Jockari het volgende:
Het was een moeilijke keuze tussen Ali en Charlotte, maar ik kies... Tenzij Rob vertrekt en er niemand moet vertrekken van de genomineerden.Stem je niet bij rtl ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet veel aan de hand zijn.. hij is weg of ligt op bedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd wat ze met Rob aan het doen zijn. Ron de 16:30 kwamen ze terug uit SL en was Rob weg.
Bijna 1,5 uur inmiddels
Kan trouwens ook gewoon op bed liggen. Hij was ineens verdwenen na SL. Ze gaan hem in deze toestand geen 1,5u in de DBK laten zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Benieuwd wat ze met Rob aan het doen zijn. Ron de 16:30 kwamen ze terug uit SL en was Rob weg.
Bijna 1,5 uur inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |