Dat verlengt de oorlog toch alleen maar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus is het ook geen probleem als China massaal wapens en munitie zou leveren aan Rusland ?
Dan doen die ook niet mee maar verdienen er dan ook gewoon een centje aan mee
Heb je hier gelezen? benieuwd wie zei dat 1 leopard of abrams tegen 70 tanks kunnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:05 schreef UncleScorp het volgende:
Heb hier ook gelezen dat die 1 van die Abrahams en Leopards wel 50-70 andere aankunnen, en dan minstens 100 van die tanks krijgen.
Nogmaals, wie gaat hen nog tegenhoude
Ah ja. Vandaar dat de US adviseerde bakhmut te verlaten. En Oekraïne dat niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
Er vechten oekr soldaten onder bevel van de VS
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je hier gelezen? benieuwd wie zei dat 1 leopard of abrams tegen 70 tanks kunnen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 07:17 schreef theguyver het volgende:
Of de tanks een verschil maken kan ik heel makkelijk zijn.
Ik zei dat de VS tanks 1 op 50 a 70 Russische tanks ratio hebben is geen grap de meeste verliezen aan de zijde van Amerikaanse tanks was door eigen vuur.
Dus een beetje leopard of Abrahams zou in Oekraïne 1 tegen 10 kunnen zijn.. en nogmaals als deze goed worden gebruikt en tactisch worden ingezet.
Troepen doen ze idd zelf mee wat ze willenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja. Vandaar dat de US adviseerde bakhmut te verlaten. En Oekraïne dat niet gedaan heeft.
Er vecht helemaal niemand onder het bevel van de Us. Us adviseert en geeft data door. Wat ze met de data doen is toch echt aan Oekraïne zelf. Hoezo denk je dat Oekraïne onder het bevel van de US vecht?
Ah oke. Dat antwoord ligt wel iets genuanceerder dan hoe jij het nu brengt.quote:
Lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De geldwolven liggen al op de loer ...
Die willen natuurlijk rendement op hun investeringen
$$$ $$$ $$$
Het leveren van wapens brengt vrede en veiligheid heb ik begrepen dus volgens die logica moeten we hopen dat China zich er snel mee gaat bemoeien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus is het ook geen probleem als China massaal wapens en munitie zou leveren aan Rusland ?
Dan doen die ook niet mee maar verdienen er dan ook gewoon een centje aan mee
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef over_hedge het volgende:
Maar zoals jij het nu zei kwam het over of je 1 tank het veld in kan sturen en dan even wint tegen 50/70 tanks en dat is onzin.
Vrede is ondertussen compleet van tafel geveegdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het leveren van wapens brengt vrede en veiligheid heb ik begrepen dus volgens die logica moeten we hopen dat China zich er snel mee gaat bemoeien.
Ze zitten aan tafel met de hoge heren bij WEF, ze moeten dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je snapt dat een bedrijf als Air France-KLM de sancties niet zelf heeft ingesteld?
Heb jij daar geen vragen bij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het leveren van wapens brengt vrede en veiligheid heb ik begrepen dus volgens die logica moeten we hopen dat China zich er snel mee gaat bemoeien.
Rusland hoeft niet vernietigd te worden. Die moeten alleen oprotten uit Oekraïne.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vrede is ondertussen compleet van tafel geveegd
Enige wat nog rest is totale vernietiging van de tegenstander... so be it
Dus als China wapens en munitie levert (wat het in voervloed heeft en/of kan produceren) zou dit de oorlog in een versnelling brengen en leiden tot een eindpunt ... vernietiging van 1 der partijen, en daar draait het dus om.
En dan komen we aan op het punt waar geen van betrokken partijen, Rusland en jaja ... de VS, geen verlies zal willen accepteren ... en dan wordt het spannend.
Dan heb je het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoezo heeft WEF de sancties ingesteld?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ze zitten aan tafel met de hoge heren bij WEF, ze moeten dus niet zeuren.
Ook zoiets gelezen, maar dat betrof wel de oude meuk van Rusland, waarbij Oekraïne de tanks dan wél op de juiste manier inzet, itt Rusland.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je hier gelezen? benieuwd wie zei dat 1 leopard of abrams tegen 70 tanks kunnen.
mja lijkt niet echt te vlotten , integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Rusland hoeft niet vernietigd te worden. Die moeten alleen oprotten uit Oekraïne.
Het is ook naïef om te denken dat zoiets in een paar maand kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
mja lijkt niet echt te vlotten , integendeel zelfs.
Mss tijd om es iets anders proberen ?
Hun puppets ja dus je kan zeggen dat het WEF de sancties heeft ingesteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo heeft WEF de sancties ingesteld?
Ik vind het erg om te tellen in mensenlevens, maar ok, in maanden kan ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is ook naïef om te denken dat zoiets in een paar maand kan.
Ik let op ik gaf wel aan dat ze op een correcte manier moeten worden ingezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In de eerste Golfoorlog was het Abrahams en lichtere voertuigen tegen T62 en T72 tanks.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Dat antwoord ligt wel iets genuanceerder dan hoe jij het nu brengt.
De kill ratio is wat anders dan 1 vs 70. Het kan prima dat de kill ratio zo hoog ligt. Omdat je het dan dus gewoon over combined arms hebt. Die gevechten uitvoeren waar de tank onderdeel van is. En dus goed beschermd wordt door infantry, en bradleys etc etc.
En als je dan naar desert storm kijkt. En het totaal aantal uitgeschakelde tanks gedeeld door de hoeveelheid die ingezet zijn zal je vast op dit cijfer uitkomen.
Maar zoals jij het nu zei kwam het over of je 1 tank het veld in kan sturen en dan even wint tegen 50/70 tanks en dat is onzin.
Ja dan heb je het dus over kill ratio. En dat klopt. Dat is wat anders dan stuur 1 abram een veld in tegen 70 t62. Dan winnen de t62 gewoon. Puur door nummers. Een abram heeft niet eens genoeg ammo om ze allemaal uit te schakelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de eerste Golfoorlog was het Abrahams en lichtere voertuigen tegen T62 en T72 tanks.
Bij de slag om 73 easting verloor Irak 160 tanks 12 stuks artillerie en 80 andere voertuigen.
De VS en consorten verloren 1 Bradley en dat is geen eens een tank.
Dus dat zijn nogal cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |