FEBO kijkt tevreden toe en zet de eliminatieproef alvast klaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef pingu66 het volgende:
Maar ze gaan nu toch op Esther.ik snap er niets meer van.
Wat een gekronkelquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft esther brieje aan ice gegeven waar plan opstond van gj, ice kwam naar gj die ontkend dat is gezegd boven op kantoor. plan is nu om esther eruit te krijgen , volgende maand wil gj zijn oorspronkelijke plan dan doen
Hoezo smerig? Hij is wel de enige die zich wil inzetten om de grote almachtige eruit proberen te krijgen en daarbij t risico loopt om er zelf uit te gaan .quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:43 schreef Judiwi het volgende:
Wat is die Gert Jan toch smerig bezig en Kenzy erbij.
Nou ik weet het niet , ze vertelde wel over isaac z'n boekje waar allemaal namen op de achterkant staan , een aantal met een o bv Marciano, jeff en een aantal met een x babs.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij wil Kenzy Isaac er helemaal niet uit en zegt ze maar wat tegen GJ omdat eerst Esther eruit gaat dat vindt ze wel goed ( en JW er achter aan.)
Dat zou dan geel zijn want dat soort briefjes mochten ze niet naar elkaar schrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
blijkbaar heeft esther brieje aan ice gegeven waar plan opstond van gj, ice kwam naar gj die ontkend dat is gezegd boven op kantoor. plan is nu om esther eruit te krijgen , volgende maand wil gj zijn oorspronkelijke plan dan doen
En allemaal voor de kat z'n poes, want als het moment daar is wordt alles toch anders.quote:
Is ook zo, maar het duurt dit keer wel erg langquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En allemaal voor de kat z'n poes, want als het moment daar is wordt alles toch anders.
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:57 schreef woxxel het volgende:
Wat raar. Gj doet nu net of hij t spel wou spelen om Esther er uit re krijgen.
Maar hij zou isaak naar huis sturen, daar heeft ze niks om gelogen. Dus hoezo wil hij met isaak en Esther om de tafel?
Heeft Esther het briefje wel geschreven?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Om Esther te laten weten dat het briefje dat ze onder het kussen van ice heeft gelegd niet klopt.
(Klopt wel , maar t is wel een vieze streek van Esther om dit te doen omdat gj t er niet mee eens was om jw overdag niet te feliciteren.
Voor zover ik hoor van een aantal wel. Ik heb t niet gezien en ga af op de verhalen die ik hoor. En ja iedereen kan liegen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:02 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Heeft Esther het briefje wel geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |