Ik heb twee dag verzet. Ik was echt kapot + ziek kind thuis + al dagen mega slecht geslapen, dus enige juiste keuze was om het niet te doen. Even overlegd met de trainer en die vond het prima dat ik op dag twee van de volgende keer kwam, dus 26-01 mag ik weerquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber: live interviewtje van vanmorgen vanuit Italië, met de lokale radio (in het Nederlands):
https://soundcloud.com/us(...)paign=social_sharing
@:Evenstar Hoe is dag twee eigenlijk verlopen? Vooruitgang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, dit weekeinde wedstrijden in de Deutschlandpokal in Arber, waar alle Braziliaanse vrouwen aanwezig zijn. De ranglijsten voor het WK zijn gesloten, maar beide wedstrijden (klassieke sprint, vrije stijl 10k) tellen mee voor de olympische ranglijst. Eerste onderlinge akkefietje was al een feit tijdens de trainingen, waar de ski's van Bruna en Jaque de ochtend na het ranglijstdrama bijna overhoop werden geskied, dus het is weer supergezellig![]()
Bruna krijgt onverwachts steun in Duitsland, mijn vader heeft gisteren besloten morgen de trein te pakken en er naartoe te gaan, dus dat is dan weer leuk en daar was ze superblij mee
Volgende stop is hopelijk, als dat financieel en logistiek lukt, een trainingskamp van een week of twee in februari, en dan gaan we naar Trondheim voor twee weken WK (met gratis tickets voor Bruna's, in principe, vijf wedstrijden)![]()
---
En verder in de top van de wereld: de World Cup in Les Rousses was leuk, eerste World Cup-zeges voor Edvin Anger en, eindelijk, biatlonbasher William Poromää. Deze week, vanaf morgen, de World Cup op misschien wel de mooiste locatie van allemaal, de prachtige Engadin
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
26 februari - 7.5km klassieke stijl, kwalificatiewedstrijd (daar moet je top-10 halen om naar de 'grote' wedstrijd te mogen)quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed nieuwsDuda zal hier vast niet blij mee zijn.
Op welke dagen komt Bruna uit? Dan zorg ik dat ik live mee kan kijken en naar de tv kan roepen ter aanmoediging.
Gelukkig hebben we HBO Max, dat werkt wel uitstekendquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop weer eens achter met kijken. Ik ben net aan TDS etappe 3 begonnen. Ik kan niet meer kijken tijdens mijn werk dus bijhouden is nu helemaal hopeloos.
Althans, dat was de bedoeling....startlijst voor de sprint morgen is net gepubliceerd en daar staat ze ineens niet op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Enfin, dit weekeinde wedstrijden in de Deutschlandpokal in Arber, waar alle Braziliaanse vrouwen aanwezig zijn. De ranglijsten voor het WK zijn gesloten, maar beide wedstrijden (klassieke sprint, vrije stijl 10k) tellen mee voor de olympische ranglijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door heywoodu op 24-01-2025 18:33:49 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat is mooie vooruitgangquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef petervanhal het volgende:
Sean Steenbakkers 6e in de Nico afgelopen week
Dit weekend reed 2x bij de 1e 30 in Lillehammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende tijden dus.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |