Definieer 'binnenkort'quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat Bruna de Vasaloppet binnenkort nog lopen?
Volgende zondagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definieer 'binnenkort'
Sowieso niet vóór de Spelen van 2026 gok ik zo
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definieer 'binnenkort'
Sowieso niet vóór de Spelen van 2026 gok ik zo
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar volgens mij zitten er nog wel wat eisen aan deelname (zoals meedoen aan andere lange wedstrijden), en hoe dat logistiek allemaal gaat de komende jaren durf ik nog niet in te schattenquote:
Bedoel je om er als prof aan mee te doen? Want de amateurs zullen niet per se ook andere wedstrijden doen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar volgens mij zitten er nog wel wat eisen aan deelname (zoals meedoen aan andere lange wedstrijden), en hoe dat logistiek allemaal gaat de komende jaren durf ik nog niet in te schatten
Het eindpunt is 3 uur rijden vanaf hier. Maar als Bruna komt, dan komen we haar aanmoedigen!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk een beetje in de buurt?
Nou ja, als je er als amateur aan meedoet en je hebt geen eerdere langeafstandswedstrijden gedaan moet je volgens mij helemaal achteraan starten, dus met een stuk of 11.000 voor je. Ik weet niet of ze daar heel veel zin in heeft, want dan verlies je al zeker een half uur puur doordat je op dat eerste klimmetje steeds staat te wachten tot degenen voor je weer een meter verder zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Bedoel je om er als prof aan mee te doen? Want de amateurs zullen niet per se ook andere wedstrijden doen lijkt me.
[..]
Het eindpunt is 3 uur rijden vanaf hier. Maar als Bruna komt, dan komen we haar aanmoedigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vandaag alweer rollerskiën in Brazilië, twee dagen later. Wat kan het allemaal snel gaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Pijnlijke foto van Duda (Ribera).Tis daar wel wat aangenamer kwa temperatuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan vandaag alweer rollerskiën in Brazilië, twee dagen later. Wat kan het allemaal snel gaan![]()
30 graden en elke dag regen en onweer, mehquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar wel wat aangenamer kwa temperatuur
die buien duren meestal maar evenquote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
30 graden en elke dag regen en onweer, meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |