Sowieso even wakker gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef Cockwhale het volgende:
Domino effect noemen we dat. Hij wist blijkbaar niet dat domino's altijd omvallen. Hij mag blij zijn dat dat hondje hem dat geleerd heeft.
Jij bent vast een kaddenmens zekerquote:
Zeer zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent vast een kaddenmens zeker
Inderdaad een mooie hond.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef aloa het volgende:
Boos om hond.
Dan loop je over een brug. Je ziet een fietser aankomen, in dit geval een bezorger van domino's (van de Pizza's etc).
Ik snapte het niet want hij keek nogal geïrriteerd naar me.
Wat volgde was een luide klap en schreeuw en een soort kort gejank.
Voor ik de brug op liep, zag ik een loslopende hond. Ik zag wel mensen lopen, maar had geen idee wie het baasje van de hond was. Mooie hond was het wel. Ik zie het altijd als een schapenhond. Prachtig beest om te zien en ik gaf hem nog even een aai over zijn kop.
Na de luide klap en schreeuw, draaide ik me geschrokken om. Achter mij zag ik de domino-fietser liggen en zag dat de hond piepend wegrende naar de twee baasjes die zo'n 100 meter verder de boel zogenaamd in de gaten hielden.
Ik wou nog naar de domino-fietser toe lopen om te helpen, maar alles escaleerde toen opeens. De jongen stond op en was woest, ik zag zelfs stoom uit zijn oren komen.
"WAAROM IS JE HOND NIET AANGELIJND" schreeuwde hij huilend.
Ik liep naar hem toe, omhelsde hem en fluisterde in zijn oor "het is niet mijn hond".
Klacht: Het was niet mijn hond.
Betreffende hond
[ afbeelding ]
Een meurende kattenbak in de keuken of badkamer en dan wat durven zeggen over mensen in naar hond stinkenquote:
Jep. Die fietser dacht dat het mijn hond wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie hond.
Hoe is dit verder afgelopen? Heb je de volle laag van de fietser gehad?
wtfquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:21 schreef aloa het volgende:
Ik liep naar hem toe, omhelsde hem en fluisterde in zijn oor "het is niet mijn hond".
Dit is echt gekquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
wtf
Of dit is compleet verzonnen (zoals het merendeel in KLB), of je bent een engnek.
Jij bent de echte engnek in dezequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
wtf
Of dit is compleet verzonnen (zoals het merendeel in KLB), of je bent een engnek.
Ow, je bent er weer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Maanvis het volgende:
@:swj begint paulige trekjes te vertonen
ja heb jij me ge-nsb'tquote:
pis een eind op, kale neetquote:
Beetje om te kotsen welquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Maanvis het volgende:
@:swj begint paulige trekjes te vertonen
Normaal reageren is moeilijk hé?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Net zoals een wildvreemde omhelzen en in z'n oor fluisteren?
JE OMHELST EEN WILDVREEMDE EN FLUISTERT IN Z'N OOR!quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Normaal reageren is moeilijk hé?
En dat noemt zich mod
Ja en?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
JE OMHELST EEN WILDVREEMDE EN FLUISTERT IN Z'N OOR!
Doe je dat vaker, wildvreemden omhelzen en iets in hun oor fluisteren? In de supermarkt, op het station, in het OV? Is het een soort van hobby?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef aloa het volgende:
Weer een topic om zeep geholpen.
Dit keer door een mod die een negatief idee heeft van een user en daarom maar bij voorbaat negatief reageert.
DIT WAS ECHT!!!!!
Als het zo uitkomt wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, wildvreemden omhelzen en iets in hun oor fluisteren? In de supermarkt, op het station, in het OV? Is het een soort van hobby?
Oprecht nieuwsgierig nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |