Mag ze Picin niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij hoorde ik Bruna enorm juichen op de achtergrond toen Picin finishte (en langzamer was)
Juichen omdat ze zeker was van top-10 denk ikquote:
En nu de grote vraag, zou ze mogen starten volgende week?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Negende had ik echt niet durven hopen![]()
![]()
![]()
Top-10 start, dus het mag sowieso als het goed is. Alleen of ze het gaat doen...ik betwijfel het en denk dat ze dinsdag hier op de bank zitquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En nu de grote vraag, zou ze mogen starten volgende week?
Aangezien ze alle 3 top 10 zijn en mogen starten zou er toch wat druk op de bond moeten ontstaan om verblijf te verlengen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-10 start, dus het mag sowieso als het goed is. Alleen of ze het gaat doen...ik betwijfel het en denk dat ze dinsdag hier op de bank zit
Wat een supergoede prestatie!quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Negende had ik echt niet durven hopen![]()
![]()
![]()
Dat is nog wel een beetje de bedoeling. Jaque had gezegd dat ze eerst zou kijken hoe het met de vorm zat vandaag, maar volgens mij zit het met haar vorm best wel aardig, om het even zacht uit te drukkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gezamenlijke teamsprint, dat zou leuk zijn zeg.
Morgen, ergens tussen 12u en 13u, de startlijst zal over een ruim uur wel online staan denk ikquote:
Jep, helaas is het bij de sprint wat punten betreft omgekeerd: de minste punten starten achteraan, dus deze hadden we ook wel aan zien komen. Lekker kapotgetrapt parcoursquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:00 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie dat Bruna morgen als 99ste van de 100 deelnemers start. Starttijd is 12:24:45
https://www.fis-ski.com/D(...)raceid=41638#results
30 hoorde ikquote:
Correct.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ok 5 heats dan vanmiddag in de finale...
In Kronen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zie ik het goed daar haar optreden op het WK wat Scandinavische donaties opgeleverd heeft?
Ja er stonden ineens twee Zweedse namen bij de donaties, geen idee waar die vandaan komenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zie ik het goed daar haar optreden op het WK wat Scandinavische donaties opgeleverd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
is al duidelijk wat er verder nog op het programma staat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:59 schreef heywoodu het volgende:
En ter bevestiging: blije Bruna aan de telefoon gehad
Teamsprint zondag hoop ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is al duidelijk wat er verder nog op het programma staat?
De teamsprint zondag lijkt wel een zekerheidje, en ze lijkt toch wel richting wél de 10km te gaan. Ze gaf wel aan dat ze dan ook relatief echt wel een mindere prestatie neer gaat zetten, want ze moet echt vrij rustig starten, aangezien het gisteren op de 5km aan het einde toch een beetje begon te duizelen. Maar goed, bij de 10km zou deelname natuurlijk echt gewoon het enige 'doel' zijn, daar moet je er niet vanuit gaan dat ze mensen gaat verslaan, want de echt zwakkeren zijn er door gisteren nu uit. De nummer tien van gisteren, Picin, gaat sowieso na vandaag weg uit Slovenië, dus die skipt de 10k in elk geval, wat jammer is, want die had ze kunnen verslaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is al duidelijk wat er verder nog op het programma staat?
Is het wel zeker dat ze teamsprint gaat doen en niet bijv Mourao met Ribera?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De teamsprint zondag lijkt wel een zekerheidje, en ze lijkt toch wel richting wél de 10km te gaan. Ze gaf wel aan dat ze dan ook relatief echt wel een mindere prestatie neer gaat zetten, want ze moet echt vrij rustig starten, aangezien het gisteren op de 5km aan het einde toch een beetje begon te duizelen. Maar goed, bij de 10km zou deelname natuurlijk echt gewoon het enige 'doel' zijn, daar moet je er niet vanuit gaan dat ze mensen gaat verslaan, want de echt zwakkeren zijn er door gisteren nu uit. De nummer tien van gisteren, Picin, gaat sowieso na vandaag weg uit Slovenië, dus die skipt de 10k in elk geval, wat jammer is, want die had ze kunnen verslaan
Dat laatste zie ik sowieso niet gebeuren, Mourao wil het juist graag met Bruna doen omdat ze al zo'n 10-12 jaar geschiedenis samen hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat ze teamsprint gaat doen en niet bijv Mourao met Ribera?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:32 schreef Starflyer het volgende:
Beide onderdelen staan weer in mijn agenda. Moet wel dinsdag even ee rustig plekje op kantoor zoeken om de 10k te kunnen kijken in mijn lunchpauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |