Definieer 'binnenkort'quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat Bruna de Vasaloppet binnenkort nog lopen?
Volgende zondagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definieer 'binnenkort'
Sowieso niet vóór de Spelen van 2026 gok ik zo
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definieer 'binnenkort'
Sowieso niet vóór de Spelen van 2026 gok ik zo
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar volgens mij zitten er nog wel wat eisen aan deelname (zoals meedoen aan andere lange wedstrijden), en hoe dat logistiek allemaal gaat de komende jaren durf ik nog niet in te schattenquote:
Bedoel je om er als prof aan mee te doen? Want de amateurs zullen niet per se ook andere wedstrijden doen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar volgens mij zitten er nog wel wat eisen aan deelname (zoals meedoen aan andere lange wedstrijden), en hoe dat logistiek allemaal gaat de komende jaren durf ik nog niet in te schatten
Het eindpunt is 3 uur rijden vanaf hier. Maar als Bruna komt, dan komen we haar aanmoedigen!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk een beetje in de buurt?
Nou ja, als je er als amateur aan meedoet en je hebt geen eerdere langeafstandswedstrijden gedaan moet je volgens mij helemaal achteraan starten, dus met een stuk of 11.000 voor je. Ik weet niet of ze daar heel veel zin in heeft, want dan verlies je al zeker een half uur puur doordat je op dat eerste klimmetje steeds staat te wachten tot degenen voor je weer een meter verder zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Bedoel je om er als prof aan mee te doen? Want de amateurs zullen niet per se ook andere wedstrijden doen lijkt me.
[..]
Het eindpunt is 3 uur rijden vanaf hier. Maar als Bruna komt, dan komen we haar aanmoedigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vandaag alweer rollerskiën in Brazilië, twee dagen later. Wat kan het allemaal snel gaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Pijnlijke foto van Duda (Ribera).Tis daar wel wat aangenamer kwa temperatuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vandaag alweer rollerskiën in Brazilië, twee dagen later. Wat kan het allemaal snel gaan![]()
30 graden en elke dag regen en onweer, mehquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar wel wat aangenamer kwa temperatuur
die buien duren meestal maar evenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
30 graden en elke dag regen en onweer, meh
Op zich wel een breder veld dan in de landenwedstrijd bij de mannenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
En nu de mixed team noorse combinatie wedstrijd. Dat is een evenement voor een beperkte doelgroep zo te zeggen
Hoeveel landen kunnen realistisch hopen op de winst?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel een breder veld dan in de landenwedstrijd bij de mannen
Twee mannen en twee vrouwen op de been krijgen is toch wat makkelijker dan vier goede mannen.
Duitsland en Noorwegen, met zo op het oog Oostenrijk, Japan en Italië die strijden om het brons (in die volgorde, denk ik). Bij de mannen zou het eigenlijk wel verrassend zijn als iets anders dan Duitsland, Noorwegen en Oostenrijk op het podium komt, hoewel die drie dan wellicht weer iets dichter bij elkaar liggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel landen kunnen realistisch hopen op de winst?
Mits Bruna op tijd is. Ze wacht nog altijd op haar teamgenoot en diens coach, die hebben haar hesje (ik weet ook niet waarom) en zonder hesje kun je het parcours niet op, dus ze is nu een beetje aan het inlopen op de parkeerplaats. Geen idee waarom ze er nog niet zijn, ik hoop niet dat er iets met ze aan de hand is.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 11.30 uur de kwalificatie voor de teamsprint, met Brazilië![]()
Op zich valt er nog wel wat te professionaliseren bij de Braziliaanse bondquote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mits Bruna op tijd is. Ze wacht nog altijd op haar teamgenoot en diens coach, die hebben haar hesje (ik weet ook niet waarom) en zonder hesje kun je het parcours niet op, dus ze is nu een beetje aan het inlopen op de parkeerplaats. Geen idee waarom ze er nog niet zijn, ik hoop niet dat er iets met ze aan de hand is.
Edit: Tip gegeven om naar het 'race office' te gaan en daar in elk geval de situatie even uit te leggen zodat ze hopelijk nog heel even het parcours op mag, dus ze ging daar heen....en daar bleek het hesje te liggen. Nou ja, nu dus nog heel kort even de sneeuw op. Niet zo lang als gehoopt, want ze heeft wel 45+ minuten langlaufwarmup nodig om de pijn in haar voet een beetje te verminderen.
Ik denk dat dit gewoon een gevalletje misverstand ofzo was, maar (en dat begrijp ik wel) ze schiet dan nogal snel totáál in de stress. Wedstrijdadrenaline enzoquote:Op zondag 26 februari 2023 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich valt er nog wel wat te professionaliseren bij de Braziliaanse bond
Ik ging voor plek 25, misschien 24 (alleen dacht ik dat Litouwen de 'misschien' zou zijn, ik heb hun wat onderschat en Griekenland overschat). En die individuele tijd is meer dan uitstekend jaquote:Op zondag 26 februari 2023 11:57 schreef Starflyer het volgende:
45ste individueel, binnen 1,5s van Jacque![]()
24ste totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Blijk ik morgen een lunchbijeenkomst gevolgd door een vergadering te hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Die start overigens om 12.30 uur, maar heeft wel een wat andere indeling van de startlijst. Ik denk dat ongeveer de eerste 60 de toppers en subtoppers zijn, en dat vanaf daar (dus rond een uur of één) de anderen in actie komen. Dinsdag start ze dus redelijk achteraan, gok ik. Niet te vroeg lunchen dus
Ach, terugkijken is ook prima toch, morgen is finishen gewoon echt het doelquote:Op maandag 27 februari 2023 13:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijk ik morgen een lunchbijeenkomst gevolgd door een vergadering te hebben![]()
Hopelijk kan ik ergens tussendoor nog wat zien, anders wordt het 's avonds terugkijken.
Het is gaaf dat dit toernooi gewoon nog beter gaat dan alleen aan de start verschijnen. Als een echte sporter kan ze gewoon haar doelen verleggen en opschalen.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, terugkijken is ook prima toch, morgen is finishen gewoon echt het doel
In de 5km werd ze na 4km al wat duizelig enzo, maar dat wist ze goed door te trekken. Dat gaat voor de 10km nog wel een lastiger verhaal worden, dus ze zal sowieso beduidend rustiger starten. De sneeuw is erg zwaar ook, hoorde ik net. Haar tijd op de 5km was 16:14, ik denk dat we voor de 10km richting de 40:00 gaan voor haar
Ik kan ook niet genoeg benadrukken hoe starten op de 10km écht een bonus is. We hebben nota bene de reisverzekering nog even moeten checken, want echt niemand ging er vanuit dat ze morgen nog níet thuis zou zijn
Er is vandaag nog meer gefilmd, dus inmiddels reken ik er wel een beetje opquote:Op maandag 27 februari 2023 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is gaaf dat dit toernooi gewoon nog beter gaat dan alleen aan de start verschijnen. Als een echte sporter kan ze gewoon haar doelen verleggen en opschalen.
Ik ben benieuwd of Eurosport nog een item maakt. Dat zou leuk zijn.
Wat gaaf! Heeft ze ook de crowdfunding genoemd?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is vandaag nog meer gefilmd, dus inmiddels reken ik er wel een beetje op
Ik denk het niet, het moet ook niet te 'vragerig' overkomen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 15:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat gaaf! Heeft ze ook de crowdfunding genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |